• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:27 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [oke is goed]

    Tyler Jacob Loghwood
    Alex is de kamer weer binnen gelopen als Adora in slaap gevallen was. 'Je moet me echt helpen.' zeg ik en kijk even bezorgt naar Adora. 'Ty wat is er met haar gebeurt.' vraagt hij verbaast. 'Je weet dat ze plots in haar slaap verwond is geraakt he?' Hij knikt. 'Ik was er bij.' zegt hij. 'Wel dat was door een soort gestoorde magier en we waren naar een soort prieeltje gegaan en plots was hij daar maar nu echt. Niet in haar hoofd dus en ze vielen elkaar aan, ik ben ertussen gesprongen, zij gooide haar dolk weg en hij greep haar beet. Hij verwonde haar met gif dat op het zwaard zat. Ik zei dat hij mijn leven mocht hebben als hij het hare spaarde en haar geneesde. En dat is het zo'n beetje maar je moet me meer leren over magie.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett
    'Jij kan ook nooit gewoon luisteren he?' klinkt er plots vanachter me. Ik spring overeind. 'Nath.' mompel ik. Hij zucht en gaat zitten op de boomstam. Ik ga naast hem zitten. 'Ik verveelde me rot.' zeg ik gewoon. 'En gepraat met hem?' Ik grinnik vreugdeloos. 'Jep, hij dacht dat ik een geheim leven had en ik moest uitleggen wat je in de kamer deed en wie je bent.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Hé Alex.' Ik duw mezelf omhoog en keek hen beide aan. Ik laat me terugzakken en voel iets warms over mijn arm heen stromen. Ik kijk en zie dat ik bloed. 'Verdomme,' grom ik. 'Hoe kan dit?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik vloek als ik het bloed zie. 'Zie je!' zucht ik tegen Alex en hij knikt. Ik scheur een stuk van mijn t-shirt af zodat ik haar arm kan verbinden. 'Ik denk dat je je voorraad t-shirts aan gaat moeten vullen.' lacht Alex even kort. Ik glimlach zwakjes naar hem. 'Misschien wel jah...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Ty, laat maar, ik ga wel even slapen. Kan ik Arthur op zijn flikker geven.' Ik wil mijn ogen sluiten, als Arthur in de kamer verschijnt. 'Jongens, weg!' Ik spring uit het bed en verander in Evangeline. Dit keer trek ik een zwaard. 'Wegwezen Arthur.' 'Nee. Wie is dat andere gastje?' 'Dat gaat je niks aan.' 'Oké.' In nog geen twee seconden stond hij bij Alex en Ty. Hij houdt zijn zwaard bij beide. 'Nounou Evangeline, kijk nou eens. Wat heb je nou weer gedaan Evangeline.' 'Ik? Helemaal niks hoor, dit heb jij gedaan.' Ik haal uit met mijn zwaard en zie dat hij een ander zwaard heeft. Hij haalt ook uit en maakt een snee in Ty's arm en in Alex' been. Ik steek mijn zwaard in hem en hij verdwijnt. 'Gaat het jongens?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'Ja niets ernstigs, jij Alex?' Alex schud zijn hoofd. 'Nou scheur dat shirt nu maar helemaal stuk.' mompelt hij en ik grinnik even. Ik doe mijn shirt uit en geef een reep aan Alex en verbind zelf ook mijn arm. 'Alex, leer het me.' zeg ik nu nog eens. 'Oke' zucht hij en haalt een boekje uit. 'Lees dit, heb ik ooit van papa gekregen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Ik ben blij dat alles goed is.' Ik ga op bed zitten en verander terug. Ik kijk naar mijn arm en zie dat de snee weg is.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'Ehm- wat is er nu net gebeurt?' vraag ik kijkend naar mijn arm.
    Ik schud mijn hoofd dan kort en pak het boekje aan van Alex. 'Dank je.' zeg ik en hij knikt en verlaat de kamer weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Hetzelfde als toen in het prieeltje. Alleen dit keer had hij geen zwaard met gif bij zich.' Ik laat me achterover vallen op het bed en zucht. 'OME (oh my edward)! WTF (What the fudge)! Waarom was hij hier!' Ik kom weer overeind. 'Jongens, ik moet even mijn gedachten ordenen. Ik ben zo terug.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik kijk haar bezorgt na en ga op mijn bed zitten zodat ik het boekje kan lezen.
    Geduldig lees ik elk blad van het boekje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Ik loop terug naar het meer en ga zitten. 'Evangeline, wat fijn je alleen te treffen.' 'Arthur, ga weg.' Ik begin te huilen. 'Wat wil je van me?' 'Niks. Mag ik naast je komen zitten?' 'Natuurlijk, als je maar niet aanvalt.' 'Oké.' Hij komt naast me zitten. 'Sorry voor vandaag Evangeline. Je hebt de kwade geest in mij vermoord.' 'Sorry voor vandaag? Is dat wat je wilde zeggen? Je hebt mij bijna vermoord, mijn vriendje en zijn broer verwond en dan kom je met Sorry?' 'Evangeline, ik kon niet anders. Ik wil het goedmaken.' 'Hoe?' 'Zo.' Hij draait mijn hoofd en drukt zijn lippen op de mijne. 'Ty, kun je komen? Het meertje in het bos.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik sla het boekje dicht, grits een t-shirt van een plank en ren naar buiten. Ik ren het bos door naar het meertje waar ik Adora zie zitten... kussend met Arthur. Ik schuif wat naar achter en kijk hen gepijnigd aan. Was alles dan gewoon een spel?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'ARTHUR!!!! ROT OP!!!' Ik duw hem weg en val in het water. 'Fuck it! Rot op, je kan de pot op met je Sorry! Ik neem niks meer aan van jou!' Hij loopt langzaam weg en ik probeer uit het water te komen. 'Shit! Handuuug!'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik kijk nog steeds verstijft naar Adora. Een deel van mij wil haar helpen maar dan komt het beeld van daarnet weer op mijn netvlies en ik kan het niet. Gebruikt ze me of zo? En voor wat dan wel? Een ziek spel? Ik beweeg langzaam me naar achteren en voel tranen achter mijn ogen prikken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett
    Hij kijkt me bedachtzaam aan. 'Dus je zei dat je naar het bal moet?' Ik zucht en knik. Hij grijnst en pakt mijn hand vast. 'Ik kan je helpen!' Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Jij? Niet rot bedoelt maar wat weet jij over make-up, jurken en hakken? Ik wed nog minder dan mij en dat is al een prestatie.' Hij grinnikt. 'Ik? Niets. Maar wel de vriendin van de professor bij wie ik een tijdje verbleven heb.' Ik mompel wat en laat me meetrekken, het bos uit naar het schoolplein. Hij trekt me mee naar de poort en ongezien ontsnappen we. We wandelen een paar straten door tot hij stilhoud bij een wit huis. 'Is het hier?' Hij knikt en belt aan. De deur word opengedaan door een vrouw van rond de 30 jaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'