• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    Topic 8

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett
    Ik zucht en haal mijn gsm weer uit. Ik bel het taxibedrijf en zeg waar we zijn en waar we naar toe moeten. 'Ze zijn binnen 5 à 10 minuutjes hier.' zeg ik. Ik wrijf zachtjes over mijn arm waar er een dag geleden een gips om zat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [even eten :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Het komt wel goed joh.' Ik merk dat ze zenuwachtig word dus ik knijp zachtjes in haar arm waarna ik haar een watme glimlach toe stuur. 'Wat kan dat kind je nu eigenlijk maken in een school waar een vampier haar zo kan leegzuigen?' Ik grinnik, als dat zou gebeuren ga ik ernaast staan en de vampier aanmoedigen als zo'n overenthousiaste heerleader.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 13:21 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Geloof me, als ze iets wil, kan ze het ook. Het is net alsof ik iemand vermoord heb waarvan ze hield of zo. Ze haat me gewoon. Geen idee wat ik misdaan heb.' zeg ik en haal mijn schouders op. De taxi stopt en ik stap weer snel in. Ik klooi wat met mijn gsm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik grinnik die Olivia leek ergens wel op mij ik kreeg ook altijd alles wat ik wil, nouja nu ik op deze school zat was dat minder. Deze speciale wezens/mensen lette beter op. Ik kijk zijdelings naar Elena die op haar mobiel zit, ze was zo onschuldig. Eigenlijk hoorde ze niet in deze wereld.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'We zijn er.' zegt de chauffeur en ik stap uit. Op dat moment gaat mijn mobieltje ook af. 'Hallo?' vraag ik zonder te kijken wie er belt. 'Bitch, ik ben er binnen 2 minuten dus zorg dat je die boeken hebt!' roept Olivia's irritante stem door de gsm. 'Jaja.' mompel ik en druk af. 'Olivia. Ik moet die boeken nog gaan halen in de kamer.' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Ik wacht hier wel.' Ik zie nog net hoe ze naar boven loopt en laat me dan zakken op een bankje, nu dus maar wachten. Ik haatte wachten, want mijn geduld was altijd snel op.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik ren vlug naar de kamer en pak een zak voor de boeken in te stoppen. Als alles er in zit ren ik weer stil naar beneden terug naar Virgo. Ik zie Olivia's blonde haren al van ver en weet dat ze binnen een minuutje bij Virgo zal staan


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik zit ongeduldig en verveeld om me heen te kijken, opeens zie ik een blond geval naar de school toe komen lopen. Dat moet Olivia zijn. Ooit lang geleden had ik vaak met dit soort types gewoon omdat ze makkelijk te krijgen waren en ze waren hot, maar ze dachten altijd dat ze beter waren dus ik ben overgegaan op de types die minder makkelijk te krijgen waren. Ik stond rustig op van het bankje en liep naar Olivia toe. 'Dus wat doe jij hier?' Ik.kneep mijn ogen tot spleetjes en keek haar vragend aan.


    On wednesdays we wear black

    Olivia
    'Een bitch bezoeken en wie ben jij?' vraag ik de jongen met opgetrokken wenkbrauwen. Ik gooi mijn haar naar achteren. Hij mag er wel zijn. Ik zie Elena in mijn ooghoeken naar ons stappen. 'En waarom ga jij met haar om?' zeg ik vol afgrijnzen als ze naast hem staat.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 14:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik kijk even zoekend om me heen. 'De enige bitch die ik hier zie ben jij.' Ik glimlach gevaarlijk naar haar en kijk dan naar Elena die naast me komt staan. Ik sla mijn arm om haar schouder en geef haar een kusje op haar kruin.


    On wednesdays we wear black

    Olivia
    Ik kijk hem met samengeknepen ogen aan en kijk dan naar Elena die naar de grond kijkt. 'Waar is je gips?' grom ik als ik zie dat ze geen gips meer heeft. 'Jammer dat er hier geen trap is.' zeg ik nu met een nep glimlach en houd mijn hoofd een beetje schuin. 'Deze keer zou het me anders wel gelukt hebben, je nek te laten breken.' Ja dat was de bedoeling de vorige keer. Ik wil Elena Bennett uit deze wereld helpen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Na die woorden word ik woest. Ik stoot een dierlijke grom uit maak me los van Elena en grijp Olivia bij haar keel en duw haar tegen de muur, mijn ogen worden diepzwart en mijn gezicht lijkbleek. Dit is mijn ik-ga-je-nu-vermoorden-en-het-maakt-niks-uit-want-ik-kom-toch-al-uit-de-hel, blik. 'Weetje Olivia?' Ik ben anders dan die eikels die je allemaal kent, meesal had ik keihard gelachen om je opmerking en je aangemoedigd. Maar als mensen aan mijn dierbaren komen gaan ze eraan.'

    {ontmoet de o zo charmante Vigro :D}

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 14:40 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik zie de ontzetting in Olivia's ogen. 'Virgo' zeg ik zachtjes en trek aan zijn arm. 'Laat haar ze is het niet waard.' Ik laat de zak voor haar voeten vallen en probeer Virgo een beetje te bedaren voor er een moord gebeurt.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 14:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vigro Dules
    Ik kijk emotieloos naar Elena op maar daarna richt ik me weer tot Olivia. Ik laat haar gaan en ze valt als een lappenpop neer de vloer. 'Ga een psychiator zoeken.' Sis ik waarna ik de boeken naar haar toe schop en wegloop, ik snap niet waarom Elena haar heeft gered.


    On wednesdays we wear black