• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    Topic 8

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexander Matt Loghwood
    'Toch al een tijdje.' grinnik ik. Ik kijk even om me heen, ik heb Ty nog niet gezien vandaag maar hij zal vast bij zijn vriendinnetje zitten. 'En bevalt het je hier tot nu toe?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik loop naar Nathalia toe en tik haar op haar schouder waarna ik haar in een knuffel duw. 'Lang niet gezien.'
    Ze duwt me weg en slaat me plagend op mijn schouder. 'Nee inderdaad, waar hang je uit tegenwoordig?' Ze glimlacht. 'Ergens in california op een school voor personen als ik.' Zeg ik en haal even mijn hand door mijn haar. Ze grinnikt. 'Volgens mij is er maar 1 iemand zoals jij.' Ik rol met mijn ogen maar zie dan Elena.
    Ze volgt mijn ogen en ziet haar dan ook. 'Wie is dat?'


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk nog even nadenkend naar de schoenen. Ze kosten wel redelijk veel. Oh ik betaal het wel met het "overlevingsgeld" zoals mijn tante het noemt. Het geld van mijn pa dat hij op mijn rekening stort dus. Ik voel dat er naar me gestaard word en kijk op. Virgo en een meisje. Typisch.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Gewoon een vriendin.' Ik glimlach mysterieus en kijk nathalia weer aan. 'Vertaling "nieuwe verovering"?' ze maakt aanhalingstekens in de lucht en zucht hardop. 'Je gaat ook nooit volwassen worden he?' Ik word een klein beetje rood waardoor ik wegkijk. Dit meisje voor me was de enige die me kon laten blozen, maar misschien kwam dat doordat ik haar ookal vanaf het begin kende. 'Ze is niet zo iemand.' Mompel ik en kijk weer weg. Haar ogen beginnen op te lichten als ik dat zeg maar ons gesprek word verbroken doordat er een man wat vraagt over een bepaalde schoenmerk. 'Ik moet weer aan het werk, maar jij moet maar weer een keertje komen binnevallen en dan.praten we verder.' Ze geeft me nog een knuffel en loopt dan met de man mee.
    Ik zwijg even maar loop dan weer terug naar Elena.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Als Virgo terug naar mij loopt zet ik een glimlach op. 'Ik denk dat ik deze 2 neem.' zeg ik en pak de 2 dozen op. Ik kijk even naar de kassa waar hetzelfde meisje van daarnet achter staat en een man bedient. Ik besluit er niets over te zeggen, ik mag er eigenlijk zelfs niets over zeggen, en loop met de dozen naar de kassa. Ik wacht even tot de man weg is en leg ze dan op de toonbank. Ik haal mijn bankkaart uit. '135 euro.' zegt ze. 'Mag bankkaart?' vraag ik en ze knikt. Ik steek het in het apparaatje en druk mijn code in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik stak mijn tong uit naar nathalia toen we naar de deur liepen en Elena de deur opende als antwoord gaf ze me een dikke knipoog samen stonden we nu buiten. 'Dus moet je nog wat anders hebben?'


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    We lopen wat rond richting het park waar ik me op een bankje laat vallen.
    'Niet dat ik weet. Ik ga niet naar dat bal dus geen jurk.' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Moet jij geen pak of zo gaan halen.' grinnik ik. 'Zou je wel nog staan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Een pak?' Ik proest het uit en lig bijna dubbel van het lachen. 'Nee lieverd als ik al zou gaan dan ga ik niet in pak.' Ik grinnik nog even na maar trek dan een serieus gezicht. 'waarom ga je niet naar het bal?'


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Gewoon, hou niet zo van dat hele opdof gedoe en ik kan niet dansen.' lach ik. 'En wat? Het zou toch kunnen?' zeg ik en kijk naar de vijver voor ons. 'Owh.' lach ik als ik zie hoe 3 kleine eendjes hun mama achterna waggelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik kijk die grappige eendjes na en kijk dan naar Elena op. ik krijg opeens een geweldig idee, mijn ogen beginnen gevaarlijk te glimmen . 'Als jij daar naartoe gaat dan doe ik een zo'n stom pak aan.' Ik grinnik en kijk haar uitdagend aan, zal ze de uitdaging aannemen?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:39 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Oke deal maar ik blijf mooi op mijn stoel dan zitten.' zeg ik na een aarzeling. 'Shit nu heb ik wel een jurk nodig.' mompel ik gefrustreerd. Ik ben nog nooit naar een schoolbal geweest dus ik heb geen flauw idee wat ik naast een jurk allemaal nodig heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Oke dat was dus niet het antwoord dat ik had verwacht.
    Ik ging chagerijnig onderuit zitten 'wanneer is dat stomme bal,' vroeg ik mompelend.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Pff don't know. Ik zie het niet zitten, maar nu moet ik wel gaan dus.' zucht ik.
    Ik sluit even mijn ogen en probeer me het voor te stellen. Ik in een jurk met hakken en make-up. Het lukt me niet. Als ik dat doe zie ik Olivia staan of Madeleine of zo. Meisjes die gewoon zijn op hakken te lopen en make-up te dragen. Olivia veel meer dan Madeleine wel maar toch.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas krabde ongemakkelijk aan zijn achterhoofd,"Je bedoeld- uh." Als een geest rood zou kunnen worden was Lukas een tomaat. "Nee. Niet dat ik weet." gaf hij dan als antwoord en keek de andere kant op.


    kindness is never a burden.

    Virgo Dules
    'Ja, dat ben je nu dus wel verplicht.' Ik sta op en trek haar gelijk mee.
    'Als je die barbie nog wilt zien moeten we nu een taxi bellen.'


    On wednesdays we wear black