• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    Topic 8

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    ik grinnikte. 'Nu kan je haar tenminste terugpakken.' Ik keek haar nu met een serieus gezicht aan. 'Elena, je kan haar hier echt niet mee laten wegkomen.' Ik pakte haar bovenarm vast. 'Je moet voor jezelf opkomen.'


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Dat kan ik niet... Heb ik nooit gekund.' mompel ik en kijk naar mijn glas. Ik voel zijn hand op mijn huid branden. Niet pijnlijk, tintelend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Elk mens kan voor zichzelf opkomen, je moet alleen meer zelfvertrouwen hebben.' Ik laat haar arm los en leun nu met mijn stoel achterover, ik frons. 'Wanneer wil je naar die olivia?'

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 21:31 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik zucht. 'Ze komt rond 3u naar de school. Ze belt me als ze er is.' zeg ik en eet nog wat. 'Dus... wat ga jij doen. Braaf naar de les?' Voor mij is spijbelen normaal. Als je zo vaak gepest geweest bent als mij ga je vanzelf spijbelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas glimlachte zwak,"Sorry dat je me niet kan aanraken." zei hij. "En de kantine is goed." Hij dropte eerst nog zijn boeken in zijn kluisje en liep toen met Rylie de kantine in.


    kindness is never a burden.

    Virgo Dules
    'Wat dacht jij? Zie ik eruit als iemand die braaf de les volgt?.' Ik sla mijn armen over elkaar. 'Na meer dan 400 jaar weet ik echt wel hoe ik die dingen achterop mijn rug moet gebruiken.' Ik wijs als nadrukking naar mijn rug.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'En op dit moment ben ik jaloers. Fuck ik wil ook kunnen vliegen.' zeg ik en drink mijn fruitsap op. 'Misschien moet ik maar rijk worden en een helikopter kopen of zo.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rylie Jazlyn Salome. Sterveling.
    Wanneer we in de kantine kwamen, nam ik wat te eten en keek toen richting Lukas, waardoor er weer een lichte blos kwam. "Zeg, eh, deze vraag heb je zeker al heel vaak gehad, maar eet jij eigenlijk nog? Omdat, nou ja..." Ongemakkelijk keek ik de andere kant op terwijl ik met het kleine pak sap speelde. "Je een geest bent en zo."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Virgo Dules
    'En dan alsnog zal ik altijd sneller zijn.' Ik knipoog naar haar en sta op. 'Omdat we dus nog heel veel tijd over hebben totdat die Olivia er is wat wil je gaan doen?' Ik grijns naar haar.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Wat is er hier allemaal je doen wat ik nog niet gedaan heb of gezien?' grinnik ik. Ik schuif mijn bord aan de kant en sta ook op. 'Verras me.' lach ik dan maar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Je zei dat je wou vliegen toch?' Ik grijns om mijn masterplan en pak haar pols vast waarmee ik haar naar buiten begeleid.


    On wednesdays we wear black

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    "Ik kan eten," zei Lukas schouderophalend. "Maar smaak het enkel niet. En het verteerd ook niet. Gewoon -poef- weg." Lukas nam een appel en een pakje fruitsap en wachtte tot Rylie haar eten had genomen.


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett
    Ik laat me mee naar buiten trekken. 'Ik snap niet wat je van plan bent. Volgens mij is er hier geen vliegveld.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik lach hardop. 'Voor dit heb je geen vliegtuig nodig.' Ik doe mijn jacket uit en daarnaa klap ik mijn vleugels uit, gelukkig had ik nu een shirt aan waar er van die onopvallende sneetjes waren gemaakt zodat ik mijn shirt niet hoefde uit te trekken. 'Zie je? Veel beter dan een vliegtuig.' Ik trek haar naar me toe en kijk haar aan waarna ik glimlach. 'Hou je goed vast superman.' Ik ga door mijn knieen en vlieg dan samen met Elena de lucht in.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik glimlach en sla mijn armen om zijn nek. Ik voel de wind door mijn haar gaan en glimlach. 'Dit is geweldig.' fluister ik en kijk naar de grond onder ons.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'