• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 15:57 ]


    help

    Adores schreef:
    Wat voor wezens kun je allemaal maken? Of heb ik er overheen gekeken?


    Zeg iets en ik zeg of het kan :]


    help

    Progeny schreef:
    Mag ik een vrouwelijke serveerster reserveren?(:


    Sure! Sorry, ik had zoiets van: njah, niemand wilt meedoen.

    Dus ik keek een tijdje niet meer op dit topic. xd


    help

    Nyan schreef:
    Mag ik een schoonmaakster reserveren? :3


    Sure. :]


    help

    Volledige naam: Adelina Jordan Castamere.
    Bijnaam: Adele, Lina, Adie.
    Leeftijd: 23.
    Mens/Magisch wezen: Adelina is een magiër, ze heeft een groot boek geërfd van haar moeder, waarin allerlei spreuken staan, die vooral met de elementen te maken hebben, waarvan ze de meeste ook kan uitvoeren, toch oefent ze nog vaak spreuken.
    Persoonlijkheid: Adelina is erg temperamentvol. Ze kan kalm blijven bij zelfs de meest gevaarlijke situaties. Ze is dapper, flirterig, slim en bijna altijd genadeloos eerlijk. – rest komt nog in de roleplay, het lukt me nooit zo vaak om me precies aan de persoonlijkheid te houden.
    Biografie: Adelina is opgegroeid in een van de ergste sloppenwijken in Venezuela. Als dochter van een zeer geliefde alleenstaande moeder werd er goed voor haar gezorgd en werd ze beschermd door haar buurtgenoten en familie daar. Toen ze in haar tienerjaren kwam, merkte iedereen dat Adelina het typische Spaanse temperament had, wat haar vaak in de problemen bracht. Ze had bijna om de week een ander vriendje en was een van de populairste, maar ook gemeenste, meisjes op school. Adelina stal toen het vriendje van een van de meest gevaarlijke meisjes op school, waarna het meisje haar confronteerde met een pistool. Zoals gewoonlijk, bleef Adelina gewoon haar kalme, sarcastische zelf, wat toch niet zo’n goed plan bleek te zijn, aangezien het meisje haar hiervoor in haar been schoot. Adelina werd hier natuurlijk razend om en gebruikte een aantal aanvallende spreuken tegen het meisje, voor het oog van een dozijn medeleerlingen. Toen haar moeder er achter kwam, werd ze woedend. Adelina werd voor drie weken opgesloten in haar huis, ze mocht niet eens naar school en had geen enkel contact met de buitenwereld. Uiteindelijk trouwde haar moeder met een rijke man en trok samen met Adelina in bij hem in zijn gigantische huis in Engeland. Nog steeds mocht Adelina nauwelijks naar buiten, werd ze thuis lesgegeven en had ze nauwelijks sociale contacten. Na een tijdje was ze het allemaal zat, ze pakte haar koffer, stal een grote lading geld uit de kluis van haar stiefvader en haar moeders boek met spreuken en vertrok. Ze kan voorlopig nog vooruit komen met het gestolen geld, maar heeft nu een baan genomen in Alvida, zodat haar geldvoorraad niet meer zo snel slinkt.
    Uiterlijk:



    Naya Rivera
    Adelina heeft lang, zwart haar, wat van zichzelf stijl is, maar wat ze vaak krult. Ze heeft donkere ogen, omlijst met lange zwarte wimpers en meestal een laagje eyeliner. Ze heeft een goed lichaam, slank maar met goede vrouwelijke vormen en een getinte huid. Ze draagt meestal niet meer make-up dan haar standaard eyeliner en wat lipgloss.
    Job: Serveerster.
    Extra: Adelina heeft nog een erg sterk accent, wat ze steeds probeert te verbergen, maar haar totaal niet lukt. Ook heeft ze soms de gewoonte om soms Spaans te praten, wat ze dan niet door heeft. Adelina pronkt graag met haar vrouwelijke vormen en geeft dit ook eerlijk toe, al word ze wel boos als iemand hier een opmerking over maakt die in de richting van 'slet' gaat. Ze heeft haar kat stiekem binnen gekregen en verstopt hem in haar kamer, hopend dat niemand hem vind.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 19:29 ]

    Volledige naam: Eva Felicia Coeur {betekent hart in het Frans}
    Bijnaam: Eef, Eva
    Leeftijd: 19
    Mens/Magisch wezen: een Engel, Ze kan haar vleugel laten verdwijnen en weer laten zien. Verder kan ze ook nog redelijk toveren.
    Persoonlijkheid: Eva is een vrolijke meid en is vaak ook erg opgewonden of hyper. Verder word ze niet snel boos en kan ze snel vrienden maken.
    Biografie:: Dit word Eva's eerste vakantie zonder ouders. Haar ouders zijn nu nog in de hemel maar als ze ze nodig heeft kunnen ze altijd naar beneden komen. Eva heeft boven altijd in boeken zitten lezen of andere wezens dan Engelen en mensen, en ze wil ze heel erg graag een keer een keer echt zie.
    Uiterlijk:


    Ariana Grande
    Job: toerist
    Extra: Eva houd heel erg van zingen en wil daar later ook haar beroep van maken.


    Ik zag dat je nog niet veel mensen had dus hier heb ik er 1 voor je. Ik maak misschien ook nog een andere! {als je dat wil :)}

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 19:34 ]


    Do what people say you can't.

    lisalove1D schreef:
    Volledige naam: Eva Felicia Coeur {betekent hart in het Frans}
    Bijnaam: Eef, Eva
    Leeftijd: 19
    Mens/Magisch wezen: een Engel, Ze kan haar vleugel laten verdwijnen en weer laten zien. Verder kan ze ook nog redelijk toveren.
    Persoonlijkheid: Eva is een vrolijke meid en is vaak ook erg opgewonden of hyper. Verder word ze niet snel boos en kan ze snel vrienden maken.
    Biografie:: Dit word Eva's eerste vakantie zonder ouders. Haar ouders zijn nu nog in de hemel maar als ze ze nodig heeft kunnen ze altijd naar beneden komen. Eva heeft boven altijd in boeken zitten lezen of andere wezens dan Engelen en mensen, en ze wil ze heel erg graag een keer een keer echt zie.
    Uiterlijk:


    Ariana Grande
    Job: toerist
    Extra: Eva houd heel erg van zingen en wil daar later ook haar beroep van maken.


    Ik zag dat je nog niet veel mensen had dus hier heb ik er 1 voor je. Ik maak misschien ook nog een andere! {als je dat wil :)}


    Zolang je actief kan zijn, mag je nog iemand maken. ^^ Dan liefst een jongen die een mens is. xd


    help

    Ik maak een menselijke jongen. een toerist.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    Ik maak een menselijke jongen. een toerist.


    Okaay.


    help

    Mag ik een vrouwelijke schoonmaakster?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Mag ik een vrouwelijke schoonmaakster?


    Sure, it zet je er bij :]


    help

    Volledige naam: Samanta Springfield
    Bijnaam: Sam,Sammy
    Leeftijd: [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30] 24
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]] Vampier ze is heel sterk.
    Persoonlijkheid: Sam is een tutig meisje,die houd van kleren en Make up.Ze houd niet van vuiligheid en is daarom heel proper,ze is niet zo'n harde werkster,maar omdat ze perfectioniste is,wil ze altijd alles perfect hebben.Ze is een heel optimistishe meid ,maar soms kan ze een deprisief momentje hebben.En ze kon soms gemeen doen.
    Biografie: Toen Samanta klein was had ze samen met haar ouders een auto ongeluk gehad,haar ouders overleefden de klap en Samanta ook,maar toen werd ze gebeten door een Vampier en werd ze dood verklaard,maar op vreemde wijze werd ze ontwaak,daarom zijn haar ouders goed gelovig,ookal weten ze niet dat Samanta nu een levende dode is.Haar vader is een zakenman en haar moeder een huisvrouw.
    Uiterlijk: [Liefst foto]


    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".] Schoonmaakster
    Extra: S'nachts als ze dorst heeft gaat ze naar het bos en drinkt dierenbloed,maar soms kan ze een mens niet weerstaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Volledige naam: Aiden James Evans
    Bijnaam: Jamie
    Leeftijd: 25
    Mens/Magisch wezen: Mens
    Persoonlijkheid: Aiden is een lieve betrouwbare jongen met een hart van goud. Zijn nieuwsgierigheid zorgt ervoor dat hij snel contact maakt met mensen, helaas is hij wat slechter in het onderhouden van deze contacten. Daarom is zijn kennissenkring erg groot maar zijn vriendenkring bijzonder klein. Zijn karakter moet je liggen, hij is erg eigenwijs wat op sommige mensen arrogant overkomt wat totaal niet zijn bedoeling is. Ook gelooft hij niet in pure slechtheid hij geeft mensen altijd een tweede kans wat voor hem soms verkeerd kan uitpakken. Hij kwetst mensen niet graag maar uit zich wel. Hij is goudeerlijk en verwacht dat ook van zijn vrienden. Aan de andere kant kun je beter je grootste geheimen voor je houden want die kan hij niet goed voor zich houden.
    Biografie: Aiden is geboren in Nieuw-Zeeland waar hij is afgestuurd in design en fotografie. Tijdens deze opleiding ontmoette hij Elena, zijn verloofde. Hij is bij haar vertrokken om na te denken over hun relatie nadat hij haar betrapte met iemand anders. Hij heeft eerst een tijdje bij een vriend gewoond en besloot daarna om te gaan reizen.
    Uiterlijk:



    Aiden heeft een gespierd bovenlijf en armen. Hij is 1.83 m lang, wat een gemiddelde lengte is. Zijn bruine warrige haren staan vaak alle kanten op, hij doet ook totaal geen moeite er model in te brengen. Mensen moeten hem maar nemen zoals hij is. Zijn grote bruine puppieogen kunnen erg verleidelijk zijn. Zijn huid is licht gebruind wat goed bij zijn ogen past.
    Job: Toerist
    Extra: Aiden rookt als hij lastige beslissingen moet nemen. Eigenlijk altijd als hij nerveus is.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 20:21 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Is hij goed zo of moet ik er iets aan veranderen?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Hmm.. Dat plaatje gebruik ik ook vaak voor mijn mannelijke personage.. Dat word een andere zoeken..


    Don't be like the rest of them, darling

    Ah ik kan kijken of ik nog een andere heb.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor