• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 15:57 ]


    help

    [Haha maar Joseph is gewoon geweldig dus ja dat is vrij begrijpelijk.. Zullen we trouwens zo beginnen want ik moet om 3 uur weg [a] ]

    Progeny schreef:
    J-je hebt het niet zo op Joseph?
    Fu, da's mijn op één na favoriete acteur.

    Ik ben afgelopen zondag naar Batman geweest met mijn gezin en mijn moeder zei dat steeds als hij een beeld was, ik een stomme grijns op mijn gezicht kreeg. Ik had het zelf niet eens door, haha.
    :9~


    XD Er spelen echt wel veel goede acteurs mee in TDKR. xd Maar ik heb het in het algemeen niet zoveel op die film. Ben meer voor Marvel Studios.


    help

    Ik ga denk ik wachten totdat alle rollen zijn ingevuld, anders zijn we maar met tien...


    help

    'Maar' met tien? De meeste RPG's waar ik heb gedaan, waren we met max. 6. (cat)


    everything, in time

    OF WACHT. Ik neem Finn Harries en ik maak hem gewoon 19/20. ^^


    help

    We hebben nooit zoveel piccolo's en schoonmaaksters nodig, vaak worden er in rpg's toch niet gewerkt. Als je erbij zet dat mensen er altijd bij kunnen komen moet het toch goed zijn?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    We hebben nooit zoveel piccolo's en schoonmaaksters nodig, vaak worden er in rpg's toch niet gewerkt. Als je erbij zet dat mensen er altijd bij kunnen komen moet het toch goed zijn?


    Okay, dan vul ik nog juist mijn toerist in en dan beginnen we :]


    help

    Ik ben bezig met een magisch wezen te zoeken, maar zijn er bepaalde wezens die niet mogen?
    En hoe zit het met Deze?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Volledige naam: Steven Reed Hastings
    Bijnaam: Iedereen noemt hem Reed, behalve zijn ouders. Hij stelt zichzelf ook voor als Reed. Of als Hastings.
    Leeftijd: 22
    Mens
    Persoonlijkheid: Daar kom je in de RPG wel achter.
    Biografie: Reed werd geboren in Spanje, toen zijn twee Britse ouders op huwelijksreis waren. Het was eigenlijk niet de bedoeling dat Reed werd geboren, zijn moeder wist niet eens dat ze zwanger was. De eerste paar jaar van zijn leven werd Reed als lastpost beschouwd. Op zijn twaalfde rende hij weg en kwam hij bij een straattheater terecht, waar hij zijn liefde voor muziek en drama opbouwde. Toen er plotseling een brand uitbrak in de wagen waar ze mee rondreisden, was Reed gedwongen om te vluchten. Samen met zijn vriendinnetje raakte hij tot in Ierland, maar ze vroor dood in de winter. Uiteindelijk kwam Reed terecht bij een weeshuis, waar hij tot een paar maanden geleden heeft gewoond. Een familie wilde hem adopteren en nu is hij vrij om te gaan en te staan waar hij wilt.
    Uiterlijk:



    Finn Harries
    Reed heeft bruin haar en grijsblauwe ogen. Hij is atletisch en slank gebouwd en heeft redelijk wat spieren.
    Toerist
    Extra: Reed heeft een Brits accent en soms kan hij wel grappig zijn door daarmee Amerikaanse meisjes te versieren.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 15:57 ]


    help

    BlueHope schreef:
    Ik ben bezig met een magisch wezen te zoeken, maar zijn er bepaalde wezens die niet mogen?
    En hoe zit het met Deze?


    Ca c'est goed. :]


    help

    Ik wacht nog eventjes op BlueHope voor haar rol en dan begin ik :]


    help

    Of moet ik nu beginnen?


    help

    Oh zo graag.:9~


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Oh zo graag.:9~


    Dan begin ik... Nu

    Dat is trouwens het eerste topic.


    help

    Volledige naam: Allison Caitlin Hope
    Bijnaam: Al, Cait
    Leeftijd: 22
    Mens/Magisch wezen: Nix. Zij kan regen veroorzaken als zij een offer gekregen heeft. Als zij beledigt is veroorzaakt zij storm. Omdat zij andere vormen aan kan nemen lijkt zij vaak jonger of ouder dan dat ze echt is.
    Persoonlijkheid: Te zien in de RPG
    Biografie: Allison is half in het water, half op het land opgegroeid. Toen Allison vier was moest ze weg uit het meer waar ze vandaan kwam, omdat het werd droog gelegd. Daarna is ze een paar keer de fout ingegaan door mensen te vertellen dat ze een nixy is. Dit waren de komende jaren dan ook de slachtoffers van de nixen. Omdat ze niet snapte waarom haar soort mensen doodde, werd ze in het water gehouden en verteld dat mensen slechte wezens waren. Nu is ze och vaker op het land te vinden, omdat ze nog steeds van mening is dat mensen aardiger zijn.
    Uiterlijk:


    Job: Schoonmaakster
    Extra: /


    Alsjeblieft. (flower)


    We've lived in the shadows for far too long.