• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik glimlach en ga naast hem zitten. Ik kijk even een beetje naar buiten. Alles is nu nog rustig. Dan kijk ik weer naar hem. 'Elena Bennett.' glimlach ik me voorstellend. 'Naar wat luister je?' vraag ik dan nieuwsgierig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyson Rush, vampier.
    Ik was weggelopen van Rylie zonder antwoord en liep naar mijn motor. Het was nacht en ik voelde dat mijn dorst niet genoeg gelest was. Ik sprong op mijn motor, zette de helm op en startte de motor. Met grommende, harde geluiden reed ik weg de straat over langs de lege, donkere, eenzame bossen.
    Ik kon dan zowat niets voelen, maar ik voelde hoe mijn haren langs mijn gezicht streken toen de wind deze heen en weer lieten waaien.
    Eenmaal toen ik aan kwam bij het grote, donkere kasteel reed ik de oprit op en zette ik de motor af. Met mijn zwarte, leren laarzen stapte ik de trap op en opende ik de hoge, zware deuren. Een donkere grote ruimte vulde mijn beeld en een rode roltapijt dat op de grond lag volgde ik en ik kwam uit bij een soort opslagruimte van bloed. Ja, dit was echt bloed. Tenminste, dat is wat mijn vader me verteld heeft.
    Ik nam hier wat van tot ik vol zat en ik liep weer terug naar mijn motor, nadat ik mijn spullen in wat tassen had gedumpt. Mijn vader zou vanzelf wel zien dat hij wat minder in voorraad heeft, omdat ik langs ben geweest.
    De grommende en brommende geluiden kwamen weer uit mijn motor toen ik deze startte en ik reed weer richting de eenzame, stille bossen. Dit keer reed ik er in en ging ik er niet langs rijden. Hier verbleef ik de nacht. Ik had namelijk totaal geen zin om op die pokkeschool te blijven slapen, dus klom ik in een boom en ging uitgezakt op een tak liggen om wat te rusten.
    Ik werd na een paar uur rusten 'wakker' en ik sprong op mijn motor. De hogen torens van de school kwamen na een zekere halfuur in beeld en ik zette mijn motor dit keer wat dichter bij de school. De rode vlammen die er aan de achterkant uitschieten zijn verdwenen, zodra ik eraf stap. Mijn helm doe ik af en ik loop de school weer binnen. Goed, dan had ik de hele nacht doorgebracht in de bossen – maar nu moest ik wel die rotlessen volgen.
    Ik had een paar spullen meegebracht en gooide deze tassen met spullen nonchalant over mijn schouder. Nu ging ik wel richting mijn kamer om te checken met wie ik het nou allemaal moest delen. Ik kreeg een flashback van de namen op het papiertje en dat het mensenmeisje beweerde dat ze Cassie zou heten. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. No way, dat ik haar geloof.
    Eens bij mijn kamer aangekomen deed ik bruut de deur open en keek de kamer rond, zodra ik 't mensenmeisje weer zag grinnikte ik pervers. “Ah, vrouwenvlees.” En ik leunde tegen de deurpost.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    |En toen vroeg die aan mij waarom ik Lukas niet Lucas had genoemd... Mijn neef is dus blijkbaar gay. o.O Hoor je dat LostMagic?! XD |
    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas wilde protesteren maar hij wist dat hij een meisjesgil had. "Jij toch ook?" grapte hij en weerde het kussen af met zijn hand. Natuurlijk ging het dwars door hem heen maar dat kon Lukas niet veel schelen. Lukas stond zuchtend op. "Pff, school." Hij nam wat kleren en kleedde zich om in de badkamer.


    kindness is never a burden.

    [ie gaat da grg horen Lene, kben er net mee aant chatten xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [ie gaat da grg horen Lene, kben er net mee aant chatten xd]


    |Mehha. (x |


    kindness is never a burden.

    Eeron Edward Night

    'Elena Bennett' Steld ze zich glimlachend voor 'Naar wat luister je?' Vroeg ze vervolgens nieuwschierig. 'Eeron Night' Stel ik mezelf voor waarna ik mijn Ipod uit mijn zak haal om vervolgens te kijken welk liedje er op dit moment speeld, 'Op dit moment, Ed Sheeran: Drunk' Vervolg ik waarna ik mijn Ipod weer terug in mijn zak stop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Het is even stil. Ik weet niet echt wat te zeggen. 'Ik ga dan maar zeker. Mijn kamergenootjes wakker maken.' Ik glimlach en sta op. 'Bye Eeron.' Ik loop terug door de gang en denk even na over gisteren waardoor ik niet let waar ik loop. Plots loop ik tegen een jongen op die tegen een deuropening leunt. Vraag me niet hoe ik het gedaan heb. Blijkbaar heb ik een gave om domme dingen te doen of in de problemen te raken. 'Sorry!' zeg ik verschrikt.

    [Dat is Tyson btw xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eeron Edward Night

    Als ze weg ik sta ik op en loop in de tegenovergestelde richting en doe tegelijkertijd mijn oordopje weer in en verander de muziek terwijl ik eerst wat doeloos rondloop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Ik heb 100% homo. Ik kan wel tegen naakt vrouwenvlees,' zegt Will. Het is even stil waarna hij hard begint te lachen.
    Ik grinnik en net als ik mijn shirt aan wil doen haar ik een andere stem, een jongenstem. 'Ah, vrouwenvlees'.
    Met een ruk draai ik me om en zie ik de vampier van gister tegen de deurpost leunen.
    'Wat doe jij hier?' sis ik. Als ik merk dat ik nog steeds mijn shirt niet hebt aangedaan trek ik die snel over mijn hoofd. Dan valt mijn blik op de tas die over zijn schouder hangt en trek ik een wenkbrauw op. 'Je gaat me toch niet vertellen dat jíj hier ook slaapt?' Een geïrriteerde zucht rolt over mijn volle lippen waarna ik naar mijn bed loop terwijl ik de vampier goed in de gaten houdt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hoe kan je tegen iemand aan botsen die in een deuropening staat terwijl je zelf door de gang loopt :s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Hoe kan je tegen iemand aan botsen die in een deuropening staat terwijl je zelf door de gang loopt :s]

    |Haha, ikr. ^^


    kindness is never a burden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Avelin Cyrille June

    Avelin grinnikte en liet zich op Lukas bed neerploffen omdat dat het dichtsbijzijnde bed was. "Ja maar ik ben een meisje" Avelin staarde naar het plafond. "Ben je gay dan?" Grapte ze, en grinnikte om haar eigen grap. Ze frutte even wat aan haar lange nagels, en wachte op Lukas.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Tony Rush, vampier.
    Ze draait zich met een ruk om en haar net zo blije gezichtsuitdrukking veranderd meteen. 'Wat doe jij hier?' Sist ze. Snel trekt ze het shirt over haar hoofd als ze merkt dat ze deze nog niet aangedaan heeft. Dit merkte ik natuurlijk eerder en die perverige grijns heb ik nog steeds op mijn gezicht.
    Dan vallen haar ogen op mijn tas die over mijn schouder hangt. 'Je gaat me toch niet vertellen dat jíj hier ook slaapt?' En ze laat een geirriteerde zucht horen waarna ze naar haar bed loopt en mij goed in de gaten loopt.
    Ik geef hier pas antwoord op als ik de spullen op mijn bed heb gegooid vanwaar ik sta. “Dat heb je goed geraden, Skyler.” Antwoordde ik haar met een knipoog.
    Dan botst er iemand tegen me aan en kijk ik met een chagrijnig om wie dat nou was. 'Sorry!' zegt het meisje verschrikt. Ja, dit was er wéér eentje. Een sterveling.
    Ik keek doodkalm voor me uit. “No worries. I'm not gonna eat you.” Zei ik haar met een knipoog. "Alleen je leeg zuigen, verder niet," mompelde ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will keek geamuseerd toe naar Skyler en een jongen, een vampier dacht hij. Ze leek hem niet te mogen en dat maakte en het voor Will enkel leuker. "Nog een roommate?" grijnsde hij en ging rechtop zitten. "Kom binnen, kom binnen."


    kindness is never a burden.