• Hey, ik maak covers voor jullie :3

    Zeg maar wat jullie willen, ik maak het.

    Hier een voorbeeldje:



    Die komt van mijn story; Undone
    Als jullie die willen volgen kunnen jullie hier een abo nemen, hij begint binnenkort..
    Undone ~ Zayn J. Malik

    Covers kunnen ook met eigen foto's!
    xx

    Moet je ook een lijstje invullen?
    Want ik wil wel.
    xx


    Het orakel van Delphi.

    THGx schreef:
    Moet je ook een lijstje invullen?
    Want ik wil wel.
    xx


    Als je dat fijner vind kun je dit even invullen:

    Eigen foto's? (zoniet, waarvan wil je foto's?)
    Sfeer:
    Tekst;
    Extra;

    (:

    Tekst: I wait for you but maybe it's too late.
    Foto's:




    Lettertype: Sierlijk, of grunge
    Sfeer: Beetje zielig. maar tegelijkertijd vrolijk... en als dat te moeilijk is doe dan maar gewoon zielig.
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: Misschien leuk om wat quotes vervagend erin te verwerken. zoals, the last 2 years, My ex best friend, keep on waiting, Give up? dat soort dingen.
    oja,m als ie af is kun je me dan pb-en?

    xxx alvast bedankt!!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    ik heb er geen nodig maar ik heb wel een vraagje?
    met welk progamma doe jij dit?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xGlimmer schreef:
    ik heb er geen nodig maar ik heb wel een vraagje?
    met welk progamma doe jij dit?


    Ik maak het gewoon met Gimp :)

    is dat makkelijk om mee te werken?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xGlimmer schreef:
    is dat makkelijk om mee te werken?


    Ja, ikzelf vind het een fijn programma, en je kunt er bijna alles mee doen als je het even door hebt (:

    oke dan wordt het eens tijd dat ik het ga downloaden (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xGlimmer schreef:
    oke dan wordt het eens tijd dat ik het ga downloaden (:


    Je zou ook Photoshop kunnen downloaden, kun je meer mee, maar het is wel veel ingewikkelder, vind ik :3

    Ik! Ik vul zo het lijstje in, en het heeft trouwens wel een beetje haast. Dus als het snel zou kunnen zou dat erg fijn zijn.

    Eigen foto's?: Deze & deze & Deze, alleen dan het liefst alleen de bliksem + lucht, zonder de grond eronder zegmaar.
    Sfeer: Eng, bang, spannend.
    Tekst: I'll find my way back En dan in het klein eronder; Interactive story - soldiery
    Extra:
    Dit is de inleiding van het verhaal, misschien dat je er nog wat uit kunt halen, hihi.

    I'll find my way back.
    Opgesloten in een donkere kamer, met alleen één lucifer en een bonkende hoofdpijn, moet jij je weg terug zien te vinden in een doolhof van vallen, ravijnen, en nog meer angstaanjagende obstakels.

    Wat kies jij? De dood na een paar stappen, of door vechten zodat je misschien ooit het daglicht weer zal zien?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 19:04 ]

    soldiery schreef:
    Eigen foto's?: Deze & deze & Deze, alleen dan het liefst alleen de bliksem + lucht, zonder de grond eronder zegmaar.
    Sfeer: Eng, bang, spannend.
    Tekst: I'll find my way back En dan in het klein eronder; Interactive story - soldiery
    Extra:
    Dit is de inleiding van het verhaal, misschien dat je er nog wat uit kunt halen, hihi.

    (...)


    Die is heel lastig ;o
    Ik ga mijn best doen!

    Biebsels schreef:
    (...)

    Die is heel lastig ;o
    Ik ga mijn best doen!


    Haha, sorry. Doe je best, en als er iets echt niet lukt wil ik wel iets aanpassen waardoor het wat makkelijker word. Succes!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 19:15 ]

    soldiery schreef:
    Eigen foto's?: Deze & deze & Deze, alleen dan het liefst alleen de bliksem + lucht, zonder de grond eronder zegmaar.
    Sfeer: Eng, bang, spannend.
    Tekst: I'll find my way back En dan in het klein eronder; Interactive story - soldiery
    Extra:
    Dit is de inleiding van het verhaal, misschien dat je er nog wat uit kunt halen, hihi.

    (...)


    Ik heb mijn best gedaan, hoop dat hij goed is en anders zeg je maar wat je er anders aan wilt (:

    Biebsels schreef:
    (...)

    Ik heb mijn best gedaan, hoop dat hij goed is en anders zeg je maar wat je er anders aan wilt (:



    Wauw, die is best vet! Alleen kan het gezicht zegmaar iets duidelijker een hoofd zijn? Verder vind ik hem echt heel vet!