• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Ach, ieder mens heeft zo zijn eigen problemen,' mompel ik. Mijn vreemde problemen: onbekende ouders waar Dumbledore meer over lijkt te weten en vage aura's. Nope, echt niet dat ik Fred daarmee lastig ga vallen. Zie je het al voor je? Hey Fred, die Slytherin van je broer heeft een duister geheim. Ja, ik zie aura's. Vandaar dat ik het weet. Maar verder ben ik heel normaal hoor!


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    De luchtbell had ik laten knappen toen ik boven water kwam en toen ik op de aarde zat streek ik een aantal plukken van mijn natte rode haar uit mijn gezicht waarna ik met mijn voet wat water in het gezicht van Madison die op dat moment juist haar haar uit haar gezicht streek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik keek hem quasi-boos aan, en spatte hem nat.
    Met mijn armen leunde ik op het gras, terwijl ik nog steeds in het water bleef zitten.
    ''Zeg, wat zou je broer hier van vinden?'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Geen idee.. Daar kom ik vast snel genoeg achter' zei ik schouderophalend waarna ik me met mijn rug in het gras liet zakken en Naarden lucht keek.

    {sorry voor de korte reacite.. Zit op de iPad :Y)}

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 17:13 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    "Gevonden, ik...ik moest mijn verdriet kwijt, en toen vond ik deze plek in de tuin." Astoria glimlachte en ze speelde met een bloemblaadje, uiteindelijk liet ze het blaadje los en ging het mee met de wind. Astoria keek me weer aan en ik keek naar haar "Ik wou het graag met je delen" ze glimlachte en na die woorden kwan ze wat dichterbij en drukte een kus op m'n wang, even stond de tijd stil, haar zachte lippen raakte mijn wang en waar ze me had gekust tintelde het nu. Nu wist ik het zeker ik was verliefd op Asoria.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Madison
    ''Zal je naar hem luisteren als hij.. er negatief over denkt?'' vroeg ik zachtjes, terwijl ik je nog steeds aankeek.
    Ik zuchtte eventjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria haalde haar lippen van Draco zijn wang af, terwijl een lichte blos haar wangen sierden. Ja, ze wist het, ze was verliefd op Draco. Ookal kende ze elkaar pas een dag, in een dag had Astoria al meer voor een persoon gevoeld dan dat gebeurden in een lange relatie. Astoria glimlachte even en vleide haar hoofd weer tegen Draco zijn schouder aan. Toch baande het haar ergens zorgen, zij was 14 en hij 16. Astoria zag aan Draco zijn lichaamstaal dat hij al meer had gedaan. Nee, ze zag het niet, ze wist het. Astoria keek even naar het groene gras onder haar voeten. "Dus...gaat die afspraak van vanavond nog door?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Nee, het blijft mijn leven. Ookal is het mijn broer' Andwoorde ik grijnzend,
    ik hoefde geen toestemming van iemand, ik deed wat ik zelf wouw en dat ging helemaal niemand wat aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ja daar heb je wel weer gelijk in" zeg ik bedenkelijk zonder mijn blik af te wenden van een van de trappen. Vele vragen spoken op dit moment door mijn hoofd en weinige mensen die die vragen op dit moment kunnen beantwoorden. Tijd om mijn gedachten maar weer eens te verzetten. Ik sta op en steek mijn hand naar haar uit. "Zin om mee te gaan?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik glimlachte, zette me af en drijf weer op mijn rug, met mijn ogen gesloten.
    Ik was redelijk opgelucht door zijn woorden, al wist ik niet honderd procent zeker waarom.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Btw, Happy birthday Daniël Radcliffe ^^)

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik kijk verbaasd naar Fred op, als hij zijn hand naar mij uitsteekt en vraagt of ik mee wil gaan. 'Uhm, waarheen?' Ik pak zijn hand aan en spring overeind. Ik had sowieso niet zo'n zin om in mijn eentje te blijven zitten.


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    Ik kon het nogmaals niet laten om mijn hand in het water te steken en nog een plons water over haar heen te spetteren, vooral richting haar gezicht en daarna opsta en mijn handoek pak.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Vertrouw me en geloof dat ik echt niet zo eng ben als dat je denkt" zeg ik lachend. "Mhm wat denk je van dat we eerst wat uit de keukens halen en dat we erna wel verder zien wat we gaan doen?" zeg ik terwijl we de trap aflopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    ''Niet slim, George.'' mompelde ik, zwom weer naar de kant en spetterde water naar George toe, waardoor zijn handdoek grotendeels nat werd.
    Ik lachte, en keek hem uitdagend aan.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 17:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Mischien, mischien niet' Zei ik grijnzend nadat ik mijn handoek op de grond gooide en mijn wand pak, 'Aguamenti' Zei ik waarna er een straal water uit mijn wand verscheen die recht in haar gezicht spatte.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 17:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling