• Welk lied vind je het allermooiste van alle muziek die er bestaat? Die kun je hier neerzetten. Voor mij is het echt moeilijk (ik ken wel 1000nummers die ik leukvind) maar ik denk dan dat dat mijn favo Born This Way is, van Lady GaGa, en Unbreakable Heart van three days grace (:
    http://m.youtube.com/watch?v=bZ6Dtat76UI
    http://m.youtube.com/watch?v=wV1FrqwZyKw&feature=kp


    May StarClan light your path.

    Tgoh, dat is echt heel erg moeilijk, maar My Heart Will Go On van Celine Dion blijft een prachtig nummer.


    16 - 09 - '17



    Dit lied laat me serieus huilen. De keer dat ik de tekst ging lezen al, en gisteren toen de official lyric video uit kwam iedere keer dat ik hem opnieuw draaide.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    You're Beautiful van James Blunt, Lake of Fire van Nirvana en Bleeding Out van Imagine Dragons zijn mijn favoriete nummers. Ik weet niet zo goed waarom, ik vind ze alle drie gewoon erg mooi.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 23:17 ]


    :)

    Dat zijn er echt een heleboel voor mij, maar ze zijn vooral van P!nk, Tupac, Eminem & The Veronicas.


    † Love? I want to sleep.

    Specifiek ben ik niet wat dat betreft, maar als ik een top drie zou moeten vaststellen zouden zich daar Toxicity van System of a Down, Come As You Are van Nirvana en Tiptoe van Imagine Dragons in bevinden. Niet alleen mooie nummers, maar ook nog eens betekenisvol voor me.
    Oh, en om een of andere reden weet Spiders, ook van System of a Down, me altijd uiterst kalm te krijgen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik verander heel vaak van nummer, op dit moment speel ik Pretty Hurts van Beyonce helemaal grijs, maar dat kan morgen zomaar weer een ander nummer zijn :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Op dit moment Piano man ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als Amanda Seyfried het liedje zingt, ben ik al verkocht. :Y)
    Dus, alle liedjes van Amanda.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Eh, dat verandert om de dag. Nu zijn het Chelsea Smile van Bring Me The Horizon en I'm Like A Lawyer With The Way I'm Always Trying To Get You Off van Fall Out Boy. King For A Day van Pierce The Veil & Kellin Quinn blijft ook erg mooi.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Rape Me van Nirvana of Demons van Imagine Dragons ^^


    wat was dit ookalweer

    Pfff dat is echt heel erg moeilijk...
    Maar ik denk toch dat ik voor Guiding Light of Invincible van Muse ga, die liedjes doen altijd zoveel met mij.

    Oh, en laat is alsjeblieft Fix You van Coldplay niet vergeten te noemen! D: Dat lied is al zo lang een favoriet van mij, en ik jank er nog steeds om.
    En op dit moment ben ik ook helemaal weg van Signal Fire van Snow Patrol.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 8:41 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat is moeilijk zeg, maar ik denk dat ik dan voor de nummers van Maroon 5 en Marina and the Diamonds ga.


    In Benja we trust, in Bacca we must

    As It Seems van Lily Kershaw is op het moment een favoriet maar mijn all time favourite is Piano Man van Billy Joel. Heerlijk!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Dit was een soundtrack van Sonic '06, die kwam in 2006 uit en ik vond 'm toen al geweldig. Nu nog steeds.



    En dan deze... is gewoon prachtig.


    Searching heavens for another earth

    Erm... geen idee? Verandert elke dag. :')