• Het gaat er eigenlijk niet om of ik het moet doen, maar of ik het op Quizlet moet zetten. Ik ben al bezig aan het verhaal, maar als er niet veel mensen geïnteresseerd in zijn, houd ik het voor mezelf of vertaal ik het naar het Engels (cat)

    Het idee (globaal): Kurt is naar Dalton overgeplaatst, Blaine is daar een leraar. (Het is dus niet het verhaal van 'Glee', maar er zitten wel elementen van de serie in, en alle karakters!)

    Preview: Fronsend bekeek Kurt de bordjes die naast de lokalen hingen, en zocht naar lokaal 114. Het lokaal bleek aan het einde van de gang te zitten, en Kurt haalde opgelucht adem. Twaalf minuten na de bel had hij zijn lokaal gevonden en kon hij beginnen aan zijn eerste les Italiaans.
    Kurt haalde een diepe zucht en streek zijn kleren glad. Toen duwde hij de deur open, liep met zelfverzekerde tred naar binnen en keek naar de klas. Er zaten niet veel leerlingen. Kurt schatte het op maximaal acht, maar voor hij de kans kreeg om ze te tellen, hoorde hij een stem vragen; ‘Hoi, ben jij de nieuwe leerling?’
    Kurt hapte naar adem, om zich daarna om te draaien en in dezelfde chocoladebruine ogen te kijken als die waar hij gisterenavond in keek.
    Alles dat hij zag, was hem. Zijn onenightstand. Zijn eerste.. Zijn leraar.

    Dus.. op Quizlet/niet op Quizlet?
    En weet er iemand misschien een titel?

    Alvast bedankt (cat)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Oeeeh, i like it :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hehe doen!
    Ik ga het zeker lzen!

    Niemand een idee voor een titel? *wenkbrauwwiebel*


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    *suckt at titels*
    sorry =3 maareh.. DOEN


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Titel Miss: Is High School love innocent?
    (Sorry Engels Suckt!)

    DemonaColfer schreef:
    Titel Miss: Is High School love innocent?
    (Sorry Engels Suckt!)


    It does: you're forgiven XD

    Innocent High School Love is het dan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dooeeeen.

    Titel: Love isn't always easy.


    I'm in love with you and all your little things

    Escritura schreef:
    *suckt at titels*
    sorry =3 maareh.. DOEN


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Doen (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'