• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik slikte eventjes.
    ''Voor ons allebei.'' zei ik zachtjes, en keek hem aan. Als hem iets zou overkomen, zou ik het mezelf nooit vergeven.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Wat is er zo gevaarlijk dan?' vraag ik haar vervolgens nogsteeds onbegrijpend, ik hield niet van het gevoel dat zich in mijn buik opborrelde, want daraan kon ik merken dat zelfs mijn intstinkt zei dat er iets mis was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik haalde even diep adem.
    ''Ik..-'' ik keek hem aan, en mijn wenkbrauwen krulden zich in een lichte frons.
    ''Beloof je me niet boos te worden? E-en dat ik-'' ik beet op mijn lip omdat ik tranen achter mijn ogen voelde prikken, die ik wegknipperde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Tuurlijk niet? Waarom zou ik boos op jouw worden?' vroeg ik haar, ik begreep er elke seconde minder van.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik probeerde uit mijn woorden te komen, wat dus niet helemaal lukte.
    Ik stroopte met een bevende hand mijn mouw op, waardoor The Dark Mark zichtbaar werd. Een traan ontsnapte, en rolde over mijn wang terwijl ik George aankeek om zijn reactie te peilen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    Toen ze haar mouw opstroopte zag ik the dark Mark zichtbaar worden, Oke.. Dat ging duidelijk tijd kosten om allemaal te verwerken. Ten eerste veegde ik de ene traan die over haar vang rolde met de bovenkant van mijn hand weg, mijn Hooft kon wel ontploffen van de dingen die er op dit moment in rond dwaalden. 'Hoe komt dat?' vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:



    XD we hebben wel een goede timing trouwens XD zitten om bijna half 1 nog even te rpg'en XD.. Al ga ik zo wel proberen te slapen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Met betraande ogen keek ik hem aan. Oh, het werd dus nóg allemaal erger. En aangezien ik al zo lekker bezig was, kon ik hem net zo goed alles vertellen, niet?
    ''Ik ben niet gelukkig omdat ik geen broers of zusjes heb, ik ken mijn moeder niet en mijn verdomde vader is Voldemort.'' zei ik, en dat laatste schreeuwde ik bijna waardoor mijn stem oversloeg, en de tranen pas écht kwamen.
    ''H-het sp.. spijt me.'' snikte ik, terwijl ik mijn gezicht in mijn handen begroef.

    [*sigh* Ik voel me opgelucht, idk why :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    XD we hebben wel een goede timing trouwens XD zitten om bijna half 1 nog even te rpg'en XD.. Al ga ik zo wel proberen te slapen.

    [Thehehe, ja, ach, waarschijnlijk duik ik pas over twee uurtjes ofzo mijn bed in. Ik voel me heeelemaal niet moe, heb het gevoel dat ik 2395870 rondjes om het huis kan rennen. Ugh.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hoe wil je daa ooit iemand normaal op laten reageren? (cat) 'Mijn vader is voldermord'}

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 8:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    George Weasley

    Dan snap ik ook direct waarom ze niet zoveel dingen heeft waar ze gelukkig van word, dooddoener.. Tsja.. Daar kon ik mee leven aangezien ik zeker weet dat ze niet zo 'kwaadaardig' is als ze lijkt, en dan komt het hele voldermord-is-mijn-vader-ding dat waarschijnlijk eerst wat tijd nodig heeft om te verwerken. Geiriteerd wreef ik over mijn voorhooft, talloze gedachtes zweefde daar rond waarvan ik niet zeker wist waar ik er allemaal mee heen moest, en aangezien ik niet weet wat ik moet zeggen maar duidelijk wil maken dat ik haar er de schuld niet van geef trek ik haar naar me toe zodat haar hooft op mijn schouder ligt en mijn arm op haar rug.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Gvd... Nu moet ik een uur wachten voordat ik iets mag eten aangezien ik net naar de tandarts moest..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [<3]
    Madison
    Ik begroef mijn gezicht in zijn shirt, die langzaam vochtig werd van de tranen.
    ''I-ik begrijp het..-'' ik haalde even diep adem om mijn stem weer onder controle te krijgen.
    ''Als j-je niet meer.. met me o-om wilt gaan.'' voegde ik er aan toe, en keek hem aan.
    ''Het is ge-gevaarlijk, maar ik.. kon gewoon n-niet meer liegen.'' gaf ik snikkend toe, en legde mijn hoofd weer huilend op zijn schouder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Waarom zou ik dat willen?' Vroeg ik haar, 'Kijk, ik ben verlieft geworden op dit meisje, dat net iets meer blijkt te zijn dan een gewoon meisje.' Begon ik grijnzend. 'En het maakt me nogsteeds niets uit, het blijft hetzelfde meisje'

    {God damn.. Waarom zijn er niet zulke jongens hier? Nou?}


    Don't be like the rest of them, darling