• De titel zegt het al!

    (:

    Héb je het , heb je het niet, zou je het willen hebben etc (:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:41 ]

    Ik ben een soort Gothic, maar dat zie je niet duidelijk aan mijn kleding.


    Ik moet weer handschoentjes kopen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Knife schreef:

    Hmmm, half, ik draag wel vaak gothic achtige kleding alleen meestal gemengd mat iets ''normaal's '' erbij aangezien het niet van mijn ouders mag.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik vind het allemaal wel heel mooi. Maar ik prop mezelf niet graag in een hokje dus ik hou het er gewoon op dat ik lekker mezelf ben. Ik ben niks extreems, ik draag gewoon wat ik leuk vind.

    Al die stijlen vind ik awesome! <3

    Maar ik zou mezelf niet goed kunnen, en willen omschrijven volgens de hokjes.
    Ik draag wat ik zelf leuk vind (: Soms is dat casual, dan weer lolita-achtig, ik zou niet weten hoe ik het moet omschrijven. De ene dag heb ik een shirtje aan van de H&M, de andere dag een vest met kattenoren van attitude.. (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind het model van scene haar heel vet, maar verder hou ik er niet van. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vampires schreef:
    Ik zelf heb/ben het niet, maar ik vind het altijd wel heel mooi c:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wel ik ben scene geweest maar aangezien ik nog naar mezelf aan het zoeken ben, ben ik al een paar keer verandert, ik was van emo naar scene gegaan en zit nu in Hipster waarin ik denk dat ik mijzelf eindelijk gevonden heb, het past helemaal bij me. c:


    The artist is the kid that survived.

    Ik heb mijn haren vandaag laten knippen in een emo kapsel!!!!!!!!!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Vampires schreef:
    Ik zelf heb/ben het niet, maar ik vind het altijd wel heel mooi c:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Vroeger emo/skater, maar werd erom gepest. Nu durf ik het niet meer x'D.


    i put the fun in funeral

    *Wants*


    26 - 02 - '16

    Ik ben een mengsel van alto met casual, baggy en streetstyle, off-dutty en androgyn, lol. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Geen idee wat ik ben.
    Alto I guess.
    But I love gothic and steam punk. :Y)

    Ik denk niet dat ik iets ben. Nu, dat zou ook niet passen bij mijn leeftijd.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Ik denk niet dat ik iets ben. Nu, dat zou ook niet passen bij mijn leeftijd.



    same here u,u

    12 zijn is stom >>


    I'm not short D: I just live in a big world