• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    Topic 8

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling.
    Ik glimlachte toen ik zijn nonchalante, maar kalme stem hoorde en keek toe hoe hij zijn boeken op tafel legde, waarna hij een briefje aan de docent gaf.
    Even dacht ik na of ik naast Connor of Lukas zou zitten, maar koos vervolgens voor Lukas en schoof me naast hem neer. Ik speelde ongemakkelijk met mijn vingers en was alweer vergeten dat ik eigenlijk naar de wc moest.
    Toen hij opeens een briefje naar me toe schoof, keek ik er vaag naar en las wat er op stond. Laten we zo verder praten. Glimlachend beet ik op mijn onderlip en pakte een pen, waarna ik met mooie, nette letters op schreef: Maar ik wil je graag leren kennen.
    Ik schoof het naar hem toe en deed net alsof ik oplette in de les door vooruit te staren naar het bord en de leraar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Poeh schreef:
    | Main Topiecs. |


    Don't be like the rest of them, darling

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas glimlachte en krabbelde een antwoord terug,
    'Wat wil je weten?' Hij schoof het briefje naar Rylie toe en keek terug naar het bord. Saaie docent. Saaie les. Was hij maar terug in de bibliotheek. Vage dingen opzoeken in veel leuker. Gelukkig had hij het briefgesprek met Rylie nog.


    kindness is never a burden.

    (dus we zitten al op de 3de lesdag? :o)


    On wednesdays we wear black

    Elfir Jason
    Ik kijk naar wat er allemaal gebeurt in de klas omdat de leraar geen Elfenmagie kent en ik daarom dus totaal niks te doen heb.
    Ikheb een stom boek dat ik al lang uit heb gekregen. Iedereen is bezig met magie. Ik zie twee kinderen voor me briefjes geven.
    Ik vouw voor de lol een vliegtuigje met de tekst: hey, ik ben Elfir. In mijn hanenpoten erop geschreven.
    ik gooi hem naar de twee voor me, en hoop maar dat ik niet gepakt word.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [nee is de eerste lesdag]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (oww ik dacht al xd welk lesuur? want dan moet ik mijn personages even de les insturen ^^)


    On wednesdays we wear black

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling.
    Ik keek op het briefje wat hij had geschreven en fronste. Wat wil ik weten? Alles. Maar dat zal vast niet gaan, hij had ook dingen die hij geheim wilde houden.
    Even zuchtte ik en schreef toen maar op: Alles wat jij kwijt wilt aan mij. Toen schoof ik het terug en wachtte op antwoord terug, terwijl ik soms een glimlachje fakete naar de docent die ons in de gaten hield


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [1ste]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ plz mag ik ff in het gesprek, anders verveel ik me.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Een vliegtuigje werd naar voren geworpen en nieuwsgierig draaide Lukas zich om. Een jongen. Hij las de woorden op het briefje,'Hey, ik ben Elfir'. Lukas krabbelde terug,
    'Ik ben Lukas Thomson.' onopvallend stak Lukas het door zijn stoel en legde het neer op de tafel en las toen Rylie's briefje. Alles wat je kwijt wilt aan mij. stond erop. Lukas grinnikte zachtjes en schreef terug:'Ik ben Lukas Gabriël Thomson, geboren in Schotland op 8 Maart 1286. Ik heb zelfmoord gepleegd op mijn 18 en zweef sindsdien vervloekt rond op deze verdomde wereld.'


    kindness is never a burden.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling.
    Ik ben Lukas Gabriël Thomson, geboren in Schotland op 8 Maart 1286. Ik heb zelfmoord gepleegd op mijn 18 en zweef sindsdien vervloekt rond op deze verdomde wereld. stond er op het briefje en ik grinnikte zachtjes terwijl ik het las en wreef even met mijn lippen over elkaar terwijl ik nadacht. Wat zal ik eens terug schrijven?
    Uiteindelijk pakte ik de pen op en schreef met mooie, nette letters terug: Ik ben Rylie Jazlyn Salome, maar werd door bijna iedereen 'Jazz' genoemd op mijn vorige school. Mijn kleine zusje is ook op 8 Maart jarig, wat leuk! Maar waarom heb je zelfmoord gepleegd, of wil je dat liever niet kwijt? Dan hoeft het namelijk niet. Ik zuchtte even en vernauwde mijn ogen even, voordat ik er ook iets meer voorzichtig bij schreef: Vervloekt op deze verdomde wereld, maar wel met mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elfir Jason
    Ik ben Lukas Thomson. Staat op het vliegtuigje dat mij terug is gegeven door de jongen die blijkbaar lukas heet.
    Ik besluit het gesprek verder te voeren.
    En schrijf terug: zit je al lang op deze school? Ik ben net nieuw XD.
    Ik probeer het vliegtuigje onopvallend terug te geven als ik word gepakt.
    Shit, de eerste dag en het meteen al verpest.
    ' Jason, mogen wij allen de boodschap lezen of gooi je het METEEN in de prullenbak! Zegt de leraar [ hoe heet hij?]
    ik gooi het braaf in de prullenbak en begin verder te lezen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    'Ik ben Rylie Jazlyn Salome, maar werd door bijna iedereen 'Jazz' genoemd op mijn vorige school. Mijn kleine zusje is ook op 8 Maart jarig, wat leuk! Maar waarom heb je zelfmoord gepleegd, of wil je dat liever niet kwijt? Dan hoeft het namelijk niet. Vervloekt op deze verdomde wereld, maar wel met mij.' stond er op het briefje en Lukas scheurde een ander af omdat dat al vol was. Lukas schreef nogal... groot.
    'Wel, Jazz, zeg je zusje maar dat ze jarig is met een geest, dat zal ze leuk vinden. En ik heb zelfmoord gepleegd nadat mijn vriendin vermoord werd.' Hij eindigde met te schrijven,'Daar kan ik wel mee leven' en schoof het briefje naar Rylie terug. De jongen achter hen, Elfir, was ondertussen gesnapt door de docent en Lukas schoot in de lach. "Wat valt er te lachen, Thomson?" blafte de docent. "Niks meneer." antwoordde Lukas met ene pokerface.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:35 ]


    kindness is never a burden.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling.
    Lukas scheurde een ander af en begon hier op te schrijven, eigenlijk was ik nu al nieuwsgierig, maar ik moest het binnen houden. Toen ik het papiertje kreeg, las ik het gelijk en schrok iets op wanneer ik hem hard hoorde lachen.
    Ik wilde aan hem vragen waarom hij lachtte, maar de docent sprak hem aan en ik hield als vanzelf mijn mond, dus begon ik maar te schrijven. Wel een hele lieve geest, dat helpt al! Ik grinnikte even en schreef snel verder. Maar ze is pas vier, dus ik denk dat ik het nog even laat. Omg, wat erg! Waarom is ze vermoord? Welke klootzak heeft dat gedaan (als het een man was dan)? Even beet ik op mijn lip, omdat ik het echt erg voor hem vond, waarna ik verder schreef. Mooi, want je zal even met me opgescheept zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.