• Ik heb al jaren een nitonde ds lite ofzo
    Alleen ik doe er geen ene hol meer mee, dus ik wil ervan af
    Alleen zit er geen oplader meer bij, die ben ik al een jaar kwijt
    Verder zit er alleen een barst in dat ding vanboven zeg maar en zitten er vier spelletjes bij
    zou ik die kunnen verkopen zonder oplader? En voor hoeveel?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zonder oplader denk ik niet. Ik zou het alleszins toch nooit kopen zonder.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    misschien, als het screen niet kapot is en het nog perfect doet.


    -

    Zonder oplader is het moeilijk om te verkopen. Je kan het altijd proberen te verkopen voor een lage prijs :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik breng die dingen altijd naar de Game Shop, die geven er wel geld voor, maar volgens mij niet zo veel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Er zijn wel winkels waar je ze kan inruilen, alleen krijg je daar nooit zo heel veel voor. Misschien kan je proberen ergens zelf heel goedkoop er een oplader bij te krijgen en anders zou ik gewoon proberen of je er iets voor kan krijgen op bijv. Marktplaats of een rommelmarkt.


    “Love is a contradiction.”

    Frodo schreef:
    Zonder oplader denk ik niet. Ik zou het alleszins toch nooit kopen zonder.


    Life is full of fake people

    Gewoon proberen op Marktplaats misschien is er iemand die er wel wat voor over heeft...


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Frodo schreef:
    Zonder oplader denk ik niet. Ik zou het alleszins toch nooit kopen zonder.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Het ding verkopen zonder oplader zal je niet doen.
    De spelletjes kan je op een rommelmarkt smijten. Als je zelf eens staat, of vrienden staan, dan kan je vragen of ze dat erbij leggen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Persoonlijk zou ik het niet kopen, als er geen oplader bij zit en er een scheur in zit.
    En ik heb er al een. :')

    Je kunt zelf een oplader kopen? Ik had dat ook gedaan,maar dan bij mijn gsm. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dragneel schreef:
    Persoonlijk zou ik het niet kopen, als er geen oplader bij zit en er een scheur in zit.
    En ik heb er al een. :')


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Denk niet dat iemand een tweedehands DS wilt komen zónder oplader. Mijn vriendin verkocht die van haar, halfjaar oud en kreeg er 50 euro voor mét spellen erbij. Dus ik weet niet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.