• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:27 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Ty? Waarom doe je zo? Ik heb niks gedaan!' Ik begin te huilen en voel me naar beneden zakken. 'Vaarwel dan maar.' Ik haal adem en zak dan steeds verder naar beneden. Waarom moest het zo gaan? Ik deed niks, het was Arthur. Voordat ik het wist had ik het al verstuurd naar Ty.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik ren na een aarzeling het water in, pak haar vast en leg haar weer op het gras en kijk haar nadenkend aan. Ik weet niet wat te denken. Eigenlijk zou ik haar hier moeten laten liggen en weggaan maar dat krijg ik niet over mijn hart. Niet nu ze hier zo hulpeloos ligt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Ik hoest het water uit en kijk Ty aan. 'Ty, ik deed niks. Voordat ik het wist had hij me al vast geklemd. Ik...ik...ik zou jou nooit bedriegen. Zeker niet na wat je allemaal voor me hebt gedaan.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik kijk strak voor me uit naar de plek waar ze daarnet zaten. 'Laat-' Ik zucht en ga weer verder. 'Laat me even nadenken.' en ik glimlach klein. Ik druk een kus op haar voorhoofd en sta op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Neem de tijd Ty.' Ik geef hem nog een kus en ga dan pootje baden in het meer.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik glimlach zwakjes en loop dan het bos in. Ik loop naar een open plek dat redelijk afgelegen ligt van het meer en de school. Ik verzamel wat stenen en hout en maak een vuurtje. Ik kijk naar de vlammen in het kampvuur en probeer mijn gedachten te ordenen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Ik zucht. Arthur kust me en Ty wordt kwaad. Als je het over jaloerse vriendjes hebt. Hij is wel lief. Ik zou niet meer zonder Ty kunnen denk ik


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Gefrustreerd gooi ik nog wat takjes in het vuur. Het gaat gewoon niet, mijn gedachten ordenen en de pijn te vergeten. Waarom ben ik ook zo lichtgeraakt? 'Bro? Gaat het wel?' Ik had Alex niet horen aankomen. Hij laat zich naast me vallen. 'Ik voelde dat er iets mis was.' zegt hij en ik zwijg. Hij praat tegen me maar ik blijf zwijgen, net alsof ik mijn tong heb ingeslikt. 'Ty! zeg dan toch iets. Het begint eng te worden!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Ty blijft te lang weg. Ik hoop dat hij me geloofd. Ik roep Arthur en hoop dat hij komt. Hij staat opeens achter me. Ty, nu moet je komen! Arthur lacht even en komt naast me zitten. Hij pakt mijn hoofd stevig vast zodat ik geen kant op kan en kust me, net op het moment dat Ty komt. Ik stribbel tegen, maar kan niet ontkomen. Ik geef Arthur een trap in zijn ballen en hij klapt dubbel. 'Dat zal je leren Asshole!'

    \\sorry, kheb wat aangepast. Het wat m'n bedoeling dat Ty kwam op het moment dat Arthur Adora wilde kussen//

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 22:10 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik ren terug naar het meertje als ik Adora's stem hoor in mijn hoofd.
    Ik zie Adora & Arthur zitten. Net alsof het een flashback is.
    Ik strompel naar achteren. 'Je gebruikt me dus echt gewoon.' fluister ik zachtjes als ik hen alweer zie zoenen. Ik draai me om en ren weg. Naar het prieeltje. Ik laat me vallen op het bankje en zit daar met mijn ellebogen die leunen op mijn benen en de handen in mijn haar.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 22:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Styx schreef:
    Adora Witchsinner
    Ty blijft te lang weg. Ik hoop dat hij me geloofd. Ik roep Arthur en hoop dat hij komt. Hij staat opeens achter me. Ty, nu moet je komen! Arthur lacht even en komt naast me zitten. Hij pakt mijn hoofd stevig vast zodat ik geen kant op kan en kust me, net op het moment dat Ty komt. Ik stribbel tegen, maar kan niet ontkomen. Ik geef Arthur een trap in zijn ballen en hij klapt dubbel. 'Dat zal je leren Asshole!'

    \\sorry, kheb wat aangepast. Het wat m'n bedoeling dat Ty kwam op het moment dat Arthur Adora wilde kussen//


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LostMagic schreef:
    Tyler Jacob Loghwood
    Ik ren terug naar het meertje als ik Adora's stem hoor in mijn hoofd.
    Ik zie Adora & Arthur zitten. Net alsof het een flashback is.
    Ik strompel naar achteren. 'Je gebruikt me dus echt gewoon.' fluister ik zachtjes als ik hen alweer zie zoenen. Ik draai me om en ren weg. Naar het prieeltje. Ik laat me vallen op het bankje en zit daar met mijn ellebogen die leunen op mijn benen en de handen in mijn haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Ik ren achter Ty aan. 'Het is niet wat het lijkt! Hij pakte me te stevig vast. Ik kon niks doen. Uiteindelijk heb ik hem een trap in zijn ballen verkocht.' Ik liet hem het tafereel zien. Arthur kwam, greep me vast, kuste me en ik verkocht hem een trap in zijn ballen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'Waarom kuste hij je? Alweer?' Ik kan er niet aan doen maar er klinkt pijn in mijn stem. Over-emotionele idioot, denk ik en kijk strak naar mijn handen. Ik kan haar niet aankijken, nu nog niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'De eerste keer, omdat hij sorry wilde zeggen, maar ik accepteer geen Sorry-kussen van m'n vijand. De tweede keer, dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij vindt hij mij leuk en houdt hij ervan om mij te kwellen of jou te kwellen.' Er zit een vleugje verdriet door mijn stem, maar ook woede (op Arthur natuurlijk).


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen