• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:27 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [hij is Ty aan het klieren. Hij zegt dat hij Adora heeft vermoord, terwijl hij haar alleen buitenwesten heeft geslagen]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ah]
    Tyler Jacob Loghwood
    Ik mompel wat en ren naar Adora toe. 'Adora?' smeek ik hopend op een reactie. Ik pak haar pols vast en adem opgelucht uit als ik een hartslag voel. Ik til haar op en draag haar naar binnen. Ik duw de kamer van mijn kamer open en leg haar in mijn bed en stop haar in. Ik ren weer naar buiten naar de schooldokter en vertel haar min of meer wat er gebeurt is en dat Adora bewusteloos is. Ze schrijft 2 afwezigheidsbriefjes en ik glimlach dankbaar en ren terug naar mijn kamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Fuck it. Ik hoor een stem zachtjes praten. En een tweede, een derde, een vierde en een vijfde. 'Ben ik dood?' vraag ik hen. 'Nee, echte liefde wint altijd. Wij zijn de Naiaden. Ik vertegenwoordig de Crinaeae, naiaden van springend water.' 'Ik vertegenwoordig de Eleionomae, naiaden van de moerassen de zeeën.' 'Ik vertegenwoordig de Limnaden, naiaden van meren.' 'Ik vertegenwoordig de Pegaeae, naiaden van de bronnen.' 'En ik vertegenwoordig de Potamiden, naiaden van de rivieren. Evangeline, keer terug naar de wereld. Tyler heeft je nodig.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik strijk wat door Adora's haren en houd met mijn andere hand haar hand vast.
    'Ty, heb je mijn-' hoor ik plots Alex zeggen en ik draai me om. Hij kijkt even verschrikt naar Adora. 'Ik kom straks wel terug.' zegt hij en loopt de kamer uit. Ik concentreer me weer op Adora. 'Kom terug, alsjeblief.' fluister ik zachtjes en een traan rolt over mijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Ik hoor weer stemmen fluisteren. Maar dit keer zijn het niet de naiaden, maar Ty en Alex. 'Ty, ben jij dat?' fluister ik onmogelijk zacht. Ik open mijn ene oog tot een spleetje en zie dat Ty aan het huilen is. Sentimenteeltje, maar wel lief.

    [ik ga eten, daarna kom ik terug ;)]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'Ty, ben jij dat?' hoor ik heel zacht. Ik wrijf vlug mijn tranen weg en glimlach zwakjes. 'Ja, ik blijf bij je.' fluister ik en druk een kus op haar slaap. 'Doe maar rustig aan, alles komt goed.' Behalve dan dat ik mijn leven aan een tovenaar belooft heb. God wat ben ik blij dat ze nu nog te zwak is om mijn gedachten te lezen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Je hebt je leven niet beloofd aan Arthur, maar ik. Hij wilde mij vermoorden, mijn leven dus. Hij heeft zijn leven al gehad. Het mijne. Man, wat ben ik onhandig. Ik heb dit gedaan.' Ik knijp mijn ogen dicht en voel een paar tranen stromen. 'Ty, kom eens wat dichterbij [hee, dat rijmt].' Ik geef hem een kus, terwijl de tranen stromen. 'Ty, wil je naast me komen liggen? Ik ben je nog iets verschuldigt.'

    [ga nu echt eten]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik ga naast haar liggen en zorg dat haar hoofd op mijn borst ligt. 'Je bent me niets verschuldigt. Rust nu maar, ik blijf zolang als je wilt.' glimlach ik zwakjes en kijk naar het plafond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Jawel, ik ben je wel wat verschuldigd. Ik heb je in levensgevaar gebracht. Ik..ik... Nog nooit heeft iemand mij gered! Ik werd altijd aan mijn lot overgelaten.' Ik kruip dichter tegen Ty aan en begin weer te huilen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik druk haar tegen me aan en laat haar uithuilen.
    'shtt het komt allemaal goed. Ik blijf bij je en zal je altijd bescherme.n.' glimlach ik


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Echt?' vraag ik hem en kijk hem aan. Ik sper mijn ogen open als ik zijn gezicht zie. Nog nooit heb ik hem zo goed bekeken. Hij is gewoon perfect. Ik huil nog wat na en druk dan een kus op zijn lippen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Loghwood
    Ik bijt even op mijn lip. 'Ik ga Alex moeten vragen me te helpen. Hij kent meer van magie dan ik dus hij gaat me moeten bijles geven.' Ik druk zachtjes even mijn lippen op de hare. 'Alles komt goed. Ik zal alle doen om jouw veilig te houden.'

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 14:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik bijt even op mijn lip. 'Ik ga Alex moeten vragen me te helpen. Hij kent meer van magie dan ik dus hij gaat me moeten bijles geven.' Ik druk zachtjes even mijn lippen op de hare. 'Alles komt goed. Ik zal alle doen om jouw veilig te houden.'

    [Wie is Jake Sadler?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (sorry andr rolplaygame het moest tyler zijn)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [aha. Waar is Alex?]
    Adora Witchsinner
    'Bedankt Ty.' Ik knuffel hem en sluit mijn ogen.
    'Evangeline! Daar ben je weer. Ik zou maar wakker worden, anders gaat die Tyler eraan!' 'Arthur, rot op.'
    Ik hoor stemmen. Wie zijn het? Het zijn maar twee stemmen, dus niet de Naiaden. De ene klinkt bezorgd.

    [Ty en Alex?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen