• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    xEques schreef:
    Adora Witchsinner

    'Godverdomme jij stomme klootzak, Arthur dit zal je bezuren. Een laag met ijs verschijnt tussen ons en ik ren weg. Weg van deze plek. Op het moment dat ik door de poort wil rennen word ik vastgepakt. 'Dit keer kom je niet zo snel van me af.' Nog een snee in mijn arm en een in mijn been. Ik ren door de poort. Ik val in de duisternis. Langzaam kom ik bij bewustzijn. Ik hou mijn ogen dicht. Never nooit niet doe ik die open. Alex stond er bij en Ty.


    Tyler Jacob Loghwood
    Haar arm begint nog harder te bloeden van een 2de snee net als haar been. Ik scheur mijn t-shirt in repen aangezien Alex zo lang wegblijft en begin haar arm en been te verbinden. 'Adora? Hoor je me? Doe alsjeblief je ogen open.' smeek ik en druk een klein kusje op haar lippen. Ik voel me zo hulpeloos. Ze word aangevallen door iets wat ik niet kan zien en waar ik haar niet tegen kan verdedigen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {@LostMagic: ik kan wel even met vigro antwoorden alleen ik denk dat jouw personage dan ook ruzie krijgt met tyson de vampier XD}


    On wednesdays we wear black

    Adora Witchsinner

    Gelukkig, Alex was weg. 'Leuk je weer te zien Ty,' fluisterde ik, met een klein lachje. Ik keek naar mijn arm. 'Arthur,' siste ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    |LostMagic zegt: Het is niet erg :P
    Poeh zegt: Ze is boterhammen aan het eten. XD|


    kindness is never a burden.

    [ik reageer zo, beetje druk atm x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas grinnikte en stond op. "Ofcourse." zei hij en liep door de muur heen. De gang was zoals altijd verlaten en Lukas stak zijn hand in zijn broekzak. "Where to begin miss?" vroeg hij aan Avelin.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 14:20 ]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    |LostMagic zegt: Het is niet erg :P
    Poeh zegt: Ze is boterhammen aan het eten. XD|


    {haha, oke ^^}


    On wednesdays we wear black

    xEques schreef:
    Adora Witchsinner

    Gelukkig, Alex was weg. 'Leuk je weer te zien Ty,' fluisterde ik, met een klein lachje. Ik keek naar mijn arm. 'Arthur,' siste ik.


    Tyler Jacob Loghwood
    'Wie is Arthur?' vraag ik haar 'En wat is er net gebeurt.' Ik ril even van een briesje die uit het raam komt. 'Ehm mag ik een deken gebruiken? Het is hier niet zo warm en aangezien mijn t-shirt om je arm en been zit?' ik glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Arthur was een klasgenootje van me. Nu is hij Zwarte Magiër.' Ik rilde toen ik er aan dacht. Ty zat lekker met zijn deken. 'Hij heeft me gesneden met een mes. Hij noemde me bij mijn godinnennaam.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik zie haar rillen en doe het deken ook over haar heen zodat we er met 2 onder zitten. 'Hoe kan het dat hij je kwetst in je gedachten en zo ook in het echt?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Wat moet je slet?' vraagt ze. 'Ik wil je vader spreken.' zeg ik tegen haar. Kalm blijven. 'Vergeet het. Als je hem wil spreken moet je naar hier komen.' zegt ze en hangt op. Fantastisch. Ik loop naar de kantine en zie Virgo staan tussen 2 mensen in. 'Ken jij iemand die me Los Angeles kan brengen?' vraag ik Virgo.


    [aangepast :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Dat kan als je als Zwarte Magiër zijnde een godin verwond die in een menselijk lichaam zit en niet in haar godinnenuiterlijk. Een mens zou mij nooit mogen zien als de Gedachtengodin Evangeline.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Virgo Dules
    Ik kijk verward naar elena op, slechte timing elena, slechte timing. 'Los angeles?' Ik richt mijn aandacht even op Elena, inplaats van op de vampier. Ik haal een papiertje uit mijn zak en kijk er even naar, ja dit was de goede. Ik geef het papiertje aan haar. 'Bel dit nummer en zeg dat je mij kent.' Ik frons even. 'Vanavond ga jij mij vertellen wat je daar gaat doen.' Ik kijk haar streng aan maar richt mijn aandacht dan weer op de vampier die nog steeds met zo'n vage vampier lust blik naar skyler zit te kijken.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 15:10 ]


    On wednesdays we wear black

    Tyler Jacob Loghwood
    'Evangeline? Mooie naam.' glimlach ik maar die glimlach verdwijnt direct weer.
    'Wil je nu zeggen dat hij je altijd kan aanvallen wanneer hij wil als je in dit lichaam zit?' Ik begin ietsje te panikeren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner

    'Nee, alleen als ik op mijn zwakst ben. Hevige emoties zorgen daarvoor en dan nog kan het alleen als ik buiten bewustzijn ben. Je moet niet zo bang zijn. Bedankt trouwens, ik heb zelf een hekel aan de naam Evangeline. Het herinnert me aan een slechte tijd. Maar als je mij zo wilt noemen, ga je gang. Uit jouw mond klinkt het beter dan toen ze het iedere keer zeiden vroeger.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen