• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:27 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja ok, warom niet xd]

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik schrik me rot als er plots een man in het prieeltje staat. Hij praat, trekt een zwaard, zij een dolk en ze vallen elkaar aan. Ik sta even met mijn handen in mijn haar. Als hij naar haar uithaalt spring ik er snel tussen. 'Stop het.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Ty, ga weg, haal iemand van de school!' gil ik. Te laat. Arthur trekt Ty naar zich toe en zet het zwaard op zijn keel. 'Laat die dolk vallen, of hij gaat eraan.' Ik ben machteloos, ik hou teveel van Ty en gooi mijn dolk op de grond.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Shit, wat heb ik nu weer gedaan. 'Sorry.' zeg ik tegen Adora. 'Maar pak je dolk weer op, anders vermoord hij ons beiden.' zeg ik en voel hoe de rand van zijn zwaard een klein sneedje maakt. Ik zet mijn voet op de zijne. 'Nee nee, dat is niet netjes.' zegt de man.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Ty, je kunt niks doen. Alleen ik, maar ik wil jou niet verwonden! Ik kan niks anders doen dan dit: Arthur, laat hem gaan. Ik geef me over.' Ik kijk naar recht vooruit en zie hoe Arthur Ty loslaat, naar mij toekomt en het puntje van zijn zwaard tegen mijn keel aanzet. 'Braaf Evangeline.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik kijk hem woedend aan. Ik herinner me plots iets wat mijn vader me geleerd had. Ik concentreer me en laat vuur in mijn hand verschijnen. Voor de helft demon zijn is nu wel handig. 'Laat. Haar. Los.' grom ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Oh, dat doe ik met gemak.' Hij haalt een paar keer uit met zijn zwaard en mijn arm, mijn nek en hals bloeden. Ik zak neer op de grond en kijk hoe Arthur met Ty vecht. Met mijn laatste kracht nu geef ik Ty een energieboost.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik voel energie door me heen stromen en kijk bezorgt naar Adora die op de grond ligt. 'Wat wil je van haar?' grom ik de man toe. 'En wie ben je, godverdomme.' Ik gooi een vuurbal naar hem toe. Ik weet niet precies wat ik allemaal kan maar ik zal alles proberen om haar te beschermen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (ik zal ff Arthur doen vanuit zijn punt]
    Arthur
    'Wat ik van haar wil? Niks, ik wil juist dat ze weg is. En ik ben de almachtige magiër Arthur. En jij bent een halfdemonnetje dat deze godin probeert te beschermen. Ik zou maar snel zijn. Mijn zwaard bevat gif. Het stroomt nu door haar lichaam. Ze heeft nog twee dagen te leven, meer niet. Ik zou maar snel zijn. Het tegengif zul je moeten zoeken. Hier is het raadsel ervoor. Waar wateren samenkomen valt zonlicht op het gras. Het water heelt wonden, maar is geen tegengif. Het licht is tegengif, maar heelt geen wonden. Om het beide te kunnen moet je het mengen. Zo, meer kan ik niet zeggen.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik kijk hem nadenkend aan. 'What the fuck wil dat nu weer zeggen?' grom ik en mak nog een vuurbal. 'Ik hou van haar, je kan haar niet zomaar van me afnemen!' roep ik en gooi nog een stuk of 4 ballen zijn richting uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Arthur
    'Ik kan alles jochie. Ik weet wat het betekent, maar ik zeg het niet.' 'Je moet zonlicht met water mengen Ty,' kreunt het hoopje ellende op de grond. 'Mond dicht Evangeline!' Ik geef haar een schoop, zij kreunt en is dan stil.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik bal mijn vuist en laat hem neerkomen in zijn gezicht. 'Jij kan dan misschien beter toveren, ik hou liever van de ouderwetse methode.' mompel ik en haal weer uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Arthur
    'Laat me niet lachen jochie. Ik heb andere tactieken.' Ik geef Evangeline een schop. 'Kijk, ik kan haar bont en blauw slaan of schoppen. Zodra jij stopt, genees ik haar. Dan is iedereen weer happy ever after.' 'Ty, hij wilt een leven voor een leven. Mijn leven voor het jouwe of jouw leven voor het mijne.' Ik geef haar opnieuw een schop. Een plasje bloed ligt al op de vloer.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyer Jacob Loghwood
    'Neem mijn leven dan maar.' zeg ik en laat mijn armen weer naast mijn lichaam hangen. 'Maar spaar het hare en genees haar alsjeblief.' zeg ik en kijk bezorgt naar Adora die op de grond ligt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Arthur
    'Oh, wat schattig, echte liefde,' zeg ik sarcastisch. Ik genees Evangeline en kijk naar de jongen. Brutaal, gemeen, geen medelijden, hij zou goed van pas komen. Ik sla Evangeline buitenwesten en sta tegenover de jongen. 'Zo, ze is genezen en ik heb haar leven. Doei!' Ik verdwijn als sneeuw voor de zon.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [snap het niet...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'