• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    Ik zucht en hef de spreuk op. "Zorg dat je weet dat je niet zomaar alles over me kan zeggen en al helemaal niet niet over Blaise, Draco of mijn vrienden, want de volgende keer ben ik helemaal niet zo aardig meer" zeg ik en zonder op antwoord te wachten loop ik in de richting van de leerlingenkamer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    "Het is ook erg want ze kent ons het langst van iedereen en andere kunnen ons wel uit elkaar houden" zeg ik met een grijns op mijn gezicht. "Kijk dat ben ik inderdaad met je eens en het enige wat ik er nog aan toe kan voegen is laat die bakantie maar komen tenzij je een brief wilt schrijven en dat we misschien in de vakantie het pand hebben"


    George Weasley

    'Of we zegen ieerst tegen mam dat we een paar maanden bij Daan logeren, hij wil vast wel mewerken en dat we in de tussentijd aan het pand werken. Want dat gaat waarschijnlijk wel even duren' bedenk ik me, Daan was ons genoeg dingen schuldig dus hij zou vast geen nee zegen.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Wie heeft er zin om met Adelaine te kletsen? )


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Als die miet mee wil werken dan heeft hij een probleem, want wij het de afgelopen tijd genoeg voor hem gedaan" zeg ik. "Maar als jij binnenkort Daan inlicht dan schrijf ik de brieven wel, want dit is echt een goed plan en kan niet hout gaan ook"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Anders hebben we altijd Leo nog, maar die wouw ik in eerste instantsie vragen of hij wou helpen.' zei ik bedenkelijk, 'En als we de spijbelsmuldozen klaar hebben kunnen we ze demonstreren' zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 17:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 17:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ik denk dat je inderdaad maar zo moet laten, want we kunnen alle hulp wel gebruiken" zeg ik. "Mhm goed plan, maar dan moeten we zorgen dat we wel al onze proefkonijnen hebben" zeg ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { droedels(doeg) ik ben uit eten}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Inderdaad' Zeg ik waarna ik met mijn rug tegen de stoelleuning ga hangen, 'Heb jij nog ideeën? Ik verveel me dood' Zeg ik vervolgens grijnzend, we zouden iets uit kunnen halen, ook daarvoor hadden we genoeg uitvindingen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik kijk naar buiten en denk na. "Mhm, met dit weer kan ik dus echt niet goed nadenken" zeg ik lachend. "Of misschien toch wel, wat denk je van eerst naar de keukens en dan maar een naar buiten toe tenzij je zin hebt om nog eens een grap uit te halen "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alvast een nieuw topic (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Het eerste idee klinkt wel aannemelijk, een grap uithalen kunnen we later altijd nog. En daarbij is het handig om daarmee eerst maar eens te wachten tot we horen wat McGonnagall in gedachten heeft voor onze straf' Zeg ik grijnzend terwijl ik opsta.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Anders moeten we straks alsnog het hele kasteel schoonmaken of die wc's zoals wel eens vaker als straf word gebruikt" zeg ik grijnzend en sta ook op. Ik moet er niet aan denken dat we zulke straffen krijgen. "Laten we inderdaad maar bij het eerste idee houden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dat durft ze vast niet, waarschijnlijk weer perkamentus dat we toch geen probleem hebben om direct weg te gaan, dus als ze zo'n straf uitkiest weet waarschijnlijk McGonnagall ook dat we het niet zullen gaan doen.' Zeg ik grijnzend waarna ik met hem richting de keukens loop en daar de peer op het schilderij kietel om vervolgens naar binnen te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Je weet hier toch maar nooit hoe het loopt, maar toch doen we nooit wat ons gezegd word behalve deze keer aangezien dit ook handig uitpakt voor ons " zeg ik grijnzend. Ik kijk naar de huiselven die ons begroeten en sommige me verbaasd aankijken. Ik was hier vanmiddag natuurlijk ook al geweest en met een picknickmand vertrokken. Over een picknick gesproken, ik moet ook nog eens opzoek naar Adelaine.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer