• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 15:57 ]


    help

    Volledige naam: Thomas van Eyk
    Bijnaam: Thoom ofzo (A)
    Leeftijd: 18
    Mens/Magisch wezen: mens
    Persoonlijkheid: Bij onbekende mensen kan Thomas redelijk verlegen overkomen, maar als je heb beter kent is hij gewoon een lieve, eerlijke, normale jongen.
    Biografie: Thomas heeft het net uitgemaakt bij zijn vriendin en is nu erg verdrietig. Zijn ouders hebben nu een reisje voor hem geregeld zodat hij haar een beetje kan vergeten.
    Uiterlijk:


    hihi Niall Horan
    Job: Toerist
    Extra: Hij geloofd in magische wezens


    zo nog een jongen zoals je graag wou :)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:56 ]


    Do what people say you can't.

    @LiseLove1D: Ik denk niet dat dat kan. Want WillNotLearn heeft een serveerder gereserveerd en Iluvia ook. In de lijst staan maar twee blauwe streepjes. D:


    everything, in time

    Volledige naam: Charles (Charlie) Matthew Alvida
    Bijnaam: Niemand behalve zijn ouders noemen hem Charles. Vrienden en familie noemen hem Charlie.
    Leeftijd: 23
    Mens/Magisch wezen: Mens
    Persoonlijkheid:
    Charlie is vrij terug getrokken en praat niet echt veel met mensen. Hij is liever op zichzelf en wilt van bijna niemand hulp met wat dan ook. Charlie is erg sportief en gaat elke dag na zijn werk hardlopen om in conditie te kunnen blijven. Hij is slim maar soms nogal naief en koppig. Hij word opener als je hem eenmaal kent en is dan een goedebetrouwbare vriend. Sinds de dood van zijn kleine zusje Mary is hij nooit meer zoals ervoor geworden. Hij is stiller, meer terug getrokken en downer dan ervoor. Hij mist haar vreselijk omdat de relatie met zijn ouders niet optimaal is.
    Biografie:
    Charlie woont in een appartement vlak bij het resort van zijn ouders. Ja zijn ouders.. Hij is de zoon van meneer en mevrouw Alvida. Hij houd dit liever geheim maar goed dat gaat niet altijd.. hij werkt zelf in het resort zodat hij zijn studie kan betalen. Charlie studeerd medicijnen en wilt absoluut niet net als zijn vader worden. Zijn vader en moeder zijn harde zaken mensen en hij vind dat maar niets. Natuurlijk heeft hij meer dan genoeg geld maar het liefste wilt hij dat geld niet gebruiken en het alleen uitgeven aan andere. Charlie heeft een obsessie voor auto's en heeft voor een keer een cadeau van zijn vader geaccpeteerd namelijk een prachtige auto waar hij zelf vaak aan sleutelt.
    Uiterlijk:




    Job: Serveerder/barkeeper
    Extra:
    Speciaal voor Mary heeft Charlie een tattoo laten zetten op zijn onderarm.

    MoonAngel schreef:
    Als Lisalove1D het goed vind, mag ik dan haar zusje van 15 zijn?


    [Ik denk niet dat dit mag aangezien de leeftijds grens die bij de rollen staat]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:34 ]

    lluvia schreef:
    (...)

    [Ik denk niet dat dit mag aangezien de leeftijds grens die bij de rollen staat]


    daarom vraag ik het ook even....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    I like Charlie!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    I like Charlie!


    [Thanks :3]

    Progeny schreef:
    @LiseLove1D: Ik denk niet dat dat kan. Want WillNotLearn heeft een serveerder gereserveerd en Iluvia ook. In de lijst staan maar twee blauwe streepjes. D:


    dan verander ik hem in een... toerist :)


    Do what people say you can't.

    Holy fuck. Die drie mannen bij jouw rol, Soof, zijn dat alledrie dezelfde? Zo nee, wie is die gast op die eerste foto. HIJ IS VERDOMD LEKKER. D: D: Dat stoppelbaard, hnfg.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Holy fuck. Die drie mannen bij jouw rol, Soof, zijn dat alledrie dezelfde? Zo nee, wie is die gast op die eerste foto. HIJ IS VERDOMD LEKKER. D: D: Dat stoppelbaard, hnfg.


    Haha dat is een en dezelfde persoon. Hij is lekker he? :3 Zijn naam is Francisco Lachowski hij is model [a]

    Mag ik een tourist reserveren?
    Dankje


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    lluvia schreef:
    (...)

    Haha dat is een en dezelfde persoon. Hij is lekker he? :3 Zijn naam is Francisco Lachowski hij is model [a]


    Hm, op Google staat hij heel vaak zonder baardje. Maar ik vind hem mét baardje juist meer sexy. D: Moet hij weer laten groeien!:'D


    everything, in time

    lluvia schreef:
    (...)

    Haha dat is een en dezelfde persoon. Hij is lekker he? :3 Zijn naam is Francisco Lachowski hij is model [a]


    Russisch? Maar hij ziet er inderdaad goed uit. Geen wonder dat hij model is!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:14 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ah, sorry peeps, ik was eventjes weg. Bedankt aan Progeny om een beetje te helpen ^^


    help

    Graag gedaan, ik wil gewoon graag beginnen, ghehehe. :3


    everything, in time