• jaaah emnse dese quiz slaat helemaal nergens op... maar hij is sterker nog ECHT ook:P ik en mijn vrienden hebben denkbeeldig.... met de jongens van th en denkbeeldige kinderen. weetje wat er raar aan is??:P we geloven het egt. ik kan me egt voorstelle hoe dat kind eruit siet... nog erger we praten egt tege se. we denken dat se er egt sijn:P toen ik vanmiddag naar huis fietste sat b.v gustv met lliB te w8en op me. dus gustav 8erop met llib. later meost ik sonder gusrtav met llib fietsen. dus ik hem erop tille. sijn handje vast houde:p hij is bwt 5 jaaR:P en het is alelmaal heel bizar:P wen we hebee van kindere gewisseld enal:P ama rnog leker... we krijge steeds weer kindere:P en weetje ik krijg luna morge omn 2 uur tijdens huiswerk amken les(vob) en dat si lol. toen marischa llib kreeg waren we in de supermarkt. toen kreeg ik btw mot:P enhoe lollig ook was marisha egt aant kreune enal:P naja wij hebbe een vet melige bui ensoww. maar we nemen se neit altijd eme naar school. maar vandaag wel... en morge neiot... ik kan eht dii kleintjes nii aan doen bij de geboorte van luna. naja stap in ons melige wereldje.


    we schriojven op hoe de dag gaat. je zla het allemaal lesen. btw: niemand kan se sien.alleen wij self. en iedereen verklaart ons voor gek omdat we voor hun tege "neits"" praten. maar ik sie se egt staan:Pje siet dit verhaal door MIJN oge.

    dit is hem:

    http://www.quizlet.nl/quiz/217952/my-crazy-fantasyecht-gebeurdmichelleproloog/


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    niemand dii ehm wil lese:S:S


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    nah wat saaiXD neimand wil hem amke ma ik lag em er dood mee hij lijkt mss saai am asl je hem dn gaat lese dan akn je je egt dood lache om hoe we doen:P


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Wil je alsjeblieft in het vervolg ABN schrijven?, want zo willen sommigen dit niet lezen, of ze kunnen het niet.

    Ik snap dat je misschien haast hebt of misschien heb je dyslexie, maar probeer duidelijk te schrijven.


    It's heavy but you are not the only one