• Wie kan er een paar bedenken? Ik heb net een nieuwe familie, maar die begint alweer saai te worden, lol. Hij bestond uit Johnny, Ronnie en Donny Giveme-Yourmoney, Johnny en Ronnie waren 2 homoseksuele criminelen en Donny een waakhond :3 Weet iemand iets leukers? ;x

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Foxx schreef:
    (...)

Gewoon bij de telefoon -> diensten en dan het adoptiebureau bellen. (:
    Je kan baby's, peuters en kinderen adopteren. Tieners kun je niet adopteren, omdat die voor zichzelf kunnen zorgen als hun ouders overlijden.

Weet je toevallig of dat ook bij Sims 1 kan?

Physics is awesome

Je kan het proberen met de telefoon
    ik denk het wel

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Occhi schreef:
    (...)

Weet je toevallig of dat ook bij Sims 1 kan?

Nee, bij de sims 1 kun je niet adopteren.
    Er is wel een cheat voor geloof ik, maar die weet ik zelf niet.
    Misschien kun je die even googlen. (:

Tell me about it, stud.

Ik heb altijd een of ander vaag konijn bij de Sims 2 universiteit en die probeer ik ook steeds te deleten, maar dat lukt niet. Nu ga ik hem denk ik maar opsluiten ofzo... Hij gooit m'n prullenbak steeds om :'D

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Weet je wat je ook kan doen
    lopen zoenen terwijl 1 van die leraren van uni er bij staat
    fight~~~~

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Ugh.
    Ik heb bij sims 3 alleen Sunset Valley [in dat lijstje van buurten enzo], en hoe de fuck maak je een eigen buurt? D:
    Ik wil Hogwarts maken maar al die kavels zijn te klein. Help. :c

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

grotere kavels erbij droppen
    kleine kavels verkopen

Eledhel schreef:
    Ik heb altijd een of ander vaag konijn bij de Sims 2 universiteit en die probeer ik ook steeds te deleten, maar dat lukt niet. Nu ga ik hem denk ik maar opsluiten ofzo... Hij gooit m'n prullenbak steeds om :'D

Die koeien zijn van een geheime studentenvereniging ofzo, als je met 3 van hun bevriend raakt kan je sim in dat geheime huis studeren. Niet dat het mij ooit is gelukt aangezien die dingen altijd iedereen slaan en een zooi maken van het huis.. -____-

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Hahahah

Aragog schreef:
    Ugh.
    Ik heb bij sims 3 alleen Sunset Valley [in dat lijstje van buurten enzo], en hoe de fuck maak je een eigen buurt? D:

Voor zover ik weet kan je geen eigen buurten maken, maar krijg je er wel 1 bij als je een nieuwe sims 3 erbij krijgt. Beestebende ofzow ;3

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Weet iemand of je ook sims 3 uitbreidingspakketten kunt downloaden. Ik speel de sims niet zo heel vaak. Alleen in de vakantie, anders heb ik geen tijd. En dan zijn de spelletjes een beetje te duur vind ik.

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Phootos schreef:
    Weet iemand of je ook sims 3 uitbreidingspakketten kunt downloaden. Ik speel de sims niet zo heel vaak. Alleen in de vakantie, anders heb ik geen tijd. En dan zijn de spelletjes een beetje te duur vind ik.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Aragog schreef:
    Ugh.

Dan moet je met Creeër een Wereld werken, dat is een tool die te verkrijgen is op de officiële sims 3 site

Ex astris, sciencia

Phootos schreef:

Uh ik denk het wel, ik gebruik altijd isohunt.com
    Als je uitleg nodig hebt PB je me maar ^^

Marble schreef:
    (...)

Uh ik denk het wel, ik gebruik altijd isohunt.com
    Als je uitleg nodig hebt PB je me maar ^^

Oke, dankje ^^

Imagination set us free to be just what we want to be ~