• De titel zegt het al!

    (:

    Héb je het , heb je het niet, zou je het willen hebben etc (:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:41 ]

    Puan schreef:
    (...)


    same here u,u

    12 zijn is stom >>

    Je leeftijd heeft daar niks mee te maken, vanaf het momrent dat ik inspraak kreeg op mijn kleding, rond mijn 7e koos ik al voor het donkere doordat mijn rolemodel gothic was, nu ben ik 13 en regelmatig lopen mensen met een boog om mij heen omdat ik alternatief ben.

    Je moet je niet laten beperken door je leeftijd, daar krijg je later spijt van :3


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Je leeftijd heeft daar niks mee te maken, vanaf het momrent dat ik inspraak kreeg op mijn kleding, rond mijn 7e koos ik al voor het donkere doordat mijn rolemodel gothic was, nu ben ik 13 en regelmatig lopen mensen met een boog om mij heen omdat ik alternatief ben.

    Je moet je niet laten beperken door je leeftijd, daar krijg je later spijt van :3





    Mij boeit het ook niet wat mijn leeftijd is lol ik loop buiten in cosplay en met mijn pruik rond maar mijn ouders zijn er zwaar op tegen. Ik ben al sinds mijn zevende helemaal fan van gothic en lolita en stuff^^


    I'm not short D: I just live in a big world

    Blomkvist schreef:
    Ik ben een mengsel van alto met casual, baggy en streetstyle, off-dutty en androgyn, lol. [:

    Even een vraagje, wat zijn de stijlen off-dutty en androgyn? (nerd)


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben altijd wel geïnteresseerd geweest in 'alternatieve' stijlen (vooral Gothic vind ik erg mooi) maar het is me tot nu toe niet gelukt om me bij een subcultuur aan te sluiten. Ik hou er niet zo van om mezelf in een hokje te stoppen, en elke subcultuur heeft een soort gaar elite ding (bijvoorbeeld dat sommige mensen vinden dat je als Gothic alleen zwart mag dragen, ook al is dat wel héél achterhaald) waar ik dus sowieso niet cool genoeg voor ben en helemaal geen zin in heb. Ik wordt wel vaak 'emo' of 'goth' genoemd en I don't know, misschien ben ik een beetje van alles, misschien geen van alle, ik doe en draag en luister gewoon waar ik zin in heb I guess.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Puan schreef:
    (...)




    Mij boeit het ook niet wat mijn leeftijd is lol ik loop buiten in cosplay en met mijn pruik rond maar mijn ouders zijn er zwaar op tegen. Ik ben al sinds mijn zevende helemaal fan van gothic en lolita en stuff^^

    Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe dat je er uit ziet, heb je een foto? :3

    &Mijn moeder was er eerst ook niet blij mee en d'r vriend zat steeds op mijn vrienden te haten ent e zeggen dat hij ze maar raar gekleed vond, maar op gegevenmoment trekken ze wel bij. Het heeft me veel ruzie's gekost maar ze kunnen er nu mee leven :3

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 10:30 ]


    Let it come and let it be

    Ik ben gewoon mezelf, en ik heb mijn buien, soms ben ik baggy, zoals Avril Lavigne, soms redelijk nirmaal, en soms gothic/emo.

    Ik heb nogsteeds handschoentjes nodig!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik vind alternatieve stijlen so aswosme! Als ik mensen zie lopen, die emo, gothic etc zijn dan echt...
    Zelf ben ik veelt te laf om me anders te kleden. Ik loop een beetje met de trends mee, en ondertussen draag ik steeds meer skater kleding. Dat is vrij lastig als je een zus hebt die echt meisje/meisje is en je dwingt rokjes en jurkjes aan te trekken terwijl ik daar helemaal niet zo van hou!


    ©1998

    Ik vind emo geweldig :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Constantine schreef:
    (...)
    Even een vraagje, wat zijn de stijlen off-dutty en androgyn? (nerd)


    Androgyn is niet unisex, integendeel. Het zijn vrouwenkleren die net zo goed in een mannengarderobe kunnen voorkomen. Marc Cain heeft dit seizoen geweldige androgyn looks. Off-dutty, uhm, ja, dat is moeilijker te omschrijven en het is meer dat ik het *klik* herken, dan dat ik het kan omschrijven. Dutty kun je een beetje omschrijven als opgetut, dus off-dutty houdt in dat dat het tegenovergstelde is. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wilde een gothic lolita jurkje, mocht niet, helaas. Eerlijk gezegd nu zie ik mezelf er ook echt niet in lopen, hoe schattig ook. Tijdens raakte ik wel verzot op Punk lolita, maar dat is veel te schattig voor mij. Geef mij maar punk.

    Wat ik wel vind is dat je geen labels aan jezelf moet hangen; 'ik ben dit' 'ik ben dat' want ik draag allerlei soorten stijlen door elkaar, just because I like it.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    CyberLord schreef:
    Ik vind emo geweldig :9~


    26 - 02 - '16

    mee mee me!
    Ik shop altijd online, large idd of attitude holland, en ik ga naar de londen, en wij hebben in lwrdn ook nog een winkeltje, ergens in een achterbuurtje, oja en bij de dump kun je ook vet veel vindne. xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Je kunt volgens mij hier beter vragen wie NIET daarvan houdt XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind Lolita echt heel gaaf, maar ik zou het zelf niet durven, haha
    Ik ben gewoon standaard, haha


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Combustible schreef:
    (...)
    Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe dat je er uit ziet, heb je een foto? :3

    &Mijn moeder was er eerst ook niet blij mee en d'r vriend zat steeds op mijn vrienden te haten ent e zeggen dat hij ze maar raar gekleed vond, maar op gegevenmoment trekken ze wel bij. Het heeft me veel ruzie's gekost maar ze kunnen er nu mee leven :3



    Ik ben de linker :D


    I'm not short D: I just live in a big world