• Hoi,
    sinds kort ben ik helemaal obsessed met de MTV serie Teen Wolf, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee of dat er hier verhalen over zijn dus ik besloot om er zelf maar ééntje te schrijven, maar kan niet kiezen tussen twee ideeën.

    1.Spencer is een rustige student die samen met haar broer Leo van de grote stad naar een simpel dorp verhuist. Ondanks haar 'maandelijke probleempjes' heeft ze een behoorlijk normaal leven, maar dit verandert helemaal als ze haar oog laat vallen op de jongen Scott. Scott is een jonge wolf en niet zoals Spencer opgegroeid met de 'ziekte'. Haar gevoelens voor Scott maken het voor Spencer erg moeilijk om haar emoties en vooral om haar dierlijke zelf onder controle te houden met alle gevolgen van dien.

    2. Spencer weet niet wat haar overkomen is als ze op een morgend wakker wordt in het midden van een bos. Ze kan zich alleen maar een paar rode ogen en een een stel dodelijke tanden herinneringen. Al snel komt ze erachter dat de aanval van het dier meer effecten had dan op het eerste geval leek. Ze gaat opzoek naar hulp en vind die dan uiteindelijk ook bij Derek, maar je innerlijke zelf onder controle houden blijkt niet altijd zo makkelijk te zijn.


    The soul needs autumn.

    Wejooooh, I love Teen Wolf!

    Derek, Isaac, Scott, woeeh. _O_

    Idee 2. c:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik ga ook voor idee twee ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Idee 2, indeed. c:

    1


    The walking dead <'3

    Ja twee!
    Pleaz beginnen :D Het lijkt me echt heel leuk!!


    I do what I want, whenever I want and I don't care.

    In eerste instantie kies ik voor één. maar twee heeft Derek, en die heeft ook een goed karakter! Hoe dan ook; ik zou 'm lezen!


    never regret things that made you smile.

    1 lijkt me het leukste :)


    Can't control my second personality