• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine - Demon
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Ik ben over het algemeen niet zo netjes.'' gaf ik grinnikend toe, en haalde de inhoud eruit om vervolgens op te vouwen.
    Inclusief mijn beha's, ondergoed, maar dat boeide me niet zoveel. Ik had over het algemeen best veel kleding meegenomen, zag ik nu.
    ''Hoe laat is het eigenlijk?'' vroeg ik hem, terwijl ik geconcentreerd bezig was met opvouwen, wat me niet echt lukte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -nevermind.. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Hoe laat is het ongeveer in de rpg?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [topics]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {topics}


    On wednesdays we wear black


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik schud de hand van Naya en denk even na. Ik kan moeilijk zeggen he Naya wat ben jij? Ja dat zou echt perfect gaan. Hoor mijn sarcasme.


    Tyler Jacob Loghwood
    Ik bloos even. 'Ik weet niet. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.' maar ik hoop van wel, voeg ik automatisch eraan toe. Ok normaal doe je dat omdat mensen dat niet verstaan maar hier kan ik het even goed luidop zeggen. 'Als ik je wil verrassen weet je het al.' zeg ik nu met een pruillipje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Náh, ik heb gehoord dat ze lelijk is,' zegt hij schouderophalend.
    Klootzak.
    'Nou, dat is dan heel erg jammer voor je,' zeg ik op een sarcastische toon.
    Hij begint hard te lachen als ik heb gezegd dat hij op moet houden met die sigarettenrook. 'En wat wil je dan doen, kleintje?' grinnikt hij. 'Wil je nou serieus een 238-jarige vampier uitdagen?' lacht hij er minachtend achteraan.
    'Hou je kop toch, spleetoog,' mompel ik.
    Hij neemt weer een trek van zijn sigaret waarna hij die op de grond laat vallen en die uittrapt. Ik trek een vies gezicht als hij weer de rook vlak voor mij uitblaast maar nu kan ik helaas niet verder naar achteren aangezien ik al tegen de tafel aan sta.
    Als de rook weg ik kijk ik hem geïrriteerd aan. 'Ik zei níet doen,' sis ik waarna ik hard met mijn vinger op zijn borstkas prik, hoewel hij daar waarschijnlijk niks van voelt.
    'Problemen vampiertje?' zegt Vigro ineens. Hij komt overeind en gaat tussen mij en de vampierjongen instaan. 'Ga even een badeend leegzuigen ofzo.'
    Ik zucht even en rol met mijn ogen. Dat ik een meisje ben wil nog niet zeggen dat ik mijn eigen problemen niet kan oplossen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 14:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    Catherine - Demon
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Ik ben over het algemeen niet zo netjes.'' gaf ik grinnikend toe, en haalde de inhoud eruit om vervolgens op te vouwen.
    Inclusief mijn beha's, ondergoed, maar dat boeide me niet zoveel. Ik had over het algemeen best veel kleding meegenomen, zag ik nu.
    ''Hoe laat is het eigenlijk?'' vroeg ik hem, terwijl ik geconcentreerd bezig was met opvouwen, wat me niet echt lukte.


    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Hmm.. Ik ook niet echt' Gaf ik toe terwijl ik tegen de deuropening leunde, 'Hoe laat is het eigenlijk?' Vroeg ze vervolgens, 'Volgens mij iets van 2 uur ofzo' Andwoorde ik, zelf had ik nooit een horloge om omdat dat ontzettend onhandig was als je veranderde, dan kreeg je een weerwolf met een horloge om zijn poot.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic zei op 20 juli 2012 - 8:55:

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik bloos even. 'Ik weet niet. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.' maar ik hoop van wel, voeg ik automatisch eraan toe. Ok normaal doe je dat omdat mensen dat niet verstaan maar hier kan ik het even goed luidop zeggen. 'Als ik je wil verrassen weet je het al.' zeg ik nu met een pruillipje.


    Adora Witchsinner
    'Voor alles is een eerste keer Ty. En over die verrassingen, dat komt wel goed hoor. Zovaak lees ik je gedachten niet.' Ik keek hem aan. Ik voelde me helemaal warm worden. Nog nooit had ik dit gevoeld. Warm, het gaf een goed gevoel. En dat allemaal door Ty.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catherine - Demon
    Van binnen vloekte ik.
    Dat betekende dat ik nog wel even zou moeten wachten, als ik wou eten. En geloof me, dat wou ik. Ik voelde me met de minuut zwakker worden, en dat feit irriteerde me.
    Ik werd een tikkeltje gefrustreerd van het feit dat het opvouwen niet lukte, en gooide alles maar in de kast. Laat maar zitten dan.
    Ik sprong op. ''Waar is jouw kamer?'' vroeg ik hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Madeleine Price

    "Toch fijn dat je een soort van familie hebt, dan. Ben je niet helemaal alleen op de wereld." Ik manifesteer een horloge. "Trouwens, ik moet gaan. Mijn broertje wacht op me, sorry. Ik zie je nog wel een keer." Ik manifesteerde mezelf weer naar mijn kamer.


    If we burn, you burn with us. <3

    Tyler Jacob Loghwood
    'Mag ik iets proberen?' vraag ik zachtjes en kijk haar in haar ogen. Ik leg mijn hand in haar hals en wacht op een antwoord. Alex verklaart me voor gek als hij wist wat ik nu voel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naya Wednesday, Weerwolf.
    Naya zag de nieuwsgierigheid in Elena's ogen en ze grinnikte. "Ik ben een weerwolf." zei Naya. "Dat wilde je toch weten, sterveling?"


    kindness is never a burden.