• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dashed schreef:
    {kut olivia ;c Vigro gaat haar slaan x3}


    [thaha da wil ik zien :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [word hij dan niet aangeklaagd? Volgens Olivias vader is ze vn de trap gevallen? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {achja, ze komt vast nog wel een keer voor^^}


    On wednesdays we wear black

    [Inderdaad ma ik kom vanavond wel nog online. Moet nu van de pc. Verjaardagsfeestje vn mijn moeder.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Ty kan wel blijven. Als jij maar gaat,' plaagde ik Alex. Ik stak mijn tong uit. Dat wordt nog leuk morgen als ik zo naar de lessen ga. Jaloerse Ty. Ik deed het raam open en liet me naar achteren vallen. Ty schrok. Ik viel naar beneden en liet mijn vleugels wat werk doen. Ik vloog langs het raam naar het dak. Ty keek uit het raam naar beneden. Toen liet ik me vallen. Met een keiharde gil viel ik omlaag. Mijn zwaard haalde ik uit zijn schede en sneed een plukje haar af. Ik gooide het in de lucht en het veranderde in rozen. Zwarte rozen. Ik plukte er eentje uit de lucht en stak die in mijn haren. 'Vleugels,' pestte ik Ty.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LostMagic schreef:
    [word hij dan niet aangeklaagd? Volgens Olivias vader is ze vn de trap gevallen? xd]

    {joh, het is een demon hij kan in de lucht gaan wonen als hij wilt xd}


    On wednesdays we wear black

    LostMagic schreef:
    [Inderdaad ma ik kom vanavond wel nog online. Moet nu van de pc. Verjaardagsfeestje vn mijn moeder.]


    {Gefeliciteerd :D en doegg'x}


    On wednesdays we wear black

    [bye :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Madeleine Price

    Ik verscheen weer in mijn kamer en liep naar Noah toe. "En? Klaar?"
    "Ja." knikte hij. "Hier is het." Hij gaf me het papier aan en ik zuchtte. Dat werd een tijdje concentreren. Na een kwartier zei ik. "Je kamer is achter de bibliotheek. Ergens staat een rode deur. En nu geen gezeik meer."
    "Is goed, thanks." En hij liep weg. Eindelijk. Ik ging op bed liggen en sloot even mijn ogen.


    If we burn, you burn with us. <3

    Tyson Rush, vampier.
    'Hou je kop toch, spleetoog,' hoorde ik haar mompelen. Hierdoor moest ik lachen. Spleetoog? Kom op. Kon ze niks beters verzinnen dan dat? Ik voelde me er niet echt geïntimideerd door – sterker nog, juist niet. Ik vond het wel lachen wat ze deed en vond dat ze ook best genoeg lef hiervoor had, maar zoals ik al eerder zei. Het was niet handig om dit tegen iedereen te doen, want dan kon ze het ook terug verwachten.
    Dan opeens stond de demon op vanuit zijn stoel en ging vlak voor me staan. 'Problemen vampiertje?' Vroeg hij. 'Ga even een badeend leegzuigen ofzo.'
    Ik grinnikte, keek hem koeltjes aan en schraapte mijn keel: “Ik zuig veel liever egocentrische demonen leeg. Hebben we daar ten minste één minder van op de wereld.” Beet ik hem terug.
    Ik voelde me totaal niet bedreigd door de demon. Eerder nog, ik vond het wel komisch. Demonen hadden totaal geen gevoel en konden het niet schelen wat er met de ander gebeurde, maar nu probeerde hij even stoer en cool te doen. Ik kreeg een minachtende glimlach hierdoor op mijn gezicht. Laat me toch niet lachen, vieze demon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ben terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    xEques schreef:
    Adora Witchsinner
    'Ty kan wel blijven. Als jij maar gaat,' plaagde ik Alex. Ik stak mijn tong uit. Dat wordt nog leuk morgen als ik zo naar de lessen ga. Jaloerse Ty. Ik deed het raam open en liet me naar achteren vallen. Ty schrok. Ik viel naar beneden en liet mijn vleugels wat werk doen. Ik vloog langs het raam naar het dak. Ty keek uit het raam naar beneden. Toen liet ik me vallen. Met een keiharde gil viel ik omlaag. Mijn zwaard haalde ik uit zijn schede en sneed een plukje haar af. Ik gooide het in de lucht en het veranderde in rozen. Zwarte rozen. Ik plukte er eentje uit de lucht en stak die in mijn haren. 'Vleugels,' pestte ik Ty.


    Tyler Jacob Loghwood
    'Ik ga ook.' zeg ik dan. 'Je bezorgt me nog een hartattack.' Ik meen het. Ik ben elke keer weer bang dat haar iets overkomt. Toen ze haar uit het raam liet vallen en toen ze haar van het dak liet vallen of als ze flauwvalt zoals daarnet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas grinnikte en stond op. "Ofcourse." zei hij en liep door de muur heen. De gang was zoals altijd verlaten en Lukas stak zijn hand in zijn broekzak. "Where to begin miss?" vroeg hij aan Avelin.


    kindness is never a burden.

    Adora Witchsinner
    'Watje,' plaagde ik hem. 'Hoe laat is het eigenlijk?' Ik vloog door het raam binnen en vouwde mijn vleugels op. Ik haalde de zwarte roos uit mijn haar. Rode tranen, bloed. Bloed? Ik keek en ik zag dat ik mezelf had opengehaald toen ik mijn zwart terugstak. 'Shit.' Ik heelde mezelf.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik besluit hier niet te blijven. Ik heb geen zin in vragen van Madeleine of wie dan ook. Ik loop naar terug de kamer in, pak de tas met boeken en steek het bandje erbij. Mijn sleuteltje van mijn dagboek heb ik met moeite aan een ketting gehangen omdat ik het armbandje niet meer kan aandoen. Ik loop door de gang en snel me naar buiten. Laat niemand die me kent me gezien hebben! Ik loop naar het bos en twijfel even. Wat als die wolf? Ik schud mijn hoofd. Gewoon niet zo ver gaan deze keer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'