• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:21 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Tyler Jacob Loghwood
    'Adora? Je zei toch dat geen mens je godinnengedaante mocht zien? Ik en Alex zijn half mens.' zeg ik twijfelend. Ik weet niet of dit zo'n goed idee is Evangeline voeg ik er in mijn gedachtes aan toe. Ik wil niet dat Alex weet dat ik haar godinnennaam ken.

Adora Witchsinner
    'Geen mens. Halfmensen tellen niet. Die zijn niet geheel menselijk. Ik verzeker je, jullie zullen er geen last van hebben.' Ik keek naar Ty en vervolgens naar Alex. Zijn mond hing een beetje open.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Tyler Jacob Loghwood
    Ik zie haar naar Alex kijken dus ik kijk ook even naar hem. 'Volgens mij snapt hij er niets van.' grinnik ik en denk even na. 'Alex, Adora is de godin van de gedachtes. Zij heeft ons gedachtes gegeven toen we klein waren en kent onze geschiedenis. Ze kan ook onze gedachtes horen dus wees maar een beetje beleefd in je gedachtes.' zeg ik tegen hem en heb moeite om niet in lachen uit te barsten. 'Goed uitgelegd?' vraag ik aan Adora.

Adora Witchsinner
    'Jup, perfect. Mijn godinnennaam is Evangeline trouwens enne, omdat jullie het zijn zal ik proberen niet zo vaak jullie gedachten te lezen. Ogen even dicht.' Ik liet me veranderen in Evangeline. 'Ogen weer open.' Ik stond in mijn godinnenkleren en mijn gouden haren hingen in golven langs mijn vleugels.

Elena Yana Bennett |stervelijk|
    Ik stap terug uit en bedank de man. Ik kijk even om me heen. Waar is dat huis ook alweer? Ik denk even na en herrinner het me dan. Ik loop naar links en volg de straat, ga dan naar rechts en weer naar links, dan rechtdoor en zo verder tot ik op een groot landhuis uitkom aan de rand van de stad. Ik zucht en loop naar de voordeur. Ik druk de bel in en wacht geduldig. De deur word opengedaan door... Olivia. 'What the hell doe jij hier!' roept ze en kijk me walgend aan. 'Jij zei dat als ik je vader wou spreken ik naar hier moest komen dus hier ben ik.' zeg ik kalm. Vroeger zou ik hebben teruggedeinst en een excuses hebben gemompelt maar ik ben een beetje verandert door Virgo zijn peptalk. 'Dus waar is je vader?' vraag ik kalm. 'Jij blijft met je smerige hoerepoten van mijn huis.' sist ze en maakt geen aanstalten me binnen te laten. 'Olivia? Wie is daar?' hoor ik haar vader roepen. 'Het is Elena Bennett.' roep ik in Olivia's plaats terug. Ze werpt me een moordende blik toe en gaat aan de kant als haar vader 'Elena? Wat een verassing. Kom maar binnen.' terugroept.
    Ik ga naar binnen en loop naar het bureau waarvan de stem kwam. 'Meneer Tormen.' glimlach ik. 'Ik moet u wat vragen.' Ik en meneer Tormen komen redelijk overéén. Ik moest ooit eens een project maken met Olivia voor school en we raakten dan aan de praat over wetenschap. 'Vraag maar.' zegt hij. 'Wat zijn wolfkinderen precies?' vraag ik hem en hij denkt even na. 'Ik kan het niet echt uitleggen maar ik heb hier wel een paar boeken over.' zegt hij en loopt even weg. Dan komt hij terug met een stuk of 5 boeken. Hij duid me aan te gaan zitten en gaat naast me zitten. Hij slaat het eerste boek open. 'Ik zoek wel even naar een uitleg. Ga jij maar wat drinken vragen aan Olivia dan kunnen jullie wat bijkletsen.' Ik zucht. Deze man denkt echt dat ik en Olivia vriendinnen zijn. Ik loop naar de keuken waar ik Olivia haar blik op me voel branden. Ik draai me om om te vragen waar het drinken is en voel haar hand op mijn wang. Een branderig gevoel trekt door mijn wang. Ze heeft me geslagen. Alweer. 'Serieus Olivia? Je hebt nu toch al wat je wilde? Ik ben van school verandert.' Ze kijkt me bitchy aan.

[wauw één vn de langste stukken die ik al heb geschreven in een RPG]

Tyler Jacob Loghwood
    'Wauw.' kan ik alleen uitbrengen. Oke dit is nu zeker weten een droom. 'Alex knijp me even. Ik denk dat ik droom.' mompel ik en Alex kijkt me even versuft aan en knijpt dan in mijn arm. 'Auw? Niet zo hard.' zeg ik maar kan mijn blik niet van Adora afwenden.

Adora Witchsinner
    'Zeg maar hallo tegen Evangeline, Gedachtengodin. Hallo, aarde aan Alex en Ty!' Ik knipte met mijn vingers voor hun ogen, maar ze bleven maar staren.

Elena Yana Bennett

'Ik moet je wat tonen. Dan versta je het wel.' zegt ze met een grijns. Ik vertrouw het niet echt maar knik dan toch. Ze loopt terug de gang op naar boven. Boven op de trap blijft ze staan en ze kijkt naar iets achter me. Ik ga voor haar staan en vraag 'Wat wil je nu tonen?' Ze kijkt me aan, grijnst en zet haar handen hard op mijn schouderblaren. 'Dit!' roept ze terwijl ik val op de trappen en verder naar beneden val. Ik beland met een luide klap op de koude vloer en voel een stekende pijn door mijn rechterarm trekken. Ik gil even kort en zie door de waas van tranen Meneer Tormen het bureau uit stormen. 'Wat is er hier gebeurt?' vraagt hij bezorgt. Olivia begint naar beneden te rennen en knielt naast me neer. 'Elena? Elena? Gaat het wel. Ze is gevallen pap. Ik wilde haar mijn nieuwe kamer tonen en ze zette haar voet verkeerd en voor ik het wist lag ze hier op de grond.' Zo'n leugenaarster. 'Het is al goed Olivia, jij kan er niet aan doen. Kom Elena, we brengen je naar de dokter. Je mag mijn boeken wel lenen.' Hij tilt me op als een klein kind en draagt me naar hun auto. Ik word op de achterbank gelegd en Olivia gaat naast haar vader zitten. 'Rijden pap.' zegt ze en de auto word gestart.
    Ze rijden naar de dichtbijzijndste dokter. 'Haar arm is gebrokken, ze heeft een paar blauwe plekken maar voor de rest is er niets ernstigs.' zegt de dokter en doet gips om mijn arm. Hij zegt tegen Olivia's vader wanneer ik terug moet. 'Ik kom je wel halen dan, je vader zal vast geen tijd hebben.' zegt meneer Tormen. Ik knik en we lopen terug naar de auto. 'Ik zal je wel naar school voeren.' zegt hij weer en ik knik slechts. Op school aangekomen geeft hij me een zak met de boeken in. 'Weet je zeker dat ik je niet moet helpen?' vraagt Olivia schijnheilig. Even speel ik met de gedachte haar aan een vampier te geven maar dan schud ik mijn hoofd. 'Nee dank je.' Ik stap uit en loop rechtstreeks naar mijn kamer. Hoe ga ik die blauwe plekken en de gebroken arm nu weer uitleggen?

xEques schreef:
    Adora Witchsinner
    'Zeg maar hallo tegen Evangeline, Gedachtengodin. Hallo, aarde aan Alex en Ty!' Ik knipte met mijn vingers voor hun ogen, maar ze bleven maar staren.

Tyler Jacob Loghwood
    Ik probeer mijn blik echt aftewenden maar het lukt me niet echt. Na een paar minuten lukt het me toch. 'Sorry het is overweldigend.' glimlach ik verontschuldigend en geef Alex een klap tegen zijn kop. 'Sta niet zo naar haar te staren.' zeg ik nu iets jaloers.

[broederruzie. lijkt me wel leuk om Alex ook verliefd te laten worden op Adora]
    Adora Witchsinner
    Ik grinnikte even. 'Nou jongens, ik ga terug naar mijn gewone staat. Of zal ik zo blijven?'

[kan da nie goe schrijven xd is een beetje raar]

Tyler Jacob Loghwood
    'Kies jij maar. Het is jouw lichaam' zeg ik en kijk even naar Alex die nog steeds staart. Ik voel me kwaad worden. 'En serieus Alex. Stop. Met. Staren.' grom ik. Ben ik nu serieus jaloers? Ben ik verliefd op Adora? Ik weet niet meer wat ik moet denken van deze situatie.

Adora Witchsinner
    Ik zag dat Ty het moeilijk had. Tijd om wat dingen op te helderen dus. Ik las zijn gedachten. Jaloers, verliefd maar weet het niet. 'Ja Ty, je bent verliefd. Ik blijf nog wel even zo. Misschien ben ik morgen ook wel Evangeline. Maar inderdaad, Ty heeft gelijk Alex. Stop met staren.'

Elena Yana Bennett |sterveling|
    Madeleine en Noah zijn nog steeds in mijn kamer maar ik glip langs hen, pak een kleedje uit de kast en loop naar de badkamer. Ik kijk zuchtend in de spiegel. Ik zie er niet uit. Ik kleed me voorzichtig uit en kijk even of de dokter iets niet gezien heeft van wonden. Ik voel iets warms over mijn rug lopen en ik voel eraan. Ik houd mijn hand weer voor mijn gezicht. Bloed. Ik draai me een beetje om zodat ik mijn rug kan zien en zie dat ik net onder mijn haarlijn een wonde heb. Ik pak een pleister en leg hem erop met veel moeite. Dan was ik me, doe het kleedje aan en borstel mijn haren. Ik weet dat mijn blauwe plekken nu zichtbaar zijn maar ik kan niet anders met dit gips. Ik kijk even in de spiegel. Nu is het al wat beter.

{kut olivia ;c Vigro gaat haar slaan :D}

[ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:41 ]

On wednesdays we wear black

xEques schreef:
    Adora Witchsinner
    Ik zag dat Ty het moeilijk had. Tijd om wat dingen op te helderen dus. Ik las zijn gedachten. Jaloers, verliefd maar weet het niet. 'Ja Ty, je bent verliefd. Ik blijf nog wel even zo. Misschien ben ik morgen ook wel Evangeline. Maar inderdaad, Ty heeft gelijk Alex. Stop met staren.'

Tyler Jacob Loghwood
    Ik word knalrood en probeer niet naar haar te kijken. Alex wend nu eindelijk ook zijn blik af waardoor ik even opgelucht zucht. 'Misschien kunnen we maar beter gaan.' stamelt hij en loopt de kamer uit. Ik sta nog steeds op dezelfde plaats waar ik daarnet stond. 'Ehm...' mompel ik. Oke dit is genant voor mij.