• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    [Iknow, het is zo'n documantaire dingens, net zoiets als paranormal activity, alleen dan met demonen]


    {Ik hou niet zo van Documantaire films.. De meeste ervan vind ik saai maar zoiets vind ik eng.. Al bewijst het wel dat zulke dingen kunnen bestaan en waarschijnlijk ook bestaan (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik zwom even naar boven, hapte naar lucht, toverde een luchtbubbel om me heen en zwom dieper naar beneden. Het werd steeds donkerder, maar als ik lumos zou gebruiken, had George me zo gevonden. En de waternimfen ook.
    Ik schrok me helemaal kapot door een vis, maar hield me in met gillen. Echt, als je me onverwachts laat schrikken, kan ik soms net een klein kind zijn.

    [Moest ook maar even iets verzinnen voor het adem-probleem :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ik hou niet zo van Documantaire films.. De meeste ervan vind ik saai maar zoiets vind ik eng.. Al bewijst het wel dat zulke dingen kunnen bestaan en waarschijnlijk ook bestaan (A)}

    [Ik vind het wel vet, alleen een eng idee dat het mezelf ook zo kan overkomen x'D
    Iegh, nee, blegh.
    Ken je The Exorcism of Emily Rose? Ook zoiets, meisje dat was bezeten en uiteindelijk stierf. Ook waargebeurd.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ik hou niet zo van Documantaire films.. De meeste ervan vind ik saai maar zoiets vind ik eng.. Al bewijst het wel dat zulke dingen kunnen bestaan en waarschijnlijk ook bestaan (A)}


    [Uhu, ik normaal ook niet, maar zulksoort dingen zijn best interressant. Toch vind ik het best raar dat er zoiets kan bestaan]


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    Daar, ergens net een beetje naar beneden zag ik haar zwemmen, toen ik iets anders zag. Waarschijnlijk een vis leek ze zich dood te schrikken, iets waardoor ik moest inhouden om niet te lachen, dus.. Niet bang voor spinnen maar voor vissen?

    {Haha, en dan mijn oplossing stelen XD Slim..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    (...)
    [Ik vind het wel vet, alleen een eng idee dat het mezelf ook zo kan overkomen x'D
    Iegh, nee, blegh.
    Ken je The Exorcism of Emily Rose? Ook zoiets, meisje dat was bezeten en uiteindelijk stierf. Ook waargebeurd.]


    {Nee.. Zecht me zo niets.. Ik heb een aantal waargebeurde verhalen gezien.. Volgens mij laatst nog, Man in the moon en The Elizabeth smart story.. Het heeft niets met demonen of geesten te maken but still. }


    Don't be like the rest of them, darling

    [hahahah ja toch? 8D]
    Madison
    Ik zag zijn haar dichterbij komen, dus zwom ik snel weg, achter en tussen verschillende rotsen door.
    Bij een bepaalde rots bleef ik schuilen, wetende dat George zich daar ergens voor bevond.
    Ik had een grijns op mijn gezicht. Ik kon me nog prima vermaken met een Weasley, niet verwacht; maar wel aangenaam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Ik vind het wel vet, alleen een eng idee dat het mezelf ook zo kan overkomen x'D
    Iegh, nee, blegh.
    Ken je The Exorcism of Emily Rose? Ook zoiets, meisje dat was bezeten en uiteindelijk stierf. Ook waargebeurd.]


    {ik heb wel van de Exorcism gehoort...dat is toch dat creepy meisje...want voor haar schijt ik in me broek net als voor clowns:X dus als je bang bent voor clowns ga dan nooit IT kijken....}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Uhu.
    Ze zeggen trouwens ook dat The Texas Chainsaw Massacre is gebasseerd is op een waargebeurd verhaal. .____.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    {ik heb wel van de Exorcism gehoort...dat is toch dat creepy meisje...want voor haar schijt ik in me broek net als voor clowns:X dus als je bang bent voor clowns ga dan nooit IT kijken....}


    [Heb IT nog nooit gezien, vragen of me ma die wil downloaden XD Ik ben ook bang voor clowns, maar tog wil ik hem zien XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek Draco aan en een kleine glimlach speelde rond haar lippen. "Gevonden, ik...ik moest mijn verdriet kwijt, en toen vond ik deze plek in de tuin." Astoria glimlachte, en keek even rond waarna ze een zacht rozen blaadje tussen haar duim en wijsvinger nam, en er zachtjes over heen streek met haar duim en het bekeek, waarna ze het soepel uit haar vingers liet vallen en het mee werd gevoerd door de wind. Astoria keek Draco aan en een kleine glimlach verscheen op haar gezicht. "Ik wou het graag met je delen". Astoria bracht haar hoofd iets dichter bij en drukte een zachte kus op zijn wang.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Aileen

    Voor ik kan antwoorden word ik gelijk door hem omhoog getrokken. "Waarom eigenlijk ook niet en lijkt me een goed plan" zeg ik lachend. Mijn vrolijkheid keert langzaam maar zeker weer een beetje terug.

    Fred Weasley

    Gehaast loop ik door de gangen van Hogwarts opzoek naar George om te weten te komen hoe het nu precies zit met die posters voor de proefpersonen. Ik stop met lopen als ik Adelaine die met haar ogen gesloten op de voet van een harnas zit. Even vergeet ik wat ik van plan was en loop naar haar toe. "Hey wat is eraan de hand?" vraag ik zacht om haar niet te laten schrikken. Dat lijk me nu namelijk geen goed plan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik kijk geschrokken op als ik de stem van één van de Weasley tweeling hoor. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes, maar ontspan als ik tot de conclusie kom dat het Fred is.
    'Er is niets hoor. Maak je geen zorgen. Ik zat gewoon na te denken.' Ik kijk om mij hem, maar zie George nergens. Vreemd. Zo zie je ze nooit zonder elkaar en zo zie je ze de hele dag zonder elkaar. 'Waar is George?' Besluit ik dus maar te vragen.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Zou eng ben ik toch niet of wel soms?" vraag ik als ik zie dat ze schrikt.
    Even kijk ik haar verbaasd aan als ze weet dat ik Fred ben. Er waren maar heel weinig mensen die George en mij uit elkaar konden houden. "Ik was naar hem opzoek dus ik zou het niet weten" beantwoord ik haar vraag. "Maar je weet echt voor honderd procent zeker dat er niets aan de hand is?" vraag ik voor de zekerheid terwijl ik naast haar ga zitten

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 16:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer