• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Die olivia leek me echt zo'n voorbeeld van iemand uit een slecht meiden tijdschrift met een te hoog ego gehalte, niet dat ik die tijdschriften lees natuurlijk. Ik rolde met mijn ogen. 'Elena we gaan nu naar het EHBO kamertje.' Ik trok haar mee en deed de deur open.


    On wednesdays we wear black

    LostMagic schreef:
    [Ik moet weg. Bye x]


    Doegg'x


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik laat me door hem meetrekken naar de deur. 'Ik denk niet dat er nu iemand is.' mompel ik 'al hoop ik van wel.' ik maak zachtjes mijn arm los uit zijn greep want ik wil zo min mogelijk aandacht op me krijgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    we stonden bij het kamertje maar zoals Elena al zei, er was niemand. Geen probleem voor mij. Ik grinnikte en brak het slot doormidden. 'Komop dan gaan we je pijnstillers zoeken.' Ik duwde haar naar binnen om daarna zelf naar binnen te lopen.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik kijk even verbaast toe als hij het slot breekt maar begin dan toch te zoeken. Al die kasten. Ik zucht en begin aan de linkerkant te zoeken. De bovenste la ligt vol doosjes. Siroop. Dat zoek ik niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik zoek verder en vind verbanden, een stethoscoop, naalden, spuitjes, pleisters, gewone pillen, slaappillen. Ik geef bijna de moed op als ik het laatste kastje aan de linkerkant open. Daar zie ik dezelfde soort potjes staan als die ik gekregen had maar nu met echte pijnstillers. 'Got it.' grijns ik en pak een potje uit de kast. Er staan er nog een stuk of 8 dus ééntje zullen ze niet missen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Verveeld kijk ik op. 'Klaar?' ik zie dat ze een potje omhooghoudt ,ik loop naar haar toe en gris het potje uit haar handen. Ik draai het open en ruik eraan. 'Veilig, geen mentos.' Ik geef het potje weer aan haar en loop het kamertje uit.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik kijk even vertwijfeld naar het kapotte slot. Ik haal lichtjes mijn schouders op. Niets aan te doen. En loop samen met Virgo terug naar onze kamer. Ik doe het potje open en pak vlug 2 pilletjes uit die ik met een beetje water doorslik. Ik lijk nu wel net drugsverslaafde. Ik grinnik even met de vergelijking en laat me op mijn bed vallen. 'Dank je.' glimlach ik naar Virgo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ff douchen, ben zo terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Graag gedaan.' Bromde ik en ging weer op mijn bed liggen, morgen zette ik mijn gevoels weer uit. Dat was sowieso zeker, het liefst wou ik ze voor altijd uitzetten maar dat ging niet, jammer genoeg.

    [okii :3]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 11:07 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik zucht zachtjes en kijk uit het raam. Ergens loopt die jongen rond en ik moet hem vinden om hem te helpen. Want als ik die boeken moet geloven overleeft er maar 25 % van de wolfkinderen de grillen van de natuur. Ze worden ziek en sterven of worden vermoord door dieren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik kijk heel even naar Virgo maar wend mijn blik dan snel af. Ik irriteer hem op één of andere manier. Misschien gewoon omdat ik altijd in de problemen kom. Ik zucht en pak het zware boek terug van mijn kastje en leg hem voor me op het bed. Ik pak een schrijfblokje en een pen en begin de belangrijkste dingen op te schrijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    En daar zat ze dan weer in de vensterbank te schrijven. Ja ik had gezien dat ze naar mij keek maar ik besteede er niet teveel aandacht aan. Ze leek echt heel erg op háár, de enige die ik ooit leuk had gevonden maar nooit had gekregen en onberijkbaar was geweest. Ja geweest, ze was dood. Ik keek weer naar Elena, waarom zou ze zijn gepest?


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik kijk even fronsend naar het blad. Hij die zijn ouders niet heeft maar moederliefde kent wat bedoelen ze daar nu weer mee. Het hele boek staat zo in rare raadsels geschreven omdat het een redelijk oud boek is. De nieuwere staan vol met onzin.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 11:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ik moet gaan^^ x ik kom vanmiddag nog wel online 'xx}


    On wednesdays we wear black