• De titel zegt het al!

    (:

    Héb je het , heb je het niet, zou je het willen hebben etc (:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:41 ]

    Sevda is eeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooooooooo.


    Let it come and let it be

    emo en gothic
    ik ga mijn haren laten knippen in zo'n emokapsel


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik prop mezelf niet graag in een hokje, maar als ik zou moeten omschrijven hoe ik me precies kleedt, wijst dit uit naar een vrolijkere variant van gothic en een duistere variant van lolita. Ik ben dol op jurkjes. Niet zomaar dol; het is, samen met shortjes en rokjes, het enige wat ik nog draag. Je zult me nooit in een broek zien als dat niet verplicht is. Mijn favoriete kleuren zijn rood en zwart, dus die zie je heel vaak terugkomen in mijn kleding, samen met knalroze, grijs en paars. Ik denk dat dat de meest heldere omschrijven van mijn kleding is: alsof er een kaarsje in de duisternis is aangestoken.

    Tevens heb ik nooit moeite gehad om me op die manier te ontpoppen. Wil ik er volledig in het zwart bijlopen, doe ik dat. Wil ik naakt over straat, doe ik dat (al is het nog nooit voorgekomen dat ik de drang voelde om dat te doen). Zonder die kleren weten mensen toch al wel dat ik een typetje apart ben, gezien ik in zo'n beetje alle denkbare momenten impulsief ben.


    Searching heavens for another earth

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Heb je al eens gekeken bij Attitude Holland? Daar hebben ze hele gave spulletjes en ook make-up.


    Uhm .. Jha maar nog nooit op de make up gelet. Voor iedereen die van gothic, gothic lolita, emo punk houd. Kijk dan eens op Dominia.nl!
    Daar koop ik bijna al mijn kleren!


    Life is full of fake people

    Ik ben gothic lolita c: af en toe ook guro of deco >u<


    Come to the dark Side we have cookies~

    Ik vind die scenequeens wel mooi en uniek maar het is niet voor mij weggelegd ik doe gewoon wat ik zelf graag heb, ik doe niet echt een speciale stijl ofzo :'D


    None but ourselves can free our minds.

    I just love it. Ik heb er lang geleden een topic over gemaakt.
    Maar ik kleed me gewoon hoe ik wil.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    Sorry tumblr grapje.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 1:31 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind 't wel echt vet en echt nicee. :9~ Al heeft laatst iemand in de winkel, die mij vaak helpt met vanalles en nogwat, mijn style als 'skater' ofzo beschouwt, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    He's nice.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Lolita <3
    Ik zou me graag gothic lolita kleden, maar het komt er niet echt van aangezien je echte brands altijd van Azië moet bestellen en die jurken echt niet te doen duur zijn.
    Dus voorlopig dragen alleen mijn dolls lolita. :Y)


    Let the Night embrace you

    Ik ben als het ware begonnen met "emo", maar langzaamaan merk ik dat Gothic meer mijn ding is, ik begin ook langzaam meer die richting op te gaan, maar door een erg beperkt budget gaat dat moeilijk/nauwelijks :Y)
    Ik ben van jongs af aan al vrij alternatief geweest maar ik ht een schijthekel aan scene. Gewoon een groepje fake emo's, althans zo komen ze op mij over. Ik vind het absoluut niet mooi, vrij lelijk zelfs :'D
    Meisjes met een mannelijkere/slonzige emostijl vind ik ook verschrikkelijk, ik houd het meest van Gothic/Lolita, vrouwelijks en sierlijk zoals ik eht graag zie, en erg donker. :Y)


    Let it come and let it be

    Pusheen schreef:
    Lolita <3
    Ik zou me graag gothic lolita kleden, maar het komt er niet echt van aangezien je echte brands altijd van Azië moet bestellen en die jurken echt niet te doen duur zijn.
    Dus voorlopig dragen alleen mijn dolls lolita. :Y)



    Bodyline is zeer goedkoop en maakt allemaal replica's van angelic pretty


    I'm not short D: I just live in a big world

    Hmmm, half, ik draag wel vaak gothic achtige kleding alleen meestal gemengd met iets ''normaal's '' erbij aangezien het niet van mijn ouders mag.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 10:01 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Ik was vroeger echt een (w)emo, ja. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'