• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    Topic 8

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas trok een bedenkelijk gezicht. "Ehm- ja." Hij knikte en schoot toen in de lach. "Zin om de pauze met me door te brengen miss Salome?" vroeg hij en hield zijn arm uitnodigend voor. Alsof ze die überhaupt vast kon nemen. Rylie zou dwars daar hem heengaan.


    kindness is never a burden.

    Rylie Jazlyn Salome; sterveling.
    "Ehm- ja." Hij knikte en schoot in de lach, maar ik kon hem alleen maar alweer beledigd aankijken. "Het wordt nog mooier met jou, Thomson!" riep ik uit, waarna ik pruilend wegkeek en mijn armen over elkaar deed, omdat ik niet meer wist wat ik moest zeggen.
    "Zin om de pauze met me door te brengen miss Salome?" Verward keek ik op en zag dat hij zijn arm uitnodigend voor hield. Even hield ik een reeks scheldwoorden binnen en keek hem toen liefjes aan. "Alsof ik die überhaupt kan vastnemen, Lukas," zei ik op een lichtelijk verbeten toon omdat het niet lukte en keek hem toen weer aan. "Je moet wel met meer komen om het goed te maken," Meldde ik hem toen met een lichte grijns op mijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas keek Rylie verbouwereerd aan. "Goed maken? Ik heb niks gedaan." zei hij en draaide zich toen met opgegeven neus quasi beledigd weg. "Ik vind wel een andere persoon die me gezelschap kan houden," zei hij gespeeld en liep heupwiegend weg.


    kindness is never a burden.

    Rylie Jazlyn Salome. Sterveling.
    Toen hij heupwiegend wegliep, begon ik te lachen. "Ja, hoor!" grapte ik, omdat ik er niets van geloofde, terwijl ik bleef staan in de gang en Lukas door liep. "Alsof ik je nu achter na ga lopen, mister Thomson!"
    Ik kreeg echter een verveelde en dodelijke blik toen hij dit ook deed en snel rende ik hem dus wel achterna en wanneer ik naast hem was, mompelde ik: "Dat was eens en nooit weer," Ik zuchtte en keek hem aan. "Ik wil je kunnen aanraken," Meldde ik, maar wanneer ik er na een enkele seconde over na had gedacht hoe fout dat eigenlijk klonk, werden mijn ogen groot. "Eh, ik eh-" Ik beet op mijn lip en keek hem met een klein beetje rood op mijn getinte huid aan. "Dat bedoelde ik niet."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk nog even in de spiegel en loop dan de gang weer op, de trap af, naar de kantine. Sommige hebben een studieuur gekozen dus zullen daar nu zitten maar ik ga er gewoon omdat ik nog niet ontbeten heb. Ik loop de kantine binnen en kijk of er nog pistoletjes of croissants zijn. Glimlachend zie ik er liggen en pak er een paar samen met een glas fruitsap. Waar ga ik zitten...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Nadat mijn honderste poging bij het spel'Angry Birds'niet helemaal lukte gooide ik gefrustreed mijn mobiel neer naast mijn dienblad en zakte met een chagerijnig gezicht wat dieper in mijn stoel. Blijkbaar kon ik niet in alles de beste zijn. Ik pakte mijn blikje cola van de tafel en liet mijn ogen de ruimte langsgaan toen mijn ogen elena vonden, Ik wenkte naar haar en wees naar de stoel naast me.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik zie Virgo wenken en loop glimlachend naar hem toe. 'Heya.' lach ik en ga op de stoel naast hem zitten. Ik scheur stukjes van mijn croissant en nip van mijn fruitsap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    "Nou wat zijn we toch weer vrolijk op deze vroege morgen.' Met een smak zette ik mijn blikje cola op tafel en keek haar vragend aan. 'School dus, wat spannend.' Ik zeg het met een sarcastische ondertoon en rol met mijn ogen.

    {Even eten, over iets meer dan een halfuurtje back ;)}


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Ik spijbel, dus ik heb er geen last van.' lach ik. Ik denk plots weer aan wat ik Nath heb belooft. 'Ehm, Olivia komt het laatste lesuur de boeken ophalen maar ik heb aan iemand belooft dat ik niet alleen zal gaan want hij vertrouwt haar niet, wil jij mee?' vraag ik en om niet wanhopig of zo te lijken voeg ik er 'Anders vraag ik Madeleine wel.'aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas schoot in de lach,"Eenzaam Salome?" grinnikte hij. Lukas schoot enkel in een grotere lach toen Rylie rood werd. Hij lachte echt ongelofelijk hard en lang, zodanig dat hij zijn boeken liet vallen. Lukas deed alsof hij een traantje wegpinkte. "Oh, je bent me er eentje, miss Salome." zei hij. "Maar nu serieus, onzichtbaar zijn is toch cool." Lukas stak zijn linkerarm door Rylies zij en friemelde even met zijn vingers waar Rylies maag zou moeten zitten. Normaal gezien.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:44 ]


    kindness is never a burden.

    Rylie Jazlyn Salome. Sterveling.
    "Niet!" protesteer ik gelijk en dacht aan Connor, misschien was ik wel alleen, maar niet eenzaam. Alleen.. door Connor zijn opmerkingen begon ik te denken dat hij het niet wilde, ach. Ik ben ook een sterveling.
    Lukas lachte hard en lang en gelijk keek ik met een verdrietige blik de andere blik op. Allemaal leken ze hier wel gemeen te zijn, ze lachte me tot nu toe allemaal alleen maar uit. Hard en droevig beet ik op mijn volle onderlip tot deze rood werd. Lukas lachte zelfs zo hard dat hij zijn boeken liet vallen, ja, mijn ego of wat dan ook was behoorlijk gekrenkt.
    "Onzichtbaar zijn is niet cool," meldde ik hem en keek hem weer aan, hopelijk zo dat hij niet zag dat ik gekrenkt was en ging toen met mijn vinger door zijn wang. "Ik wil je gewoon aanraken," zei ik op een meer charmante en verleidelijke toon, waarna ik naar een seconde achterna plakte: "Zodat ik je kan slaan als je me weer uitlacht." gromde ik en draaide me abrupt om, duidelijke beledigd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas raapte zijn boeken op en liep achter Rylie aan. "Wat héb je toch? Ik klier enkel." zei hij. "Het spijt me goed?" vervolgde hij en ging voor Rylie lopen. "En ik lachte je niet uit. Ik lachte mét je. Dat is wat anders."


    kindness is never a burden.

    Virgo Dules
    'De olivia? De o zo belangrijke barbie die jouw van de trap heeft geduwd? Natuurlijk ga ik mee.' Ik glimlachte onschuldig en knakte met mijn vingers.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Dank je.' glimlach ik dankbaar. 'Wel benieuwd hoe ze gaat reageren op het feit dat ik plots geen gips meer heb.' Ik grinnik zachtjes ookal ben ik bang dat ze me weer voor schut zal zetten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rylie Jazlyn Salome. Sterveling.
    "Ik heb niets," melde ik kortaf en nogal zacht, waarna ik door liep. Toen hij echter voor me ging lopen, stopte ik en keek de andere kant op. Ik probeerde zijn blik te mijden zodat hij niet zag dat ik me wat minder voelde. "Het is gewoon.." Ik zuchtte en stopte met praten, keek hem aan en glimlachte zwakjes. "Dit zou een moment zijn voor een knuffel," zei ik hem en keek hem raar aan, omdat het dus niet kon. "maar laat maar." Ik liep langs hem heen. "Zullen we naar de kantine gaan?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.