• Wie kan er een paar bedenken? Ik heb net een nieuwe familie, maar die begint alweer saai te worden, lol. Hij bestond uit Johnny, Ronnie en Donny Giveme-Yourmoney, Johnny en Ronnie waren 2 homoseksuele criminelen en Donny een waakhond :3 Weet iemand iets leukers? ;x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    euhm, iemand maken met watervrees en dan van de hele kavel een zwembad maken, wel met droge stukken tussen zodat je een bed en een koelkast enzo kunt zetten, maar dat ze altijd moet zwemmen om daarbij te raken (A)
    (ooit gedaan toen ik mij verveelde)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Aragog schreef:
    ~mijn topics, lol. (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Maak een heel groot zwembad, maar niet langwerpig, maar met uitsteeksels enz.
    In het midden zet je een bbq, je kan het midden alleen maar al zwemmend bereiken. Je laat iemand de bbq aansteken (errond nog een kast of twee, drie) en laat ze dan wegzwemmen, wachten tot het in de fik schiet en dan lachen om de domheid van de sims. :Y)
    Ondertussen kan je ook op andere plaatsen brandjes stichten, mhaha. They're going to dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Laswell schreef:
    Ik had altijd van die dramaverhalen. Een mooie vrouwen en een lelijke nerd die trouwen omdat de man veel geld heeft. De vrouw krijgt een affaire met een knappere man, wordt zwanger. De nerd komt erachter en scheidt van de vrouw, die dan met die andere man trouwt. :]


    Haha, dat deed ik ook altijd!
    Helaas doet de sims het niet meer op mijn computer, dus heb ik het al maanden niet gespeeld. ;[


    Tell me about it, stud.

    probeer zo'n lang mogelijke stamboom te maken. Dus steeds 1 iemand van je kinderen weg halen en daar verder mee gaan. deden ik en mijn vriendin ook, maar die familie loopt vast terwijl er iemand net dood moest gaan door de vloek van een mummie xd. Dat kwam omdat er een hond wou snuffelen ofzow. (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oja, of je huis in de fik steken en dan de brandweer wissen xd je wist de brandweer door op de rechter muisknop te klikken terwijl je shift ingedrukt houd, en dan klik je op voorwerp en dam verwijderen. Of je sluit gewoon de deiren af.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ship mezelf altijd met de meest onbereikbare mannen. (krul)
    En dan krijgen we tien kinderen en die zijn allemaal filmacteur. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een sim maken en op een lege kavel neerzetten. Al je geld maak je op aan bomen,planten whatever. Maar niet aan meubels en dergelijken, de sim mag echt helemaal niks hebben!
    Je sim zoekt een baantje en met dat geld moet je proberen rond te komen.
    Geen cheats en proberen dan toch een huis met een bed, keuken, toilet douche etc te krijgen, te kunnen eten en uiteindelijk vanaf helemaal niks toch een normaal leven op kunnen bouwen.

    Aragog schreef:
    ~mijn topics, lol. (cat)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Hoe kan je eigenlijk een sim vermoorden? Ik weet alleen dat die kan verbranden en doodgaan van de honger. Maar dat is niet echt vermoorden hé.

    Ik heb eigenlijk geen anderen ideeën. Ik ga ook iets doen van hier.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Je moet 'm in het zwembad zetten zonder trappetje! 8D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Je moet 'm in het zwembad zetten zonder trappetje! 8D


    Haha, maar kan een sim ook een andere sim vermoorden?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    (...)

    Haha, maar kan een sim ook een andere sim vermoorden?

    I don't know ;o.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Waarom zo gemeen zijn tegen de sims? Ik probeer ze zo gelukkig als mogelijk te houden, als ik het speel ze willen alleen zelf niet mee werken.


    Physics is awesome

    Phootos schreef:
    (...)

    Haha, maar kan een sim ook een andere sim vermoorden?


    Nee :( Maar je kan wel je kind laten verhongeren enzo xd. Dan vermoord je die wel...;p


    What do we say to the god of death? ''Not today.''