• A Stolen Lovestory



    Kelly is negtien jaar en leeft als wolvenmeisje in L.A waar ze er een fantastisch leven leid.
    haar ouders die heel closé zijn met de familie Black hebben besloten om hun zoon en dochter aan elkaar uit te huwelijken, dat meteen in slechte beelden slaat bij Kelly. samen met haar beste vriendin Sharon gaat ze proberen om het huwelijk te saboteren op alle mogelijke manieren.
    maar wat ze ook probeert Jacob valt voor haar charmes en probeert haar te overtuigen om haar gevoelens ook op te biechten.
    maar wat hij ook probeert, it doesn't work


    no playa boy can be my lover

    GIFSoup

    GIFSoup

    @Vimpirecords
    - abo
    - kudo
    - comments / feedbacks
    - elke dag twee a drie hoofdstukjes + bijpassende soundtrack
    - komedie
    - drama
    - romantiek
    - i hopes you likes it :D
    - link : http://www.quizlet.nl/stories/94873/a-stolen-love--tayler-lautner-lovestory/

    intro :

    'volg me maar prinses.' 'ok Edward.' Edward was de meest gebruikte butlers naam en het leek me gewoon grappig om het te zeggen. paul toonde men kamer aan het eind van de gang, het was niet groot zoals mijn eigen kamer maar dat gaf niet. 'zo jij bent dus Jacob z'n verloofde hé?' en keek me met samen gevouwen armen aan. ' en wat gaat jouw dat aan?' ' ik begrijp niet waarom Billy jouw precies uitkoos, er zijn zoveel betere vriendelijkere meisjes als jij.' ik voelde men wolvenfurie opkomen en moest veel moeite doen om me te beheersen. ' verdwijn uit men kamer voor er gewonden vallen.' zei ik op een rustige en kalme toon.
    grijnzend stapte Paul naar buiten en meteen liet ik me neervallen op bed. eigenlijk had hij wel gelijk, waarom ik? er zijn zoveel andere meisjes dan mij, waarom ik?


    soundtrack



    en extra extra :D

    ik ben opzoek naar de beste vriendin van Sharon die ook mee gaat helpen aan het huwelijk sabotage :p

    dus wat heb ik nodig?

    - uiterlijk
    - karakter
    - naam natuurlijk ^.^
    - haar ideen om het huwelijk te saboteren

    en dan nog een tweede wolvenmeisje de zus van Jacob Black ( ja het wordt een grappig verhaal ^.^ )

    - uiterlijk
    - korte biografie
    - karakter


    nobody's perfect