• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

Topic 8

[ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:00 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas grinnikte toe hij Rylies briefje terugkreeg.
    'L.O.L. Misschien kan ik eens komen spoken.' schreef hij grijnzend maar zijn gezicht werd meteen weer serieus als hij aan Anneliese denkt. 'Vermoord in een oorlog tijdens de Middeleeuwen, Jazz. Ze was op de verkeerde plek op het verkeerd moment.'

kindness is never a burden.

Rylie Jazlyn Salome - sterveling.
    Ik begon te lachen om wat hij als eerst schreef, maar werd dodelijk stil naarmate ik verder las.
    Dat moet je zeker eens proberen, Mister Thomson, als je me in ondergoed wilt rond zien paraderen, aangezien ik de helft van de tijd zo door het huis loop. Ik grinnikte om de gedachte dat ik gek op muziek ging dansen in mijn ondergoed, maar werd al snel weer serieus.
    Alle goede mensen zijn altijd op de verkeerde plekken. Ik vind het zo erg voor jou en voor haar, Lukas. Jullie zullen vast heel lief bij elkaar zijn geweest..

Quiet the mind, and the soul will speak.

| "Dat moet je zeker eens proberen, Mister Thomson, als je me in ondergoed wilt rond zien paraderen, aangezien ik de helft van de tijd zo door het huis loop.", die zin doet mij denken aan wat Boggs in Spotgaai zegt over Finnick die in zijn ondergoed rondloopt. Geen idee of je die boeken hebt gelezen. Ik dacht er gewoon aan. XD |

Lukas schoot luid in de lach maar een veelbetekenende blik van de docent legde hem het zwijgen op. 'Ik zou dat voor al het goud op de wereld willen zien.' schreef hij maar doorstreepte dat dan. Nu stond er:
    'Ik zou dat voor al het goud op de wereld willen zien.' Lukas haalde die adem en schreef verder,'Ze was erg lief en ik mis haar nog steeds.'

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 22:14 ]

(Eh, nee, dat ken ik niet.. haha, ik moet het nog wel lezen eigenlijk. Is dat stukje erg? ;P)

Lukas schoot in de lach wanneer hij mijn briefje las, maar wanneer ik opkeek, zag ik de leraar hem het zwijgen opleggen, waardoor ik zacht grinnikte. Ik pakte het briefje en keek er even na voordat ik mijn pen oppakte en weer begon te schrijven.
    Hij had het doorgestreept, maar wat betekent dat nou? Schaamde hij zich of meende hij het niet echt? Jongens zijn raar, zelfs als ze geesten zijn.
    Je zou het voor al het goud op de wereld willen zien, maar je hebt het doorgestreept. So, what's the deal Lukas? Ik grinnikte even. Volgens mij wil je het niet.
    Mijn blik werd een beetje somber wanneer ik het volgende opschreef. Dat kan ik snappen. Ik wil zeggen dat het me heel erg spijt, maar ik haat het altijd als iemand dat tegen me zegt.. dus ik wil je wel graag meegeven dat ik er voor je ben wanneer je me nodig hebt. Er zal iemand anders voor je zijn nu, I know for sure.
    Ik glimlachte liefjes wanneer ik het papier aan hem terug gaf.

Lukas glimlachte. 'Nevermind.' krabbelde hij erop met een knipoog smiley. 'En bedankt nog-' Op dat moment klonk de bel die het eind van de les aangaf. Lukas verfrommelde het briefje en nam al zijn boeken. "Wat hebben we nu?" vroeg hij aan Rylie terwijl alle leerlingen de klas uit stroomden. Het onderwerp Anneliese liet hij liever varen.

Lukas verfrommelde het briefje en ik opende mijn mond nieuwsgierig, ik was echt benieuwd wat hij erop had geschreven ook al was de bel nu gegaan.
    Ik negeerde eerst wat hij zei en pakte snel het briefje af. "Wat heb je erop geschreven, Thomson?" Grinnikte ik en liep achteruit terwijl ik het papiertje open frommelde, waarna ik naar Lukas riep: "En volgens mij hebben we nu pauze. Denk ik."

Lukas klapte in zijn handen. "Wat wilt u dan gaan doen, miss Salome?" vroeg Lukas. "Of bent u me al beu? Begrijpelijk." Lukas grijnsde en nam het papiertje uit Rylies handen. "Nieuwsgierigheid is een zonde, miss Salome. Dat had u toch moeten weten." Lukas glimlachte terwijl het papiertje in brand vloog. Zo'n aansteker door je hand kietelt wel wat.

Lukas klapte in zijn handen, maar ik negeerde het en wilde net mijn ogen naar beneden afdwalen, naar wat hij had geschreven, toen hij het opeens uit mijn handen nam.
    Gelijk opende ik onbegrijpelijk mijn mond en mijn ogen verwijdde zich wanneer het papiertje in brand vloog. "Thomson!" schreeuwde ik uit en sloeg een hand voor mijn mond. "Ik wou dat nog lezen.." Echter duurde het niet lang of ik schoot in de lach en keek Lukas met waterige oogjes aan.
    "Ik ben je nog bij lange na niet beu, meneertje." Gniffelde ik zachtjes, "Je snapt toch wel dat ik wil weten wat je opgeschreven had hé? Of was het zo geheim?" Plagerig stak ik mijn tong naar hem uit.
    "Ik weet het al! Stiekem stond er één of ander pervers antwoord op," Grinnikte ik en deed snel een paar passen achteruit naar de deur met een glimlach op mijn gezicht, niet wetende wat hij zou gaan doen.

[ doei iedereen, ik ga nu naar een camping zonder internet :( ( ik wass al op vakantie(Y)) dus doei!!!!]

Spoiler alert: you will save yourself

Lukas haalde lachend zijn schouders op. "Wil je weten wat erop stond, haal het briefje terug uit de dood." Hij grijnsde,"Jammer, ik wilde je graag kwijt." Lukas liep door Rylie heen en draaide zich om toe hij voor haar neus stond. Zijn neus op nog geen 10 centimeter van de hare. "En nee, Rylie, er stond geen enkel pervers woord op." Lukas grijnsde en liep nonchalant de gang op.

Rylie Jazlyn Salome * sterveling.
    Lukas haalde lachend zijn schouders op. "Wil je weten wat erop stond, haal het briefje terug uit de dood." Ik kreeg een dodelijke blik op mijn gezicht, maar hem leek het niet te schelen want hij grijnsde enkel,"Jammer, ik wilde je graag kwijt." Beledigd opende ik mijn mond om wat te zeggen maar Lukas liep recht door mij heen en draaide zich om toen hij voor mijn neus stond. Mijn mond deed ik zwijgzaam dicht terwijl mijn hart iets harder klopte dat normaal was. "En nee, Rylie, er stond geen enkel pervers woord op." Lukas grijnsde en liep nonchalant de gang op waardoor ik hem even nakeek, niet wetende wat ik moest doen. Snel hierna pakte ik mijn tas mee en scheurde de gang op. "Hey Thomson!" riep ik hem na terwijl ik meerdere malen zijn pols probeerde te pakken, wat niet lukte tot mijn irritatie. Dus gromde ik enkel en keek hem met een kinderlijke pruillip aan. Ik gaf me niet zomaar gewonnen. "Ga je nu gewoon zomaar weg?"

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:45 ]

[Mijn topics, moet ik nog ergens op reageren?]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

[verveel me... kan ik ergens naartoe met Alex of Elena? Ze zijn aan het spijbelen...]

[mijn topics, ik ben van maandag tot en met vrijdag niet online]

Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

@Dashed: gaat Virgo mee naar Olivia het laatste lesuur of niet??