• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Heel eng,' zeg ik lachend. 'Maar met mij is niks aan de hand. Al kam ik je wel vertellen dat je die vriendin van je broer maar beter goed in de gaten kan houden.' Ik hoop maar dat ik geen vragen krijg over waarom ik dat denk. Al kan ik natuurlijk altijd terugvallen op de vertrouwde ze is een Slytherin smoes.


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek Draco aan en een kleine glimlach speelde rond haar lippen. "Gevonden, ik...ik moest mijn verdriet kwijt, en toen vond ik deze plek in de tuin." Astoria glimlachte, en keek even rond waarna ze een zacht rozen blaadje tussen haar duim en wijsvinger nam, en er zachtjes over heen streek met haar duim en het bekeek, waarna ze het soepel uit haar vingers liet vallen en het mee werd gevoerd door de wind. Astoria keek Draco aan en een kleine glimlach verscheen op haar gezicht. "Ik wou het graag met je delen". Astoria bracht haar hoofd iets dichter bij en drukte een zachte kus op zijn wang.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aragog schreef:
    [hahahah ja toch? 8D]
    Madison
    Ik zag zijn haar dichterbij komen, dus zwom ik snel weg, achter en tussen verschillende rotsen door.
    Bij een bepaalde rots bleef ik schuilen, wetende dat George zich daar ergens voor bevond.
    Ik had een grijns op mijn gezicht. Ik kon me nog prima vermaken met een Weasley, niet verwacht; maar wel aangenaam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [hahahah ja toch? 8D]
    Madison
    Ik zag zijn haar dichterbij komen, dus zwom ik snel weg, achter en tussen verschillende rotsen door.
    Bij een bepaalde rots bleef ik schuilen, wetende dat George zich daar ergens voor bevond.
    Ik had een grijns op mijn gezicht. Ik kon me nog prima vermaken met een Weasley, niet verwacht; maar wel aangenaam.


    George Weasley

    Ik keek om me heen in een poging om te zien waar ze was, en aangezien dat niet het geval was ging ik op de bodem van het meer zitten, ze kon zich niet voor altijd verstoppen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Heel erg bedankt voor de mededeling en dan weet ik dat ook weer" zeg ik lachend. "Oke dan zal ik proberen om te doen dat dat indedaad de waarheod is, maar even terug de vriendin van mijn broer?". Een dag spreek ik mijn broer niet en gelijk mis ik heel wat. Ach ik zal het straks wel weer aan hem vragen als ik hem tenminste tegenkom. "Mh ik heb blijkbaar wat gemist, maar ik zal haar dan ik de gaten houden als ik weet wie het is "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik keek even om het hoekje, en zag George heel droog zitten op de bodem.
    Ik zwom via de rotsen naar hem toe, zodat hij me niet kon zien.
    Ik ging achter hem zitten.
    ''Boe.'' grijnsde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Schrik' andwoorde ik droog, aangezien ik niet zo makkelijk bang te maken was of te laten schrikken, bemieuwt wat Fred aam het doen was, ik zou hem later wel tegenkomen en hier heen sleuren aangezien het altijd grappig was als we samen in The great lake zwommen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik trek mijn wenkbrauwen op, ga even verzitten en sluit mijn ogen weer. 'Waarom zou je mij niet geloven als ik zeg dat het goed met mij gaat, mister Weasley?' vraag ik plagerig. Ik open mijn ogen weer en kijk hem aan. Het blijft vreemd dat zijn broer niet bij hem is. Ik ken Ginny's familieleden zeer goed, al ga ik normaal gesproken niet echt met ze om. Maar ja, ik hoef ook niet echt met iemand om te gaan om hem of haar te kennen.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik zuchtte, en ging toen voor hem zitten.
    Best ironisch; een Gryffindor en Slytherin die gezellig samen op de bodem van the Great Lake zaten.
    Ik kantelde mijn onderarm om The Dark Mark te verbergen, en glimlachte even naar hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    In iedergeval was ze een slytherin wat het eigelijk alleen maar meer iritand maakte, iedereen moest zeuren omdat ze vonden dat en Slytherin niet om kon gaan met een gryffindor, alhoewel vroeger was het zo geweest dat ze juist goed met elkaar konden opschieten, dus waarom nu niet?


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik keek even om me heen, en zag verderop een aantal waternimfen die ons duidelijk hadden gezien.
    ''Ik denk dat we beter naar boven kunnen.'' opperde ik. Mijn stem was raar omdat die werd gedempt door de luchtbel, waardoor ik even lachte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    Ik haal mijn schouders op en kijk haar aan. "Ik heb eigenlijk idee waarom, iets zeg me gewoon dat er iets aan de hand is". Meestal had ik zulke dingen wel door, maar zat er ook wel eens naast met zulke conclusies. Even kijk ik weer voor me uit terwijl ik weer nadenk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    Door de luchtbell leek haar stem net alsof ze helium heeft doorgeslikt, iets waardoor ik ook moet lachen en vervolgens samen met haar weer naar de oppervlakte zwem waar ik mezelf op de kant trek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik zwom achter hem aan, en werd direct begroet door de warme zonnestralen die af en toe werden gehinderd door een wolkje.
    Ik zwom naar de kant, en bleef daar in het water zitten terwijl ik wat natte haarplukjes uit mijn zichtsvelde veegde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Iemand die Snape over wilt nemen? Kan nog eens leuk worden met Samantha 8D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''