• De titel zegt het al!

    (:

    Héb je het , heb je het niet, zou je het willen hebben etc (:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:41 ]

    Vroeger was ik vrij apart, maar tegenwoordig draag ik redelijk normale kleding :)


    Life is hard and then we die

    Le me! Ik zit ver in de richting van gothic, maar heb ook een bult 'normale' kleren. Heb een voorkeur voor het eerste echter.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Scemo!
    Een combinatie tussen emo en scene. Ik heb mn haren al meerdere keren in aparte kleuren geverfd. Nu heb ik fel rood :3 Ik draag mijn polsen vol met Kandi Armbanden. Maar van de andere kant draag ik meestal donkere kleding. Als ik über vrolijk ben dan draag ik een fellere kleur. Ik luister naar muziek zoals Black Veil Brides, Asking Alexandria etc. Dat is dus ook weer emo.
    Vandaar dat ik scemo ben >:'3


    Don't judge me because I'm quiet. Nobody plans a murder out loud.

    L0TT3STYL3S schreef:
    Scemo!
    Een combinatie tussen emo en scene. Ik heb mn haren al meerdere keren in aparte kleuren geverfd. Nu heb ik fel rood :3 Ik draag mijn polsen vol met Kandi Armbanden. Maar van de andere kant draag ik meestal donkere kleding. Als ik über vrolijk ben dan draag ik een fellere kleur. Ik luister naar muziek zoals Black Veil Brides, Asking Alexandria etc. Dat is dus ook weer emo.
    Vandaar dat ik scemo ben >:'3


    BTW Dit is een héél oud profiel.. DOESH niet letten op de 1D stuff -.-


    Don't judge me because I'm quiet. Nobody plans a murder out loud.

    ik ben emo haha :')
    ben gewoon blij dat k mezelf ben (: alleen jammer dat veel mensen dit niet kunnen accepteren en je dan gaan pesten
    achja heb ik er wel voor over

    wil eigenlijk meer richting de visual kei toe maar t is allemaal zo duur grr

    wel ga k binnenkort roze plukjes door mn donkerbruine haar doen(eigenlijk was het zwart geverfd maar het verkleurde naar donkerbruin XD) en k krijg nog extentions(al heb ik er al een aantal (a) )


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    Freerunner schreef:
    Le me! Ik zit ver in de richting van gothic, maar heb ook een bult 'normale' kleren. Heb een voorkeur voor het eerste echter.



    The same as you, gewoon combineren, handschoentjes enzo.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    We hadden het gister op school over Emo's, Goths, Punks, Metal Heads, Geeks, Skaters en nog iets. Toen ging er iemand keihard lachen om een plaatje van een meisje met een supermooie zwarte jurk met rozen erop en roodgeverfd haar en kanten handschoentjes en een kanten panty. Ik had hem bijna een klap voor zijn kop gegeven. En iemand anders uit mijn klas (of laat ik zeggen drie meisjes uit mijn klas) vonden dat Emo's zichzelf alleen maar schrijven. Dat vind ik dus niet kunnen. Je moet iemand anders stijl toch waarderen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ivan schreef:
    Altijd al een zwak voor gothic gehad :Y).


    “All those fairytales are full of shit.”