• ik haat het wachten
    telkens als ik een sms heb gestuurd dan moet ik wel eens stuk of 1000 keer kijken of ik geen smsje terug heb van die speciale jongen.
    En als het dan 2uur verder is ofzo dan voel ik mij zo teleurgesteld!

    Wat doen jullie als je geen geduld hebt en niet kunt wachten op een sms?

    Men mobiel uitzetten (': hem op een plek leggen waar ik niet kom en films kijken ;D


    Life is hard, just break it with your head <3

    Mijn gsm uitzetten of mijn gsm in mijn kamer leggen en beneden gaan. Gewoon iets doen waardoor je niet aan je gsm denkt of niet de intentie krijgt om te kijken.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Blijven kijken.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Courteous schreef:
    Blijven kijken.


    wat? *verbaasd* hoezo blijven kijken?

    Gsm ergens leggen en wat doen. Na een tijdje vergeet je dat je een sms gestuurd hebt en dan kijk je in de avond eens of je wat ontvangen hebt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mezelf dwingen om maar eens in de zoveel tijd te kijken. Bv: een keer per uur.
    Dan heb je meer kans dat ze ondertussen al geantwoord hebben en ben je er niet constant mee bezig.
    En in die tijd die tussentijd gewoon iets anders doen. (krul)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Negligible schreef:
    Gsm ergens leggen en wat doen. Na een tijdje vergeet je dat je een sms gestuurd hebt en dan kijk je in de avond eens of je wat ontvangen hebt


    Shit happens but pee happens a lot more.

    uit het raam gooien in de tuin. dan hem zoeken. kost je nog wel ff wat tijd :')

    nee.. gewoon ergens neerleggen en andere dingen gaan doen. vergeet je hem zelf wel ;)