• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:27 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik schrik even wakker uit mijn concentratie 'Pa?' stamel ik geschrokken en kijk haar aan. Waarom wil haar vader haar dood hebben?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Ja, mijn vader! Hij mishandelde me en toen ik hem sloeg zwoer hij dat hij me zou vermoorden.' Ik kijk het misselijkmakende wezen kwaad aan. 'Nounou Evangeline, zo hoef je niet te kijken.' Een schok schoot door mijn lijf. 'Hoeveel volt?' 'Geen idee.' Ik zak door mijn knieën als ik weer een schok krijg.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik sluit vlug weer mijn ogen en prevel verder de woorden. Ik voel mijn energie uit me stromen en voel me steeds zwakker worden. Maar ik zie een paars-blauw schild om Adora heen komen. Waarschijnlijk ben ik de enige die het ziet aangezien het mijn energie is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Ik zie Ty verslechteren met de seconde. Hou vol Ty. Ik geef hem een energieboost zodat hij toch blijft leven, hoop ik. De schokken worden steeds minder.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Elena Yana Bennett
    Het begint al donker te worden buiten en ik besluit weer te gaan tekenen. Ik pak mijn blok en denk na. Eerst schets ik het bos, de mist en de ogen van mijn droom. Als dat klaar is besluit ik een koppeltje te tekenen dat naar een bal gaat. Als het al een beetje vorm heeft schrijf ik er A Special Suprise For a Lucky girl bij. Dan begin ik de tekening te verfijnen en bij te werken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik blijf door prevelen. Haar energieboost gaf me maar een paar seconden meer maar het is goed nu bijna. Ze is bijna veilig. Ik prevel de laatste woorden. Adora, ik hou van je. stuur ik nog naar haar en het word zwart voor mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'TY!!!' De boeien breken en ik kruip naar Ty toe. 'Niemand komt aan mijn Ty!!' gil ik. Ik leg zijn hoofd op mijn schoot en begin te huilen. 'Ty, kom terug.' Ik denk aan alle spreuken die ik heb, maar geenéén zal helpen. Het enige wat ik doe is Ty optillen en wegvliegen. Ik zie Alex, maar besteed geen aandacht aan hem.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Alexander Loghwood
    Ik kijk verbaast omhoog als ik Adora zie vliegen met Tyler in haar armen. Hm ik denk dat ik dat straks toch maar even moet gaan checken als ons gesprek beeindigd is, want Adora zag er overstuur uit.

    Tyler Loghwood
    Ik val in een zwarte diepte. Er komt geen einde aan. Het is doodstil. Er is hier niets behalve ik en zwart. Ik hoop dat het gelukt is, haar redden. Ik zou het niet erg vinden om ook te sterven als het niet gelukt was want dan had ik het tenminste geprobeerd maar ik hoop dat Adora nog leeft.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 22:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Opeens bedenk ik me een spreuk. 'Exsurge a mortuis.' Hopend dat het zou lukken vlieg ik naar het dak van de school. Ik vind een wat groter plat stuk en leg Ty neer. Ik ga naast hem zitten en herhaal de spreuk steeds opnieuw.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'Je moet teruggaan Ty.' klinkt het plots. Ik versta er niet van. 'Wie is daar?' vraag ik. Geen antwoord. Alleen weer volstrekte stilte. 'Exsurge a mortuis.' klinkt het nu. Deze stem klinkt bekender maar ik weet niet meer waardoor. Ik weet wel wat de woorden betekenen. Zo ik ben dus echt dood. Plots krijg ik een schok en in plaats van te vallen, vlieg ik nu weer naar boven naar het licht toe.
    Met moeite open ik zachtjes mijn ogen. 'Wat is er gebeurt?' mompel ik zachtjes en kijk naar het meisje naast me. Ze heeft een soort blauw-paars schilt om haar heen. Mijn energie, dus het is gelukt. Ik glimlach zwakjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'TY!!!' Ik veeg mijn tranen weg en kijk hem aan. Ik vertel hem wat er is gebeurd en geef hem dan een kus. 'Als ik je niet terug had kunnen halen had ik mezelf verzopen.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'Dan zou ik voor niets gestorven zijn dus doe dat nooit! Zelfs als iemand me vermoord. Niet doen oke?' Ik kijk nu vol bewondering naar mijn schild. 'Het is me gelukt.' glimlach ik. 'Kan jij het zien?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Nee, wat moet ik zien? En ik zou dan alleen maar ongelukkig zijn Ty, dat wil je toch ook niet?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'Je zou iemand anders gevonden hebben na een tijdje.' glimlach ik flauwtjes. 'Maar kan je het echt niet zien? Er ligt een scherm rond je. Wacht ik toon het je.' En ik stuur haar door wat ik zie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Connor Duke || Weerwolf
    Ik kijk omhoog en kijk Alex dan vragend aan.
    'Weet jij wat daar aan de hand is?' vraag ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.