• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    Topic 8

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Wat deed hij hier?' Vroeg ik een beetje op mijn hoede.
    what the fuck deed Elena met zo'n wolvenkind? ik zette mijn ipod uit en draaide mij naar haar om. 'Nouw?' verwachtingsvol keek ik haar aan.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Zorgen dat ik niets stoms deed. Nou ja ik vond het niet stom, hij wel.' mompel ik hopend dat hij nu niet vraagt wat ik wilde doen. Ik sla mijn ogen neer. Ik haat het dat Nath als een broer voor me voelt. Dat betekent dat ik niet tegen hem in kan gaan en hem niet wil teleurstellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [bored]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Oke.'een lange stilte volgde waarin ik zat na te denken.
    Ik dacht dat deze school rust met zich mee zou brengen maar het tegenovergestelde was juist gebeurd. 'Waarom zou je iets stoms gaan doen?'


    On wednesdays we wear black

    LostMagic schreef:
    [bored]


    (Nouw ga dan maar snel reageren ^^)


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik ga op mijn rug liggen. 'Omdat ik altijd iets stoms doe? Ik wilde gaan kamperen. Wat kan er daar nu weer mee misgaan? Ik bedoel ik ga niet in het donker rond strompelen in het bos. Ik ga er slapen.' zeg ik. 'Het is net alsof ik de gave heb in de problemen de komen. Verdwalen in het bos rond middernacht en gered worden door een weerwolf, aangevallen worden door een wolf, gepest worden.' fluister ik nu zachtjes zodat hij het niet hoort. Het is meer luidop nadenken dat ik doe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dashed schreef:
    (...)

    (Nouw ga dan maar snel reageren ^^)


    [Thx :D]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Met een demon zoenen.' Ik kijk haar grijnzend aan.
    Leg mijn ipod weg en loop naar haar toe waarna ik mijn lippen net boven die van haar laat hangen 'Dat is wel de domste beslissing geweest.' Ik druk nu mijn lippen zachtjes op die van haar.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:59 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik sla mijn armen om zijn nek en zoen hem zachtjes terug. 'Ik waag het erop.' glimlach ik dan en druk mijn lippen terug teder op de zijne. Zijn lippen voelen perfect aan. Ik weet dat ik het risico pak gekwetst te worden maar ik wil daar niet over nadenken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik drukte nu dwingerder mijn lippen op die van haar, ze kon goed zoenen voor iemand die nog niet zoveel ervaring had. Na een tijdje maakte ik me met spijt los, maar ik mocht niet te ver gaan anders zou ze me niet meer vertrouwen en dat was nooit handig dus zou ik het netjes houden. Ik sloeg mijn arm om haar middel en ging naast haar liggen. 'domste beslissing dat is duidelijk, maar het voelt overduidelijk goed.'


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik lach zachtjes en teken cirkeltjes en krulletjes op zijn arm. 'Er zullen wel nog dommere beslissingen komen, mij kennende.' glimlach ik en druk nog een klein kusje op zijn lippen. 'Je bent zo slecht nog niet voor een demon.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik verstarde even maar ontspande daarna weer. 'Je weet niet wat ik gedaan hebt.' Ik keek gehynotiseerd naar haar hand die tekeningetjes op mijn arm aan het maken was, 'en waarom ik hier ben' mompelde ik er heel zachtjes achteraan, niet wetend of ze het had gehoord.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:21 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Ik ren heus niet weg hoor.' ik zeg het stilletjes en kalm. Eigenlijk kan het me geen barst schelen wat hij gedaan heeft, zelfs al heeft hij iemand vermoord, ik laat hem daardoor niet vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Op dit onderwerp gaan we niet verder in.' Ik snauw het bijna, maar het is voor haar eigen bestwil. Ze zou het niet leuk vinden en gekwetst voelen, dit was het enige meisje waarvoor ik heel misschien wat voor begon te voelen en ik had geen zin dat ze zich zorgen ging maken om mijn verleden.
    En dan was er ook nog het probleem dat ze een mens was, ik mocht eigenlijk niet vertellen dat ik demon was. Maar ik wist dat mijn heersers me vergeven hadden omdat ik op deze school zat, hier kon je moeilijk verbergen wat je was.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik krimp in elkaar en zeg stilletjes 'oke'. Ik kijk naar mijn vingers die nu door zijn kleine uitbarsting niet meer tekenen. Ze trillen lichtjes. Ik knipper even met mijn ogen om eventuele tranen te verdringen en adem even diep in om het trillen te laten stoppen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'