• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 15:57 ]


    help

    Adores schreef:
    Oke ik wil nog wel een personage maken. Maar ken jij de mythe van de double walkers? Het is eigenlijk heel simpel. (In dit geval) Een meisje kan ten alle tijden veranderen van lichaam. Ze neemt niet je geest over en gaat ook niet in je lichaam zitten maar maakt een exacte replica van je lichaam. Deze is alleen voor de desbetreffende persoon zichtbaar. Eigenlijk is ze gewoon een slechtnieuws brenger. Vaak heeft het te maken met een plotselinge dood van een dierbare of jezelf.


    Is goed :]


    help

    lluvia schreef:
    Ik maak zo een mannelijke tourist en een mannelijke serveerder


    Is ook goed. Ik zet je er straks wel bij, ben nu heel erg druk bezig.


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    SOrry! En doet er niet toe, we gaan toch nog niet beginnen met zo weinig. xd


    Die fout vergeef ik je nooit! Hoe kun je?(huil)
    Nee grapje. Mijn nichtje is nu aan het douchen dus ik kan nog een personage aanmaken, yay! Begin gelijk. ^^


    everything, in time

    Stornoway schreef:
    (...)

    Is ook goed. Ik zet je er straks wel bij, ben nu heel erg druk bezig.


    [Prima is begrijpenlijk]

    Volledige naam: Liam Oliver Sanz
    Bijnaam: Zijn jongere zusje noemt hem vaak Lili zijn vrienden noemen hem Sanz.
    Leeftijd: 23
    Mens/Magisch wezen: Mens
    Persoonlijkheid:
    Liam is een vrij rustige, betrouwbare jongen met musicaal talent. Hij is sportief maar vind muziek toch leuker. Hij speelt klassiek piano, gitaar en hij zingt/schrijf zijn eigen liedjes. Liam is slim maar kan soms wat naief of traag van begrip zijn. hij is graag bij zijn vrienden en familie omdat hij het vervelend vind lang alleen te zijn. Met meisjes is hij nogal verlegen. Hij heeft niet door wanneer iemand hem leuk vind en weet zich geen houding te geven als hij zelf iemand leuk vind. Mensen vinden dit soms 'schattig' maar Liam zelf vind het alleenmaar stom en vervelend.
    Biografie:
    Liam komt van origine uit Engeland, Londen om precies te zijn. Sinds zijn 18e speelt hij al in een bandje dat bestaat uit een paar van zijn beste vrieden. Ze spelen nog steeds samen en hebben sinds een maandje een platencontract gekregen. Hij is nu op vakantie en om meer liedjes te schrijven. Hij is graag bij zijn familie en vrienden maar vind dat hij dit alleen moet doen. In de band speelt hij gitaar en is hij leadzanger. Hij heeft een hele goede band met zijn oudere zus Serena. Vroeger waren ze on afscheidelijk tot ze ging sturderen in LA en ze elkaar minder vaak konden zien.
    Uiterlijk:




    Liam zijn bruine haren hangen altijd warrig over zijn voorhoofd wat hem een nonchalante look geeft. Hij staat bij meisjes bekend voor zijn mooie glimlach. Het is zo’n typische schuine glimlach die veel jongens hebben als ze even niet weten wat zeggen of gewoon heel onhandig zijn geweest en dat laatste komt bij hem heel veel voor. Zijn ogen zijn chocolade bruin. Qua kleding draagt hij veel verschillende dingen het liefste draagt hij een wit t-shirt met een geruit, blauw hemd die openhangt en een grijze skinny jeans daaronder een beetje hangt, maar niet té en zijn favoriete gympen die kleuren met zijn shirt.
    Job: Toerist
    Extra: komt nog.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:40 ]

    Volledige naam: Celie Willow Crowe.
    Bijnaam: Cel
    Leeftijd: 22
    Mens/Magisch wezen: Double walker. Ze kan als replica van ieder willekeurig persoon verschijnen. Dit doet ze meestal om slecht nieuws te brengen. Of als iemand zich eenzaal voelt en wel een vriend kan gebruiken.
    Persoonlijkheid: Celie is een afgezonderd, eigenlijk gewoon eenzaam meisje. Ze weet niet hoe je goed contact met mensen moet maken omdat ze zich altijd anders heeft gevoelt. Hoewel het met andere magische wezens wel beter gaat is het voor haar iedere dag opnieuw een hele uitdaging haar werk goed te doen. Ze vertrouwdt alleen mensen van haar soort die er heel weinig zijn. Echte vrienden heeft ze niet veel maar die vrienden die ze heeft weten dat ze eigenlijk heel veel humor heeft en een ontzettend lief en zorgzaam meisje is.
    Biografie: Celie is geboren in Zweden. Ze had altijd al het gevoel dat ze anders was dan anderen. Haar ouders begrepen dat gevoel niet omdat zij gewoon de Celie zagen die ze altijd zagen. Maar zelf wist ze beter. Ze kende mensen die ze niet kon kennen verscheen van het een op het andere moment in een ruimte die ze niet kende. Op haar zestiende liep ze weg van huis om uit te zoeken wat er mis met haar was. Op haar reis kwam ze een lotgenoot tegen die haar de fijne kneepjes van het vak leerde. Sinds die tijd probeert Celie haar gave voor iets goeds te gebruiken en bij mensen lang te gaan die eenzaam zijn en haar wel als gezelschap kunnen gebruiken.
    Uiterlijk:


    Celie is klein 1.68 m lang waar ze zich erg aan stoort. Omdat haar 'gave' is om in iedereen te veranderen heeft ze het gevoel dat mensen haar over het hoofd zien en snel vergeten. Daarom heeft ze haar haren dan ook paars/blauw geverfd om aandacht op te eisen. Om in de geheugens van mensen te blijven hangen. Haar doordringende groene ogen lijken tot in de ziel te kunnen kijken en steken goed af bij haar altijd witte huid.
    Job: Chef
    Extra: Omdat ze nogal jong is voor een leidinggevende en ze eigenlijk nog niet klaar is voor deze functie laat ze haar personeel gewoon hun gang gaan om confrontaties te voorkomen.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:54 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Volledige naam: Lise Sophie Knight
    Bijnaam: /
    Leeftijd: 22
    Mens/Magisch wezen: Mens
    Persoonlijkheid: Lise is op het eerste ogenblik heel teruggetrokken, maar als je haar eenmaal beter hebt leren kennen, is ze een vrolijk persoon. Ze is heel spontaan en dol op reizen. Als er een plan in haar hoofd opborrelt, voert ze het gelijk uit; ze wil niets mislopen en ergens later van balen dat ze het niet gedaan heeft. Lise heeft echter wel een probleem met autoriteiten en kan er niet tegen als iemand haar zegt wat ze moet doen.
    Omdat Lise op het eerste begin een teruggetrokken houding heeft, is ze aandacht van jongens niet gewend. De jongens die zij heeft 'ontmoet' vielen allemaal meer op de spontane meisjes. Iets wat Lise dus ook is, maar daarvoor moet je wel door haar muur heen kunnen breken.
    Verder is Lise snel tevreden en vindt ze ieder klein gebaar al lief, daar tegenover staat dat ze zich wel snel aangevallen voelt en vanwege deze karaktereigenschap ontstaat dr nogal snel een confrontatie.

    Biografie: De familie Knigh woont oorspronkelijk in Florida, Amerika.
    Lise's vader raakte verslaafd aan alcohol nadat zijn vrouw bij Lise's geboorte is overleden.
    Lise's vader mishandelde zowel haar als haar twee jaar oudere zus Zoë. Zoë verdween op haar 16e na een grote ruzie te hebben gehad met haar vader en heeft sindsdien alleen nog telefonisch contact met Lise. Ook Lise heeft haar vader verlaten na een knallende ruzie en wilde zo ver mogelijk van hem vandaan. Daarom vertrok ze naar Engeland, ze woont nu alleen in een klein appartementje vlakbij het Alvida Resort. Haar werk heeft ze hard nodig om o.a huur en eten te kunnen betalen. Het is niet makkelijk, maar Lise houdt zich sterk.
    Desondanks hoor je Lise niet snel klagen en ze zal ook nooit zeggen dat ze een slechte jeugd heeft gehad. Lise's vader was dan wel een alcohol verslaafde, maar wel stinkend rijk. In de tijden dat hij nijdiger was, verwende hij beide meisjes dan ook met veel cadeautjes of met leuke activiteiten. De cadeautjes waren meestal dure spullen zoals echt zilveren horloges, of enorm dure kleren. Doordat Lise deze heeft meegenomen naar haar appartement, ziet ze er alles behalve armzalig uit.
    Lise's moeder was geboren in Duitsland, wat Lise dus half Duits maakt. Ze is trots op die kant en zodra ze geld genoeg heeft, wil ze heel graag een verzoekjes brengen in, wat zij noemt, haar Moederland. Hoewel haar moeder er na haar geboorte niet meer was, is Lise toch tweetalig opgevoed en spreekt ze nog altijd feilloos Duits.

    Uiterlijk:


    Lise heeft een lengte van 1,70. Een beetje aan de kleine kant misschien, maar ze is er blij mee. In de tijd dat haar vader vaak dronken was, stond er regelmatig geen eten op tafel en/of was er geen eten in huis. Hoewel Lise's vader haar verwende met cadeautjes en activiteiten, als het op verzorgen of opvoeden kwam, liet hij een hoop steekjes vallen. Hierdoor is Lise niet gewend veel te eten en is ze aan de magere kant. Ze doet haar best om iets aan te komen, maar haar maag heeft zich al aan haar oude levensstijl aangepast.
    Omdat ze van nature heel bleek is, heeft ze haar oorspronkelijk lichtbruine haar donkerder geverfd en er een boel rood bij gedaan, om zichzelf een beetje een warmere uitstraling gegeven. Dit is een enorm contrast tegenover haar grote, fel blauw-grijze ogen. Lise is nogal een dromer en wanneer ze dat doet, heeft ze nogal de neiging om te staren. Op zo'n moment hebben haar ogen een enorm kille uitstraling. Haar lippen zijn lichtrood en ze heeft perfect witte, rechte tanden. Tanden witten: ook een cadeautje van haar vader.

    Job: Serveerster
    Extra: Ze is bang voor water. Douchen/handen wassen/water drinken lukt natuurlijk nog wel, maar zwemmen doet ze absoluut niet.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 10:40 ]


    everything, in time

    MIJN FLUFFY TOPICS!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Als Lisalove1D het goed vind, mag ik dan haar zusje van 15 zijn?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Awh ik vind Lise echt leuk en wat een toeval dat ze Sophie heet haha ;3]

    lluvia schreef:
    [Awh ik vind Lise echt leuk en wat een toeval dat ze Sophie heet haha ;3]


    Yay, danku! Ik heb nog nooit een personage zo uitgebreid uitgewerkt. :'D
    De middelnaam is puur toeval. Kuch. -wbw-


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Yay, danku! Ik heb nog nooit een personage zo uitgebreid uitgewerkt. :'D
    De middelnaam is puur toeval. Kuch. -wbw-


    [Hihi tof! Liam likes her]

    MoonAngel schreef:
    Als Lisalove1D het goed vind, mag ik dan haar zusje van 15 zijn?

    jaaa is goed


    Do what people say you can't.

    Even voor Stornoway alles op een rijtje zetten.
    - BlueHope heeft haar rol ingevuld
    - Iluvia heeft nog een mannelijke serveerder gereserveerd
    - Clarisse heeft haar rol ingevuld
    - Nyan heeft de rol van een vrouwelijke schoonmaakster ingevuld

    :3


    everything, in time

    lisalove1D schreef:
    (...)
    jaaa is goed



    nu nog ff toestemming van Stornoway krijgen ^^


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.