• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    xEques schreef:
    Adora Witchsinner
    'Watje,' plaagde ik hem. 'Hoe laat is het eigenlijk?' Ik vloog door het raam binnen en vouwde mijn vleugels op. Ik haalde de zwarte roos uit mijn haar. Rode tranen, bloed. Bloed? Ik keek en ik zag dat ik mezelf had opengehaald toen ik mijn zwart terugstak. 'Shit.' Ik heelde mezelf.


    Tyler Jacob Loghwood
    '14 uur of zo.' zeg ik en loop even naar haar om haar een klein kusje te geven. 'Doe niets stoms zoals flauwvallen he? Dit keer is er niemand die zijn shirt kapot kan trekken.' Ik glimlach even en loop naar de deur. 'Tot straks Evangeline.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {mogen demonen vuur oproepen? dat ze zeg maar een vlammetje op hun hand kunnen laten opkomen en dingen kunnen aansteken?}


    On wednesdays we wear black

    [ja demonen kunnen alles dat met warmte en vuur te maken heeft]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Oke nu had de vampier me boos gemaakt, niet slim. 'luister eens goed jij arrogante bloedzuigende eikel.' Ik liet een vlammetje op mijn handpalm zien. 'Als je ook nog maar een vinger uitsteek richting dit meisje hier, dan zal ik zeker niet aarzelen maar je gewoon in een hoopje as laten verbranden,begrepen?' Ik ging dichterbij staan en streek met het vlammetje over zijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 20:16 ]


    On wednesdays we wear black

    LostMagic schreef:
    [ja demonen kunnen alles dat met warmte en vuur te maken heeft]


    {beter^^}


    On wednesdays we wear black

    [thaha go Virgo ! xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Ik zuig veel liever egocentrische demonen leeg. Hebben we daar ten minste één minder van op de wereld,' bijt de vampierjongen terug.
    'Luister eens goed jij arrogante bloedzuigende eikel,' begint Vigro en hij laat een vlammetje op zijn handen verschijnen. 'Als je ook nog maar een vinger uitsteek richting dit meisje hier, dan zal ik zeker niet aarzelen maar je gewoon in een hoopje as laten verbranden, begrepen?' Hij gaat wat dichterbij hem staan en strijkt met het vlammetje over zijn gezicht.
    Ik zucht even waarna ik een stap naar voren doen en Vigro's arm wegtrek. Okee, ergens is het wel lief wat hij doet maar ik kan mijn eigen gevechten wel vechten. Ik werp Vigro weer een waarschuwende blik toe waarna ik me op vampierjongen richt. 'Hou gewoon die vieze sigaretten van je bij me vandaan,' zeg ik op een rustige toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 20:36 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Virgo Dules
    Verontwaardigd keek ik skyler aan. Ze zet me gewoon voorschut waar die vampier bijstaat, ik keek even ongelovige naar haar en besloot toen om weg te gaan, ze wou het toch zelf opossen? Nouw dan wensde ik haar succes.'Ik zie je wel weer,doei.' Zei ik tegen skyler en maakte een pistool beweging naar de vampier zijn hoofd en liep toen weg.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik durf toch het bos niet meer in vandaag en blijf aan de rand zitten. Het zwaarste boek ligt opengeslagen op mijn schoot. Er is een 30 bladzijden lange uitleg over Wolfkinderen in te vinden. Nu zit ik aan bladzijde 2 van de 30. Pagina 465 dus. Ik zucht en lees aandachtig verder. Mijn arm prikt maar ik voel niets door de pijnstillers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Dat zal nu niet zo snel gebeuren hoor. Tot morgen denk ik dan maar.' Als Evangeline ging ik slapen. Een lange nacht zou me goed doen. Ik veranderde toch maar naar Adora en viel in slaap.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [abo]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik loop terug naar mijn kamer benieuwd of Lily daar zou zijn. Ik zucht. Waarom maak ik alles zo ingewikkeld. Dat is eigenlijk een vaststelling en geen vraag. Tjah. Ik laat me op mijn bed vallen en pak mijn ipad.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Na een tijdje ben ik het beu en steek een kaartje tussen het boek die ik naast me leg. Op dit moment ben ik jaloers op de speciale mensen op deze school. Ik zou Olivia zo kunnen terug pakken. Jammer genoeg past wraak nemen niet bij mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Mokkend liep ik de grote trappen op naar mijn kamer en sloeg de deur hard dicht. Ik kon soms echt heel boos zijn, zoals nu. Ik gooide een vaas tegen de muur waar het in scherven uitbarstte en naar benenden dwarrelde alsof het veertje waren. Ik liep naar het raam en keek naar buiten om rustig te worden, ik boog voorover en leunde met mijn handen tegen het balkon, ik zuchtte even en keek naar buiten.


    On wednesdays we wear black