• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:34 ]


    ars moriendi

    Babes ik moet weer verder. Tot straks (K)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Volgende week gaat Claire toch ook op vakantie?


    Ik ga volgende week ook weer weg, naar Spanje deze keer! (:


    The truth may be orange!

    Meh, ik wil ook naar Spanje


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Meh, ik wil ook naar Spanje

    Ik wil gewoon op vakantie, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ik wil gewoon op vakantie, hahaha.


    Ga met mij mee naar Zeeland, we hebben nog twee plekken vrij ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aria schreef:
    (...)
    Ik wil gewoon op vakantie, hahaha.


    Van mij mag je wel mee naar Spanje of Italië? (:


    The truth may be orange!

    Volgens mij heb ik mijn kamer nog nooit zo'n grote schoonmaakbeurt gegeven. Vind plekken en spullen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had...

    T0RRES schreef:
    Volgens mij heb ik mijn kamer nog nooit zo'n grote schoonmaakbeurt gegeven. Vind plekken en spullen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had...


    haha, same here. Vond een paar dingen die ik al twee jaar kwijt was ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahaha, ik ontdek hier net dat op 15 augustus België tegen Nederland speelt (: ik ben eens benieuwd wat dat gaat worden ;p


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:
    (...)

    Volgende week gaat Claire toch ook op vakantie?

    Claire gaat over 2 weken geloof ik, net als moi

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 14:26 ]

    Piazon schreef:
    Hahaha, ik ontdek hier net dat op 15 augustus België tegen Nederland speelt (: ik ben eens benieuwd wat dat gaat worden ;p

    0-0 haha
    België speelt niet goed (sorry :$) en als Nederland net zo beroerd speelt als op het EK haha

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    0-0 haha
    België speelt niet goed (sorry :$) en als Nederland net zo beroerd speelt als op het EK haha


    Ik heb net de huidige Belgische ploeg bekeken en op papier ziet dat er eigenlijk best goed uit, beter dan de laatste jaren. Maar ja, dat zegt natuurlijk niets (: Ik gok ook op gelijkspel, want ik vond Nederland best teleurstellend op het EK (no offense ;p)


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik heb net de huidige Belgische ploeg bekeken en op papier ziet dat er eigenlijk best goed uit, beter dan de laatste jaren. Maar ja, dat zegt natuurlijk niets (: Ik gok ook op gelijkspel, want ik vond Nederland best teleurstellend op het EK (no offense ;p)

    België speelt de laatste jaren wel wat beter, bij de EK kwalificatie deden ze het best goed vond ik, en ze hebben best goede voetballers, maar is het ook een team, want als je geen team bent met elkaar, dan speel je alsnog belabberd

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    België speelt de laatste jaren wel wat beter, bij de EK kwalificatie deden ze het best goed vond ik, en ze hebben best goede voetballers, maar is het ook een team, want als je geen team bent met elkaar, dan speel je alsnog belabberd


    Vandaar dat ik zei dat het er dus waarschijnlijk alleen op papier goed uitziet (: ze hebben een paar ontzettend goede spelers, maar op het veld lijken ze samen meestal gewoon een hoopje ongeregeld ;p
    Maar ja, Nederland kan je ook niet echt een team noemen hè en helaas was dat wel duidelijk op het EK :$


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Vandaar dat ik zei dat het er dus waarschijnlijk alleen op papier goed uitziet (: ze hebben een paar ontzettend goede spelers, maar op het veld lijken ze samen meestal gewoon een hoopje ongeregeld ;p
    Maar ja, Nederland kan je ook niet echt een team noemen hè en helaas was dat wel duidelijk op het EK :$

    Klopt helemaal
    Nja, misschien kan meneer van Gaal ze wel een lesje leren haha
    en Afellay en van der Wiel op de bank zetten (: