• Wie kan er een paar bedenken? Ik heb net een nieuwe familie, maar die begint alweer saai te worden, lol. Hij bestond uit Johnny, Ronnie en Donny Giveme-Yourmoney, Johnny en Ronnie waren 2 homoseksuele criminelen en Donny een waakhond :3 Weet iemand iets leukers? ;x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Occhi schreef:
    Waarom zo gemeen zijn tegen de sims? Ik probeer ze zo gelukkig als mogelijk te houden, als ik het speel ze willen alleen zelf niet mee werken.


    Haha, ik probeer dat ook altijd hoor, ik wou gewoon eens weten of dat ging.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Oh, vroeger ging ik ook altijd kei veel kindjes adopteren. Hihi. Die waren alleen altijd zo lelijk D:
    En in Sims 2 ofzo kon je toch ook een aliën-baby krijgen? Dat was tof.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 18:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    abo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Aragog schreef:
    Oh, vroeger ging ik ook altijd kei veel kindjes adopteren. Hihi. Die waren alleen altijd zo lelijk D:
    En in Sims 2 ofzo kon je toch ook een aliën-baby krijgen? Dat was tof.


    De sims 2 is echt raar... Als je naar dat dorp gaat woont er al een man die zwanger is (hij woont daar trouwens alleen met een ander man N_N) En even later krijgt hij een groene baby...Oftewel een aliën die alleen maar oogpupillen heeft...WHAZAA ENG!!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dat is toch in die woestijn?
    Dan kan je je sims poppetje vlak voor middernacht door die grote dikke telescoop kijken totdat hij/zij wordt ontvoerd, en als je geluk hebt gebeurd er ietsxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    damnn schreef:
    Dat is toch in die woestijn?
    Dan kan je je sims poppetje vlak voor middernacht door die grote dikke telescoop kijken totdat hij/zij wordt ontvoerd, en als je geluk hebt gebeurd er ietsxD

    JA, ahaha.


    awh, ik vind 'm cute :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ehm de plaatje zie k niet:$


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Phootos schreef:
    (...)

    Haha, ik probeer dat ook altijd hoor, ik wou gewoon eens weten of dat ging.


    Dat snap ik. Alleen bij twee van mijn sims (die om de een of andere reden bij elkaar wonen) is zo'n clown. Ik weet niet wie gekker word van die clown, mijn sims of ik.


    Physics is awesome

    Both
    Waar komt die clown dan vandaan
    of bedoel je die konijn achtig iets


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oh! Dat is toch als je sims een héél slecht humeur hebben ofzo?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ja dat klopt
    of nee
    als hun socialiteit rood is
    worden ze depressief


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    damnn schreef:
    Both
    Waar komt die clown dan vandaan
    of bedoel je die konijn achtig iets


    Als mijn sims blijkbaar een slecht humeur hebben, die clown zou ik wel willen verbranden of laten verdrinken.


    Physics is awesome

    hahahahaha
    ach ja je kan ze altijd nog groen maken
    via die maxmotives
    boolprop testingcheatsenabled true/false


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wow, wat jullie allemaal zeggen heb ik nog nooit gehad! Ik wist niet eens dat je een baby kon adopteren!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    Wow, wat jullie allemaal zeggen heb ik nog nooit gehad! Ik wist niet eens dat je een baby kon adopteren!


    Gewoon bij de telefoon -> diensten en dan het adoptiebureau bellen. (:
    Je kan baby's, peuters en kinderen adopteren. Tieners kun je niet adopteren, omdat die voor zichzelf kunnen zorgen als hun ouders overlijden.


    Tell me about it, stud.