• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dashed schreef:
    (...)

    {het lijkt net of we al 3weken verder zijn x3}


    |Hehe, en toch nog maar 1 dagje. Vraag me af wat voor nieuws het schooljaar gaat brengen. (x|


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik word knalrood. 'N-nee natuurlijk niet.' stamel ik en bedek mijn wangen. De jongen begint te lachen. 'Tuurlijk. Geloof je het zelf?' Ik zucht. Hij heeft gelijk. Ik ben jaloers. 'Hoe noem je?' vraagt hij me. 'Elena.' lach ik en hij schud me de hand. 'Ik ben wolvenjongen aangezien ik mijn naam niet weet.' zegt hij. 'Ehm eigenlijk wist je het wel. Het staat op de binnenkant van het bandje.' 'Ik kan geen runen lezen.' mompelt hij en ik zucht. 'Je heet Nathaniël.' Hij glimlacht. 'Zie ik je nog eens Elena?' 'Ik kom wel nog eens langs.' grinnik ik en geef hem een knuffel. 'Dag Nath.' grinnik ik en zwaai even voor ik de grot uit loop met mijn tasje. En ik loop naar school. Aan het begin van het bos blijf ik staan en laat me vallen. Ik wil niet naar de kamer. Wie weet wat er daar gebeurt.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:30 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Avelin Cyrille June

    Waar te beginnen, dat was een hele goede vraag. Zelf wist ze het ook niet. "Nou ehm...misschien hebben ze kelders...ofzo...?". "I dunno..." Avelin keek Lukas aan, waarna er een kleine glimlach op haar lippen verscheen.Avelin liep voor Lukas uit, waarna ze een raar gevoel in haar onderbuik kreeg wat ze al eerder had gehad toen ze wat was het...medelijde had? Maar er was toch niets zieligs deze keer...of wel?


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas knikte,"Goed idee, de kelders." Hij keek naar Avelins haren die mooi blond waren, lang blond. "Waar denk je aan?" vroeg hij uit het niks en sloeg toen zijn hand voor zijn mond. "Daar hoef je niet op te antwoorden hoor."

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:34 ]


    kindness is never a burden.

    Avelin Cyrille June

    Avelin grinnikte en keek even over haar schouder naar Lukas. "Eigenlijk aan niets..." Ze keek weer voorzich uit, en begon trappen af te lopen met Lukas die een soort van achter haar aan zweefden. "Misschien zitten er wellevende skeletten...ofzo? Of mega spinnen? Who knows" Avelin grinnikte.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Poeh schreef:
    (...)

    |Hehe, en toch nog maar 1 dagje. Vraag me af wat voor nieuws het schooljaar gaat brengen. (x|

    [En er zijn nu al relaties, dat vind ik het raarste :'DD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [En er zijn nu al relaties, dat vind ik het raarste :'DD]


    | Ikr. XD |


    kindness is never a burden.

    Rosalie Ridder
    Ik werk de tekening af. Tevreden kijk ik naar een deel van de stad. Ze noemen de stad soms ook Atlantis. Ik prik de tekening vast aan het prikbord en ga op mijn bed liggen om verveeld naar het plafond te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    "Oeh, zo'n groene levende doden zoals in Lord of the rings." Lukas grinnikte, hij hield van films en vergeleek veel met de echte wereld. "Of Aragog en zijn zoons en dochters." Dat Lukas als de dood was voor spinnen ging hij Avelin niet vertellen. Zelfs nu hij dood is en die beesten hem niet aan kunnen raken weerhoud dat hem er niet van ze dood te slaan met een boek of een stoel.


    kindness is never a burden.

    [I'm bored]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Avelin Cyrille June

    Avelin grinnikte en keek weer even achter om over haar schouder naar Lukas. "Ik haat spinnen" Avelin grinnikte en keek weer voor haar uit, waarna ze vele trappen af liepen. Uiteindelijk stonden ze in een hal, met aan het einde een deur. "Dus, jij mag hem open maken want ik deed die van de bieb." Avelin ging achter Lukas staan, en was ergens toch wel bang voorwat er achter zou zitten


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas grinnikte en stak zijn hoofd door de deur. Duisternis. Hij haalde zijn schouders op en trok zijn hoofd terug. "Ik zeg niks. We hebben een zaklamp nodig." zei hij en draaide zich om naar Avelin. "Heb je die?"


    kindness is never a burden.

    [eten x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Avelin Cyrille June

    Duisternis, dat kon niet echt iets goed betekenen volgens Avelin. "Ehm..." Avelin begon in haar zakken te voelen. "Mijn ketting" Avelin vouwde haar hand om de hanger aan haar nek, waarna ze hem los trok, en hem aan Lukas gaf. "Hij schijnt in het donker"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    "O. Oké." Lukas nam de ketting aan en draaide zich toen weer om. Hij duwde één van de dubbele deuren open en hield de ketting voor zich. Rechts naast Lukas op de grond lag een bordje bedekt met een dikke laag stof. Hij bukte zich en veegde het stof af. 'Keep out' stond erop. "Dit is niet goed," fluisterde Lukas.


    kindness is never a burden.