• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    SerpentEyes schreef:
    [Topics]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    {Wie wil Eeron tegenkomen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    Met een slaperig gezicht kijk ik om me heen. Als ik de tijd op de wekker zie vloek ik zachtjes waarna ik mijn bed uit rol.
    Will nog steeds in zijn bed en het andere bed is on geslapen. Of de persoon die daar hoort te slapen besloot een nachtje over te slaan of we hebben gewoon extra bed.
    Ik loop naar Will's bed en ga op de rand zitten. 'Wakey wakey Will,' fluister ik zachtjes in zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@WillNotLearn: Elena anders? Dan kan ze hem nog bedanken]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Is goed ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik doe stil mijn schoenen aan en loop de gang in. Als ik in mijn kamer blijf worden ze vast wakker. Er is bijna niemand in de gang. Alleen ik en een jongen die naar muziek zit te luisteren op de vensterbank. Ik adem even in. Laat ik maar eens sociaal zijn vandaag. Ik loop naar hem toe. 'Hoi'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will lag met zijn handen achter zijn hoofd en gesloten ogen op zijn bed. Hij sliep niet, dat deed hij nooit. In plaats daarvan had hij verder gelezen en af en toe naar Skyler gekeken die sliep. Hij hoorde gestommel vanuit het andere bed en Will wist dat Skyler wakker was geworden. "Wakey wakey Will," fluisterde Skyler in zijn oor en Will glimlachte. "Ik ben al wakker hoor," zei hij en opende zijn ogen.


    kindness is never a burden.

    Stiles schreef:
    [@Laura, het is al de volgende dag -_-]

    Yeah, I know. Kwam ik ook pas net achter toen ik die post had gedropt. --"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Avelin Cyrille June

    Een lichte grom verliet Avelin haar mond toen ze het piepje van haar wekker naast zich hoord. Vermoeid, drukte ze hard op de wekker wat maakte dat deze half kapot ging. Avelin kroop vermoeid uit bed, en strompelden richting de badkamer, waarna ze douchte zichzelf aankleden make-up op deed en etc. Avelin sloot de badkamer deur achterzich, merkend dat Lukas nog lag te slapen, sloop ze richting zijn bed en liet zich met een plof boven op hem vallen en grinnikten. "Hellow"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Hoi' Hoor ik de stem van een meisje zegen, ik had al gehoord dat er iemand aankwam en had gehoopt dat ze gewoon door was gelopen. Als ik opkijk zie ik hetzelfde meisje als gisteravond die ik de weg uit het bos had gewezen, zo te zien werd mijn geluk er steeds beter op dacht ik sarcastisch. 'Hoi' Andwoorde ik waarna ik mijn oordopjes uit mijn oren haalde en die rond mijn nek lied hangen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Ik ben al wakker hoor,' glimlacht Will en hij doet zijn ogen open.
    Ik glimlach naar hem en glij van het bed af. 'Ik ga me even omkleden,' meld ik. 'En waag het niet te kijken,' voeg ik er waarschuwend aan toe terwijl ik naar de kast loop. Als ik zeker weet dat hij niet kijkt trekt mijn slaaphemdje over mijn hoofd en doe ik wat normale kleren aan. Eenmaal helemaal omgekleed werp ik een blik op mijn "pyjama" wat eigenlijk alleen bestaat uit een hemdje. Misschien moet ik toch iets anders aanschaffen aangezien ik met een jongen op de kamer slaap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik hoorde aan zijn toon dat hij liever niet met me wilde praten. Had ik iets verkeerd gedaan dan? Ik kijk even in zijn ogen en herken ze. Van waar ken ik die ogen? Ik denk even na. Natuurlijk de weerwolf. 'Dank je nog van gisteren.' zeg ik kalm 'Ik denk dat ik je stoor, zal ik dan maar gaan?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will haalde lachend zijn handen op. "Ik heb 100% homo," zei hij "Ik kan wel tegen naakt vrouwenvlees." Hij keek even serieus naar het plafond om daarna in een bulderende lach te schieten.

    |Omg, mijn neef noemt Lucas en toen ik zei dat ik Lukas gay wou maken was hij niet echt blij... |
    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas voelde iemand op zich gaan zitten, of eerder op het laken dat op hem lag zitten en slaakte een erg vrouwelijk kreetje. "Avelin ga van me af." zei hij lachend en duwde haar met zijn deken van hem af.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 21:31 ]


    kindness is never a burden.

    Avelin Cyrille June

    Avelin lachte waarna ze van het bed afrolde, en op haar rug op de grond lag. "Lukas, wat gil je toch vrouwelijk" Avelin lachten en trok zichzelf omhoog aan het bed, en trok de deken van hem af, en gooide een kussen naar hem terwijl ze grinnikte. "School begint zo slaapkop"

    [Whaha XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Als je daar was zitten was je daar waarschijnlijk nu nog geweest' Zeg ik schouderophalend, 'Je stoort niet' Zeg ik vervolgens. Ik hate het fijt dat ik nooit echt goed wist wat ik moest zeggen, en het meerendeel daarvan er dan altijd verkeerd uitkwam.


    Don't be like the rest of them, darling