• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'



    [i'm freaking out xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [kweet ni wat te doen... iemand die met Elena wil praten?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |OEH OEH! TAKE WILL! TAKE WILL! |


    kindness is never a burden.

    Avelin Cyrille June

    Avelin Keek rond, maar zag vrij weinig, op zulk soort momenten had ze gewild dat ze Lukas zijn hand vast kon houden, maar als ze dat zou doen zou ze er dwars door heen vallen. "W-wat bedoel je met n-niet goed?" Avelin sloeg een kleine gil toen de deur uit het niets dicht viel. "L-lukas...w-wat is n-niet goed?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Hij negeerde Avelin en ging terug overeind staan. "We moeten weg. Nú." zei hij en draaide zich om naar Avelin. Luke deed zijn handschoen aan en nam Avelins hand vast.

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will liep het bos terug uit en zag aan de rand van het schoolplein een meisje zitten roken. Een weerwolf zo te ruiken. Niet die kant op. Aan Wills rechterkant zat ook een meisje. Met bruin haar en een donkere huid. Hij liep naar haar toe. "Hallo? Kan ik je helpen?" vroeg hij.


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Ehm- niet dat ik weet.' zeg ik en glimlach flauwtjes. 'Ik verveel me gewoon.' Ik trek mijn benen een beetje op maar blijf gewoon liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will grinnikte en ging naast haar zitten. "Kan ik je helpen van die vervelende verveling af te raken?" vroeg hij.


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Misschien wel.' grinnik ik. 'Elena Bennett.' stel ik mezelf voor. 'Sterveling.' voeg ik er nog aan toe. Ik zie wel hoe hij reageert. Als hij van me walgt weet ik tenminste uit wiens buurt ik moet blijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Avelin Cyrille June

    "M-maar waarom dan?" Paniekerig keek Avelin om haar heen, ze zag niets behalve duisternis, en waar de deur was, tja dat was een raadsel aangezien hij dicht gevallen was. "Lukas de deur is dichtgevallen" piepte ze. Avelin kreeg het benauwder met de minuut, en wist zich geen raad.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas draaide om zich heen en een grom sloeg in als een donderslag. De kelder moest een gigantische zaal zijn want de echo zou Lukas' nekharen overeind laten staan, ware het niet dat hij dood was. "Die kant op." zei Lukas en trok Avelin mee wég van het ding dat de grom veroorzaakte. Lukas kon niet meer logisch nadenken, het enige wat hij dacht was waarom men een monster onder een school zou verstoppen.

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will knikte,"William Hyde, vampier." hij wist al dat ze een mens was. Fantastische geur. Het lekkerste parfum.


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik glimlach even. Als hij me kwaad had willen doen kon hij het daarnet ook dus ja. 'Wauw. Nu ken ik al een heks, weerwolf, demon en vampier op 1 dag en dan te denken dat de twilight fans er alleen van kunnen dromen.' het komt droog uit mijn mond waardoor ik even moet grinniken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Avelin Cyrille June

    Een huivering kroop via haar ruggengraat omhoog en Avelin knikte. Ze volgde Lukas, althans hij trok haar mee en zij hobbelde achter hem aan, terwijl ze om zich heen keek, nogsteeds niets anders dan duisternis. "I-ik ben bang..." gaf ze dan uiteindelijk ook toe. Angstig keek ze om zich heen, alles hier in de kamer maakte dat ze het nog benauwder kreeg.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Er moest toch ergens een andere deur zijn. "We komen hier wel uit." zei Lukas. Het klonk niet zo overtuigend als hij zou willen maar probeerde enkel Avelin en zichzelf gerust te stellen. Een tweede diepe grom klonk gevolgd door een luid gekras. Alsof duizenden scherpe nagels over een schoolbord krabden.

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will grinnikte,"Wen er maar aan. Wie weet dat hier nog schuilhoud." Hij keek naar de zon en toen naar zijn ring. Mooie ring. "De Twilight fans komen hier niet." zei hij grijnzend zoals Embry of whatever wie van de wolf pack tegen Bella. Yup, hij kende de boeken, maar enkel omdat zijn zussen zo kikten op verhalen over zichzelf.


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Gelukkig.' grinnik ik. 'Weet je dat er zelfs fans zijn die Bite me in hun nek aten tatoeëren? Gestoord.' voeg ik eraan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Avelin Cyrille June

    Avelon sloeg een kleine gil, en klemde zich aan Lukas vast voor zo ver dat mogelijk was. "Het k-klonk niet erg overtuigend, m-maar bedankt" Avelin keek angstig om zich heen. Een derde luide grom weerklonk door de kamer, en voor dat Avelin het wist, had iets haar been geraakt waardoor ze op de grond viel. "AUW!"


    The expert in anything, was once a beginner.