• Haaai,

    Dit is al de derde verhaallijn die ik verzonnen heb deze vakantie en niet zelf kan uitwerken wegens tijd gebrek. Dus bij deze, Verhaallijn in de aanbieding.

    * Untouched skin
    * Love I'll never find
    * Show me what love is
    (= suggesties voor titels)



    Rose Monreo kent geen liefde. Ze weet niet hoe het voelt om te koesteren en gekoesterd te worden.
    Ze hunkert naar liefde en is vastbesloten deze te vinden. Haar uiterlijk zit in ieder geval mee, op dertige jarige leeftijd ziet ze er geweldig uit. Ook haar innerlijk vormt geen probleem, al heeft ze net zoals iedereen haar minpunten toch is ze een vrolijke en sociale vrouw, die door de meeste geapprecieerd wordt.
    Slecht één ding ligt haar zoektocht in de weg, haar geheugen. Ze heeft een zeldzame ziekte. Ze kan geen informatie opslaan. Haar lange termijn geheugen is geblokkeerd, al sinds haar geboorte. Ze was dan ook als kind zeer onhandelbaar. Ze eiste contant de aandacht op en schreeuwde om liefde. Louter en alleen omdat ze keer op keer vergat dat er iemand van haar hield.
    Dokters hebben haar geheugen getraind waardoor ze nu over een opslagtijd van 10 uur beschikt. Daardoor staat ze zelfstandiger in het leven. Haar ouders, die bij haar inwonen, geven haar de vrijheid om dag na dag op ontdekking te gaan in de grote wereld. Ze leert individueel mensen kennen en ontdekt steeds weer nieuwe dingen.
    Ze hunkert echter nog steeds naar liefde. Daarom gaat ze opzoek naar een man, elke dag opnieuw. Ze ontmoet elke dag een nieuwe man met een nieuw verhaal. Ze heeft geen bepaald type, ze voelt zich tot alle mannen aangetrokken. Ze leert dan ook zeer uiteenlopende karakters kennen met alleen een andere achtergrond en verhaal. Het enige probleem, haar relaties duren slechts 10 uur. Daarna is ze de man weer vergeten.


    ~ Dit is het verhaal van vele mannen die allen dezelfde vrouw leerde kennen ~


    De eerste persoon die reageert met de vraag om deze verhaallijn uit te werken, krijgt de verhaallijn.
    Ik hoop dat iemand bereid is deze verhaallijn uit te werken.

    Good Luck! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Oh, die vind ik leuk bedacht! Ik denk niet dat ik zelf genoeg tijd heb om hem uit te werken, maar je brengt me wel aan het twijfelen haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik vind hem wel erg gaaf, ik ga alleen wel op vakantie. Misschien dat ik hem gedeeltelijk dan kan schrijven, mag ik het proberen? Om deze verhaallijn uit te werken?


    I'm a fighter, let me go.

    Het doet me wel wat denken aan 50 First Dates, alleen komen hier dan meerdere mannen aanbod en heeft ze al haar hele leven een korte termijn geheugen.


    Stand up when it's all crashing down.

    Daamn, hier ben je alweer met een geweldige verhaallijn. En nu doe je me weer twijfelen, want het feit is dat ik stiekem super veel spijt heb dat ik The Bomb Squad niet heb genomen omdat ik bang was. Dus nu ben ik zooo hard aan het twijfelen of ik dit weer aan m'n neus ga voorbij laten gaan.. - Ik kan wachten en hopen dat je binnenkort nog een andere verhaallijn bedenkt, want blijkbaar heb je nogal vaak zo'n ingevingen? - Of ik kan het risico nemen en het gewoon proberen? Zucht.


    There will be beauty from pain.

    Dit zou ik heel graag willen uitwerken.
    Dit is echt iets waar ik wel tijd voor wil maken om uit te schrijven.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oké guys aangezien er een aantal kanidaten zijn om deze verhaallijn uit te werken, heb ik er nog één verzonnen.
    Ik ga deze zo meteen in een topic posten want ik voel mij er beetje slecht bij dat ik deze vehaallijn maar aan één iemand kan geven terwijl jullie ze allemaal willen uitwerken
    Ik hoop dat jullie de komende verhaallijn ook leuk vinden en dat iemand er iets mee kan en dat zo de keuze toch iets eerlijker wordt.

    Ik was ook aan't denken dat jullie misschien samen konden schrijven. Aangezien Knife het eerste gevraagd heeft, krijgt zij eigenlijk de verhaallijn maar aangezien zij op vakantie gaat... is het misschien een goed idee om met iemand samen te werken. Maar dat kunnen jullie misschien best onderling bespreken.

    In ieder geval, nieuwe verhaallijn in de aankomst. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Klik hier voor nieuwe verhaallijn.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Ik vind het geen probleem om samen te werken btw. Alleen ik kan daar ook gewoon 1x in de 2 dagen achter wifi heb ik met mijn ouders af gesproken, typen voor mij en schrijven voor mij zal dus geen probleem zijn.


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    Ik vind het geen probleem om samen te werken btw. Alleen ik kan daar ook gewoon 1x in de 2 dagen achter wifi heb ik met mijn ouders af gesproken, typen voor mij en schrijven voor mij zal dus geen probleem zijn.


    Seelish gaat de andere verhaallijn uitwerken dus misschien moet je eens aan Benedict vragen of ze mee wilt schrijven aangezien zij het ook zeker wilde uitwerken. (:

    Ik wil je trouwens niet verplichten om elke dag te schrijven ofz. maar ik had gewoon niet verwacht dat er meerdere mensen dit wilde uitwerken & gingen reageren. Daarom dat ik samenwerken voorstel zo kan je er met meerdere aan werken en is mijn keuze ook eerlijker denk ik. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Knife schreef:
    Ik vind hem wel erg gaaf, ik ga alleen wel op vakantie. Misschien dat ik hem gedeeltelijk dan kan schrijven, mag ik het proberen? Om deze verhaallijn uit te werken?


    Forgot to ask, maar wil je met iets laten weten als je begint dan kan ik hier een linkje plaatsen en ik wil zeker lezen. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    @ ScarsStories Knife en ik gaan hem samen uitwerken.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Benedict schreef:
    @ ScarsStories Knife en ik gaan hem samen uitwerken.


    Oké! (:
    Laat maar iets weten als je begonnen bent!


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -