• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Primrose12 schreef:
    [We hebben de eerste les nog niet gehad mensen xd. Het is nu ochtend, de eerste les begint over ongeveer een uurtje denk ik, maar iedereen is op vakantie haha]

    Whoops, wacht dan pas ik het even aan (:, okay, dat gaat een beetje lastig worden. Het is gewoon ochtend, vergeet maar even dat stukje over de les :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:50 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Oh nee! Ik ben zo bang,' zeg ik nep-angstig, 'en heb ik ooit gezegd dat ik lief ben? Ik ben een monsters, monsters horen niet lief te zijn,' voeg ik er aan toe, terwijl ik Rylie in de kantine op een stoel zet.
    'Zo, wat wilt the pritty girl eten?' vraag ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Niet alle monsters zijn eikels, hoor," zeg ik mompelend koppig terwijl ik mijn benen optrek en mijn armen eroverheen doe om vervolgens met een pruillip mijn hoofd af te wenden. "Jij moet gewoon lief voor me zijn.
    Bij zijn vraag over wat ik wil eten, antwoord ik eerst niets, maar open dan mijn mond weer, "Niets, ik verhonger wel," Ik steek mijn tong even snel naar hem uit en wend dan mijn gezicht weer af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik grinnik zachtjes om de opstandige Rylie, maar ga dan naast haar zitten en draai haar gezicht naar mij.
    'Sorry Ry,' zeg ik, 'ik ben wel een gemeen monster, ik zal proberen lief tegen je te zijn, maar ik beloof niks. Nou, wat wil je eten?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Een stoel verschuift even, waardoor ik weet dat hij naast me is komen zitten, maar als hij mijn gezicht naar zich toe draait, probeer ik mijn blik langs hem te kijken, zodat ik niet zijn blik hoef te ontmoeten.
    "Je bent geen gemeen monster," grom ik, want anders had deed hij nu ook niet aardig tegen me omdat ik een sterveling ben. Als hij vraagt wat ik wil eten, kijk ik hem toch even aan. Er komt een twijfelende blik op mijn gezicht. "Ik wou eigenlijk zeggen, hetzelfde als jou, maar dat is zeker een stom antwoord hé?" grinnik ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Tja, als je graag rauw vlees wilt eten,' lach ik, 'van mij mag het, het is maar wat je lekker vind, maar ik denk niet dat je dat echt lekker vind. Dus, wat wil je nou eten?' vraag ik voor de derde keer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Bedenkelijk tuitte ik even mijn lippen en wreef vervolgens met het topje van mijn wijsvinger over mijn mond heen, waarna ik hem weer glimlachend aankeek. "Pizza! oh, en ik wil graag een blikje cola, en een tosti!" Ik zet mijn voeten weer op de grond en ga op een vrouwelijke manier, met de benen over elkaar, zitten. "En bedankt dat je zo lief bent om te betalen." Glimlach ik charmantjes naar hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Hmpff,' ik loop naar de kantine en haal het eten daar.
    'Alstjeblieft,' zeg ik terwijl ik het eten voor haar neerzet en mijn eten voor me op tafel, 'tevreden? Zo niet dan heb je pech,' grijns ik gemeen terwijl ik begin te eten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Hij haalt het eten en als hij weg is, begin ik zachtjes heimelijk te lachen. Wat een schatje dat hij het nog echt doet ook!
    Ik schrik op als hij weer terug is met het eten en het voor me neer zet op tafel. Hij grijnsde even gemeen terwijl hij begon met eten, maar ik kon niets anders dan glimlachen.
    Hij had niet gezeurd en het gewoon voor me gehaald, dus dat gemene glimlachje hielp niet bij mij. "Dank je, liefje, nu krijg je een prijsje," Grinnikte ik en ik boog voorover naar hem om een kus op zijn wang te geven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik blijf even verstijfd zitten en ga dan verder met eten. Nog nooit, maar dan ook nooit had een meisje me een kusje gegeven. Dat kan ook liggen aan het feit dat ik iedereen zoveel mogelijk buitensluit om te zorgen dat ze geen onnodig gevaar lopen, maar het voelde gewoon zo raar, zo...fijn.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Ik grinnik even zachtjes als ik merk dat hij verstijfd blijft zitten, maar besluit er niets op te zeggen en gewoon mijn eten op te eten, en ondertussen mijn blikje cola open te maken en hier een paar slokjes van te nemen.
    "En, hoe bevalt het rauwe vlees?" lachte ik, terwijl ik er even naar keek en toen vervolgens naar Connor. "Hm, trouwens, ik moet een leuke bijnaam voor je verzinnen..." Plagerig keek ik hem aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Heerlijk,' zeg ik met mijn mond vol, 'hoe is jou eten?'
    'En er worden hier GEEN bijnamen gegeven, daar hou ik niet van. Dan krijg ik van die stomme bijnamen zoals 'hondje' of 'snuffie' en dat is niet leuk,' grom ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Ik grinnik zachtjes als hij met zijn mond vol zegt dat het eten heerlijk is, waarna ik op zijn vraag knik, "Ook heerlijk." Ik duw de neiging weg hem in zijn wang te knijpen en eet dus snel verder, waarna ik weer wat van mijn cola drink.
    "Aw! Kom op, ik wilde je niet zo'n stomme bijnaam geven," Ik kijk hem met een speels glimlachje aan en streel met mijn wijsvinger over zijn blote bovenarm, aangezien hij een shirt aanhad. "Ik wou je een hele lieve geven, echt!"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ben ff eten ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (eetsmakelijk ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.