• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyson Rush, vampier.
    'Kom binnen, kom binnen!' Zegt er een jongensstem. Ik kijk en zie een gozer op zijn bed liggen. Een vampier, zo te zien. Mooi, al zegt hij dat waarschijnlijk alleen maar vanwege dat hij het gebitch tussen mij en Skyler zo amusant vindt.
    En dat snap ik wel. Ik zou het ook erg amusant vinden om naar te kijken. Het andere stervelingenmeisje is weggelopen en ik besteedt geen aandacht meer aan haar.
    'Voortaan ga ik me omkleden in de badkamer,' hoor ik Skyler mompelen. Ik grinnik. Ja, doe dat maar. Ik snap uberhaupt niet waarom ze zich omkleedt, terwijl ze weet dat ze met alleen gozers de kamer deelt? Ik bedoel maar, die zijn al met geen meter te vertrouwen - en dan ook nog 'monsters'.
    Ik moest mijn lachen inhouden. Misschien.. nee, dat zal het vast niet zijn. En ik schudde mijn hoofd grinnikend.
    "Gezellige welkomst voor mij zeg," deel ik Skyler toe. "Als ik er nou een bijt van mag nemen, is het al helemaal compleet."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Gezellige welkomst voor mij zeg,' zegt de vampier.
    Ik zucht en kom half overeind, leunend op mijn elleboog. 'Geef eens één redenen waarom ik jou een gezellige "welkomst" zou willen geven?' vraag ik.
    'Als ik er nou een bijt van mag nemen, is het al helemaal compleet,' vervolgt hij zijn zin.
    'En dat,' begin ik. 'Kan je al helemaal vergeten. Ik ben niet één of andere bloedbank'.
    Okee, het is officieel. Ze zijn gestoord hier. Wat voor een idioot stopt er nu een "mensenmeisje" bij twee vampiers op de kamer? Met Will kan ik nog wel leven, die is tenminste vegetariër, maar zeker weten dat meneertje vampier die net binnen is gekomen dat niet is.
    'Ik ga de persoon die de kamer indelingen maakt vermoorden,' mompel ik terwijl ik weer languit op mijn bed ga liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyson Rush, vampier.
    Ze komt half overeind en zucht. 'Geef eens één reden waarom ik jou een gezellige "welkomst" zou willen geven?' Vraagt ze. Ik schud mijn hoofd. Dit stervelingenmeisje had dus ook geen flauw idee wat sarcasme is, maar ik liet dit gaan.
    'En dat,' begint ze. 'Kan je al helemaal vergeten. Ik ben niet één of andere bloedbank.' Vervolgt ze.
    "Voor mij ben je dat wel," zeg ik laconiek - alsof we over een verveeld onderwerp praten. Ik liep naar mijn bed en haalde wat kleding uit mijn tas. Mijn jacket en shirt trok ik uit, waardoor de tatoeages allemaal weer te zien zijn op mijn rechterarm, rug en nek. Achter alle tatoeages verschuilen diepe geheimen, die ik niet aan anderen zou prijsgeven. Echter, ik liet dit deels door tatoeages zien. Als er nog een diep geheim bij zou komen, dan zou er nog een tatoeage bijkomen.
    Ik pakte een ander zwart, mouwloos shirt uit mijn tas en trok deze aan. 'Ik ga de persoon die de kamer indelingen maakt vermoorden,' mompelt Skyler. Er kwam nu een bulderend gelach uit mijn mond.
    "Dan moet je naar de directie toe en wens ik je gelijk veel succes - aangezien je dan een krachtig wezen moet vermoorden.." En ik richt me naar haar. "En jij bent dat niet." Frons ik mijn wenkbrauwen vermakelijk.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Voor mij ben je dat wel,' zegt hij rustig.
    Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Ik dacht het dus niet. Ik ben geen bloedzakje dat je even kan gebruiken om vervolgens weg te gooien'.
    Ondertussen is hij naar de kast gelopen. Hij doet zijn leren jacket en shirt uit. Ik laat mijn ogen onbeschaamd over zijn tattoos glijden. Ik vind ze verschrikkelijk, en dat is dan nog een understatement. Vooral die op zijn rug. Waarom zou je überhaupt ooit een tattoo laten zetten van een mens, en dan ook nog op je rug. Dan kan je er niet eens naar kijken.
    Hij heeft een ander shirt, die ook zwart en mouwloos is, uit zijn tas gehaald en trek die aan.
    Na mijn opmerking begint hij hard te lachen.
    'Dan moet je naar de directie toe en wens ik je gelijk veel succes - aangezien je dan een krachtig wezen moet vermoorden..En jij bent dat niet.' Hij heeft zijn wenkbrauwen geamuseerd gefronst.
    'Normaal gesproken zou ik zeggen dat je daar rimpels van krijgt,' begin ik terwijl ik me van het bed laat glijden en naar hem toe loop. 'Maar dat heeft bij jou geen zin aangezien je toch niet ouder wordt, van de buitenkant dan,' vervolg ik. 'En wie zegt dat je een krachtig wezen moet zijn om een krachtig wezen te verslaan hmm?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyson Rush, vampier.
    'Ik dacht het dus niet. Ik ben geen bloedzakje dat je even kan gebruiken om vervolgens weg te gooien'. Zegt ze met opgetrokken wenkbrauwen.
    "Oh nee, dat ben je ook niet." Zei ik eerlijk. "Maar wel een irritant mensenmeisje die vast erg lekker bloed heeft," zei ik nadien met een amusante glimlach op mijn gezicht, waar de vermaakheid vanaf droop.
    'Normaal gesproken zou ik zeggen dat je daar rimpels van krijgt,' begon ze over dat ik mijn wenkbrauwen had gefronst. 'Maar dat heeft bij jou geen zin aangezien je toch niet ouder wordt, van de buitenkant dan. En wie zegt dat je een krachtig wezen moet zijn om een krachtig wezen te verslaan hmm?'
    Ah, ze snapt me dus totaal verkeerd. "Ik heb geen idee wie dat zegt," zei ik haar eerlijk. "Ik doelde meer op 't feit dat jij, een sterveling, de directie wilt vermoorden, een krachtig iemand." Grinnikte ik. "Ik wens je daar veel succes mee. Aangezien jij dan al meteen -" Ik werd totaal overrompelt door een pijnscheut door mijn hele lichaam. Mijn handen grepen naar mijn hoofd en ik sloot mijn ogen. 'Kom naar huis, Tyson.' Een bekende mannenstem klonk door mijn hoofd.
    Verdomme. 'T was mijn vader en zo te voelen was hij woedend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Madeleine Price

    Nadat ik uitgegeten was, besloot ik om naar mijn kamer te gaan. Ik deed een jurkje aan met een lage rug, zodat ik vleugels kon manifesteren. Ik ging op mijn bed zitten en dacht na. En nu? Wat wil ik precies? Sprookjesachtige elfenvleugels? Nee. Ik besloot om zwarte 'engelenvleugels' te maken.
    Na een tijdje proberen wist ik het te maken. Ze waren kleiner dan ik gewild had, en ze hadden de smaak van aardbeien, maar het was beter dan niets. Deze ochtend zal ik leren hoe ik ze moest gebruiken.


    If we burn, you burn with us. <3

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Oh nee, dat ben je ook niet. Maar wel een irritant mensenmeisje die vast erg lekker bloed heeft,' zegt hij met een geamuseerde glimlach.
    'Helaas voor jou zal je er nooit achter komen of ik wel of niet lekker bloed heb,' zegt ik.
    'Ik heb geen idee wie dat zegt,' zegt hij nog op mijn andere opmerking. 'Ik doelde meer op 't feit dat jij, een sterveling, de directie wilt vermoorden, een krachtig iemand,' grinnikt hij. 'Ik wens je daar veel succes mee. Aangezien jij dan al meteen -' Hij krimpt een beetje ineen en grijpt met zijn handen naar zijn hoofd waarna hij zijn ogen sluit.
    'Dan ga ik al meteen wat?' grinnik ik. 'Spastisch doen zoals jij net deed?' vervolg ik. 'En ik zie niet in waarom een sterveling een "krachtig wezen" of beter gezegd een monster, zoals jou, niet zou kunnen vermoorden'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyson Rush, vampier.
    'Dan ga ik al meteen wat?' Grinnikt Skyler. 'Spastisch doen zoals jij net deed?' Vervolgt ze. Nou, het is leuk dat zij er de humor van inziet – maar ik vind het wat minder. 'En ik zie niet in waarom een sterveling een “krachtig wezen” of beter gezegd een monster, zoals jou, niet zou kunnen vermoorden.'
    Ik zucht. Nee, ik had geen zin meer in deze conversatie. Totaal niet eigenlijk. Dit kwam eigenlijk door mijn vader. Aangezien het feit dat hij heel woedend ergens over is en ik niet weet wat het is. Zo'n rotzooi had ik toch ook weer niet achtergelaten toen ik net eventjes thuis was?
    “Ik moet gaan,” zeg ik gesloten, met een stugge ondertoon.
    Op het moment dat ik me omdraai en mijn tas wil pakken, komt er weer een enorme pijnscheut, maar dit keer alleen door mijn hoofd. Mijn ogen knepen zich vlug en hard dicht. Een zacht gekreun van pijn wilde mijn mond verlaten, maar de gedachte dat Skyler dit zou horen deed me mijn mond dichthouden. 'Nu meteen, Tyson!' Werd er verteld door mijn vader op een harde toon.
    De pijn bleef nadien nog enkele minuten hangen en mijn ogen openden zich weer. Dit keer waren ze felrood. Ik had mijn hand tegen de muur gezet zodat ik er tegen kon leunen en ik keek naar beneden, naar 't bed.
    Water. Kwam er als eerst in mijn gedachte op. Ik duwde mezelf van de muur af en keek verhit om me heen. De deur voor de badkamer kreeg ik in zicht en ik rende er naartoe, opende de kraan en gooide water over mijn gezicht heen – wat ook over mijn kleding en haren viel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Ik ben terug van vakantie en ik heb zo te zien heeeel veel gemist, waar kan ik invallen en wat moet ik nog weten? (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Ik moet gaan,' zegt hij ineens.
    Hij draait zich om, om zijn tas te pakken maar blijft dan ineens stil staan. Met zijn hand leunt hij tegen de muur en hij houdt zijn blik op het bed gericht.
    Dan duwt hij zichzelf van de muur af.
    Als ik zijn rode ogen zie doe ik haast automatisch een paar stappen naar achteren waardoor ik tegen mijn bed op bots.
    Hij rent alleen niet naar mij, maar naar de badkamer. Ik aarzel even en loop dan ook naar de badkamer. De vampier gooit wat water in zijn gezicht waarbij zijn haar en kleren ook nat worden.
    'Eh, gaat het?' vraag ik voorzichtig. Voor de zekerheid blijf ik op een paar meter afstand staan. 'Moet ik anders iemand voor je halen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xSpookje schreef:
    [Ik ben terug van vakantie en ik heb zo te zien heeeel veel gemist, waar kan ik invallen en wat moet ik nog weten? (:]

    (Ik heb eigenlijk echt geen idee wat er allemaal is gebeurd, want ik volg het niet meer sinds dat mijn personage een beetje dood is gegaan. Je kan wel naar Rylie toe? ;$ Dan heb ik ook nog wat te doen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik loop door de gangen naar Rylie toe, ik heb toch niks te doen. Misschien weet die nog wat te doen. Ik verveel me echt dood.
    'Heey, Rylie,' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Nadat Tyson was weggegaan, had ik gezucht en door de school rond gezworven. Ik voelde me dus letterlijk een zwerver, ik had niets te doen en ik verveelde me bijna dood.
    Met mijn tanden ga ik over mijn onderlip heen als ik opeens iemand hoor, "Heey, Rylie," Geschrokken draai ik me om en hierdoor bijt ik hard op mijn lip, waardoor het zachtjes begint te bloeden.
    "Fuck," mompel ik en ik wrijf erover heen terwijl ik naar Connor kijk. "Hey, what's up?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik haal mijn schouders op, 'ik verveel me een beetje, nou ja, heel erg om eerlijk te zijn,' zucht ik, 'ik dacht, misschien heeft Rylie wel een idee voor iets om te doen. En je bloed, daar zou ik mee uitkijken met al die vampieren die hier rondlopen,' voeg ik er grijnzend aan toe.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Ik trek mijn wenkbrauw op als ik hoor dat hij zich ook verveelt, ben ik ten minste niet de enige. Als ik zijn grijns zie, moet ik automatisch ook lichtjes grijnzen, "Het was jou schuld anders hoor, dus jij moet me ook maar beschermen tegen de vampiers," Grinnnik ik terwijl ik hem uitdagend aankijk en mijn armen over elkaar doe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.